Fuat is

ned frech sei… sunnst besuch i di im spitoi und zah da in stecka :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeez

Nachdem eich des Bürscherl e pratzelt hot … von wegen er waaret a Nicole … hot er se woarscheinlich um die Reibm a net kimmert und es san eahm eh die Gobelhoimhamster verreckt …
Wanns es net wissts wos des ist … de do hom des aufdeckt.

Kawasaki Estrella -Gabelholmhamster

Also Burschn ab und an die Gobelhoim aafdraahn und a Luft einelossn sonst brauchts eich net wundern wann de Gobl leicht bockig werd … :smiling_face:
:grin: :wink:

Hat sich erledigt…alle 500km ein Service machen zu lassen taugt net wirklich…da wirst ja pleite…
siehe… http://www.monkeyking.at/downloads

schade :cry:

kimm Nussal :eyes:…wüllst Heite wida Bsundast Deppat seyn ha? :grin: :sunglasses:

i hob schon a mol Gschriebn dos Des Oide Luft Kühla Viertakta sind , wos Eigantlich Alles selber machn kannst …Den Knapp an Lita Olio wirsd a no selba wechsln können :eyes: …Koa Mensch scheißt bei Der Art von Motoren ummadumm , des sind scho eher Arbeits Agregate , Inzwischen x mal gebaut , Weltweit im Einsatz -rennan bei Jedem Wetter und Themperatur, von Die Eskimos , bis zu de Zukukaffa :grin: , und wida zruck …oiso wos wüst ? :dizzy_face: :sunglasses:

Erst Dieses Joahr hat Honda wida so a Spaß Achterl Neu Rausgebracht ,Oba Genau mitm Gleichen Murl wia vor X Jahren in da 125 Monkey und 125 Dax …kaafsta halt sowas , bzw foahrs Probe dann weist scho obs da taugd

3000€ sind mir für einen „Stadtflitzer“ zu viel - abgesehen davon…ist die zu groß :>

Jo mei daun nimmst halt wos klans :eyes: …und Rate mal wos Die für aun Murl hod ? :sunglasses:…Genau eh scho wissn :wink:…und Die Hölfte kosts a …is jo a Logisch is jo a bloß Die Hälfte Moppal :grin:…Aba Spass Faktor hoch 10 :wink:

ccm sind doch gleich ;<…verkleidung & optik is doch wurscht :>

wie gesagt…alle 500km „service“ sind halt lästig ;<

… waunsd den Bleedsinn glaubsd …daun glaubsdn halt :eyes: :grin: :sunglasses:

welchen blödsinn…genauer bitte Herr Pilgram

den Käufer host übern Tisch zogen die siebnahoiwa kriagst neich waunnst gshickt haundln kaunnst um sieben tausender :grin: :grin: :grin: :grin:

Kawa hatte ordentliches Zubehör im Wert von guten 1500 :expressionless:
Reifen hinten fällig
Pickerl 2013/5 neu
kleines service neu

preis sollt scho passen…eher schlecht für mich :cry:

edit: Abgesehn davon…schau dir die preise auf 1000Ps und willhaben.at mal an…sind alle in diesem Bereich…
Eurotax hat mir zwar nur 5400€ berechnet…aber dennoch…an diesen Preis hält sich niemand…
außer gebrauchtbikes.at…die mir ebenfalls nur 5200 gegeben hätten…oder 5600 via Komissionsvk.

Yes…und 92kg :>

in dem Foi gibts kaan Bleedsinn :cold_face: , einfach Nochamal meinen Beitrag von 17:31:06 Durchlesen …und dann : sehen , erfassen , umsetzen -Klartext:

Alle 2000 km Ölwechsel , Luftfilter Kontrolle , bzw Reinigen und a Neiche Zünkerze , und das Wars . Ventile sind einzustellen , wenns zum Klappern anfangt (Bei Diesem Bauan Murl )brauchts ofach ned mehr …Ab Und zu Die Schrauben auf Ihren Festen Sitz hin überprüfen …usw .hoffe dasd des jetzn Endli gschnoid hosd. Sinvolles Zubehör ist Der Öl Themperatur Messtab , und ein Teilsyntetisches Öl im Sommer 15-40bzw 50 und in Der Kühleren Jahreszeit a 10-40 ga beide mit Jaso Freigabe. Desweiteren nach Starten ned glei wia a Vagiftete Losfoahrn sondan halt Normal , an Murl behandeln dann rennt des eh.

Lg Pg

ps . mehr gibts jetzt Nix mehr von mir zu dem Motor …is jo lachhaft …soi i no a Dokta Oarbeit driba schreibn oda wos :grin:

Ich bitte um eine !! Herr Dr.Pilgram…
Da steht was von „mineralisches ÖL“ und du empfiehlst teilsynthetisches…
„Ventile sind einzustellen“ …Wo sind die? wie mach ich das?..

ich hab zwei linke hände…mir hats nie jemand beigerbracht…wurde diesbezüglich vieel zu sehr vernachlässigt… :cry: :cry:

Yes…und 92kg :>

[/quote]

Servas und Blaad is a no …

Servas und Blaad is a no …

[/quote]

92kg bei 1,90…
Findest du mich zu fett Schatz? :cry:

Ventile sind beim Ersten Service zu Kontrollieren ggf Nachzustellen .
Die erst Füllung vom Öl kann Durch Gutes Markenöl glei von Anfang an Ersetzt werden ,bis Die Einfahr Prozedur erledigt ist . Das ist nach ca 500 km der Fall , dann a Teilsynt rein , weils Themperatur Stabiler ist …aba auch Kein Voll Synt Rein weils des ofach ned braucht -Zumindest ned bei dem Murl :wink:…Deine Bratzn kaunst getrost in da Schürzen lossn :grin: , kaaf da Liaba aun Neichn Nagl-Lack und loss Die 2 Läppischn Ventile -Ventile sein …wenns laut wern (Klackern )…daun bringst es halt zum Einstelln und Guat ists.

Waunsda Den Schloaf Stoa :grin: kaaft host daun meldsd Di , daun schaug i mir des aun , und kann da a wos erklärn , vorrausgesetzt , dosd Di Aunständig auffihrst , usw :smiling_face: :wink:

Lg Pg

Zgroß und zfett! :wink:

Na :eyes: …geht scho no wos bisd Die 190 cm in da Breitn erreicht hosd :grin: :grin: :grin:

standard ! :sunglasses:

Herr Sackerl wer is na des do links neben Ihnen auf dem Buildl … und wech … :grin: :wink: