"Fuck se ..."

oida oida oida oida oida

i werd di vaprügeln mit meiner 1000 ps gang mit meiner imaginären i brauch nämlich kane!

HE

i hab gestern den 1,5 Liter Messbecher gnumman und erm mit 0,5 Liter Cola, 0,2 Liter Red Bull, 8 Eiswürfel, Vodka aufgfüllt und i hab des getrunken.

du kannst mi also quasi am Oasch lecken, weil wennst depad bist dann sauf i di glei mit weg.

Quargel den Du schreibst vermute ich eher Du hast einige L Petrolether getrunken! :cold_face:

Wozu antwortest Du mir auf einen Antwort meinerseits auf den Beschneider?

Ist das sowas wie ein " ja" auf die Frage ob der Beschneider eines Deiner alter Egos ist?

Oder bist Du einfach nur ein seltsamer junger Mann?

Mitte schon gefunden? :grin:

HU

entspann di moi a bisserl, sei ned so aggressiv herscht, i hab dir doch nix getan he.

du bist söba jung

i bin nur sötsam, jung bin i mittlerweile fost nimma… weu recht oid wird meinereiner ned werden.

amoi im meim Leben aktiv mit dir befossen!

dann hab ich irgendwas falsch verstanden! :cold_face:

HU

…geschehen!

Done!

HU

… Bayern wirds woi aun die vülen Moss liegn ha ? :grin: :wink:


… I A NIMMA !!! :rage:

… bei DIEB BÖRPL muss ich immer an den Quotenschweizer denken … dann lieber „Fuck se Energiesparlampe“ … :wink:

Bayern? :eyes:…Dad is enfach :smiling_face:: Liba Besoffn und Lustich als Nüchtern und Doof…haste dad Japiert Du Linzer Banause :grin: :grin: :grin:

Manomann , ey-wat soll ik noch sagn :sunglasses:

Lg Pg

… ich meinte dass dieses saublöde Text eventuell nach vieolen MASS Bier entstand … oder, so :eyes: :wink:

Verstehste ?

… Sinne des Wortes … :wink: :grin:

PFUI, GRAUSLICH :smiling_face:

Glaab i a :smiling_face: oba Umso mehr dafir -bey Da Weiblichn gscheid dreinghaut :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

:grin:

HU

das ist kunst