Fussrasten Gelenkskit

… um Jummi PRO-CONTRA sondern die verstellbaren Fußrasten von da Tante Luise. Wennst die so einstellst das du mit den Rasten nicht mehr schleifst kannst nicht mehr schalten ohne den Haxn nach vorne zu strecken. Daher … lieber Alurasten und zwar die „Half Pipe Edition“ LSL LSL Sport Fußrasten Alu, Paar, mit ABE :wink: :grin: weil die san gut und billich.

https://www.louis.at/artikel/alu-lsl-fussrasten/10047800?list=5857391

Die san okay und kosten an Dreck. Wennst kan Louis in da Nähe hast sag ma welche du willst. Ich such eh noch nach einem kleinen Willkommens-Geschenk für dich dann grigst die von mir :wink:

ehrt mich,aber i brauch ka willkommens geschenk,ohne dich kränken zuwollen.
de rasten liegen eh schon seit a poor jahrerln in meim fundus.
an gelenkskit hab i a umma liegen,is nit verstellbar,aber wenn i 2 cm gwinn longt des eh für mei ummergurkerei :grin:
bevor i ma a racing fuass rosten anlage kaff,griaggts a öhlins federbein :wink:

griasserl

…braucht ka Mensch auf da Strossn Silli … guad daunn wirds halt a Selektion Burgenländer Weine :wink:

bessa ma hots als ma hätts.
des originale is nitmal fürn popo,dabei is der mowed ja koa china graffel und billig wors jo a nitta :rage:
selektion…denk…woasst a normaler zweigelt,würd mich mehr erfreuen.es habts jo do unten hervoragente weinbauern mit kellerverkauf.
wia i des letztemal,in deiner gegend war,haben ma 2 flascherl,aller feinsten roten getrunken,aus der region,danoch gibt a ma an „fussel“ aus italien … :rage:
obwoll ma der in italien a guat munden tuat :wink:
koan stress junga monn,
na hosst da schon was ausgsuacht,wia ma vo ibk nach la fahren ??
griasserl

Ah so :eyes: ? …gabads do Altanativn-auch?-Komische Gegnd :grin: :eyes:…schon amol zum Bleistift mit ana Stroßn und aum Moppal probiert :eyes: --oda gehts aufm Inn a, mit so aum Flooß oda wia des hoast ? :eyes: :grin: :grin:

… gezweigelte und genau die snd es die auch meinen verwöhnten Gaumen erfreuen … ich dekn es werd schon passn Silli … GSD fohrt der Mayer mitn VW Bus noch Inschbruck weil do hats viel Platz :wink: :grin:

wia fohrt a donn weiter :grin:
do werd a woll sei möppi drin haben ?
weil wonn a friah gnuagg am weg is konn a glei nach la fahren und dann holen ma eich in innschbrugg ab.
griasserl

… nach LA fahren, muss ma noch besprechen und wennst uns in Innsbruck abholst is das sicher nicht falsch :wink:

sich zeitmässig ausgeht,warat des sicha lustig,
fahr i mit ehm holzleiten sattel,des gfollt ehm sicha :sunglasses:
is nit unbedingt a umweg wenn ma vo la nach ibk will
griasserl

… dem Maya vorher präventiv a Fotzn obe … damit er brav bleibt der Rotzer :grin: :grin: :grin:

körperliche gewalt ist koa lösung :grin:
griasserl

… schon … glaub ma :grin:

huacht si goaned so verkehrt an :eyes: :wink: :sunglasses: :grin:

greeeeez

schau ma mol,aber wennst eh den gonzen tag in da dosen sitzt,kann a bissl auslüften nit schaden.
lg