Gebrauchtmotorrad

 
es hast net umsunst: fohrst scho bmweh oda host no sex??? :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

hot worscheinlich alles bade nit ha :wink:

du leicht a noch frech,ha :rage:
schick ma mal a büdel vo deina holden,wanns a ansprechendes ist,kimm i mal vorbei.
dann test ichs mal. :grin: :grin:

dann werd des mit bmw de nexten 30 jahr eba nix…
lg

Ein heisser Tipp für sportliches Touringfahren: VFR 750/800

Die 750er war mein letztes Bike vor einer langjährigen Pause, eine typische Honda, ziemlich verwinkelt konstruiert, aber mit sehr viel Liebe zum Detail und grundsolide. Einarmschwinge, zahnradgetriebene Nockenwellen, 12000 Km Serviceintervalle, die ist nicht totzukriegen, wenn man darauf achtet. Der V4 murrt nicht im Stadtverkehr und lässt sich auch im Winkelwerk flott bewegen. Meine CBR600-Mitfahrer waren jedenfalls keine Nasenlänge vorne.

Habe etliche VFRs jetzt wieder auf der Straße gesehen und hab bei den Gebrauchten nachgeblättert - das Angebot ist relativ hoch hoch, was für die Langlebigkeit spricht, und die Preise durchaus moderat. Da kann man ohne weiteres eine mit 12 Jahren am Buckel auch noch kaufen.

LG

und es stöllt sie die frog, wos hot der opa olles gsehen
mit der ponny nach pipione.
olso mir hat er erzölt, die neunkirchna alley wor gonz org, do
ist er in a ort drenz verfollen, die vollkommane erleuchtung
mit an vierzger gegen die untergehende sun.
und am griffener berg a, do hot er zwa pausen machen miassn,
weul des gebläsegehäuse rot gliat hot, echt.
hot er holt eine graucht und an summaspritza pockt.
und heit, erhlich?
übern griffener mit an kilo, knie schleift rechts, schleift links und
des wors.
wo bleibt des zen?

owa i bin noch da matura a mit ana oidn puch ds50 von graz noch klognfurt gfohrn… owa am griffen hot bei meina ds no ka lüftaradl gliaht…

ds 50, genau, do hob i a wos erlebt, i war immer in weiz auf summerfrisch, und hob
ma die puacherne „ausborgt“ vom bauern und voll in a stacheldrahtzaun gforn.
i wor 13 und es hot wehtau.
oba der beikavirus wor in mir, e klor.
mi hot des innerli so gwurmt, das i späta endurorennen gforn bin mit ana
dt125 r, um die schmach auszumerzen.

owa in da erstn kehrn de pack auffe hot’s mi in die botanik gstöllt… a lockara 50’zga auffe in da rechtskehrn wor hoit doch z’schnöll! :grin: :grin: :grin:
 
mei glick wor da forstweg mittn in da kehr in woid eine… des wor mei bremsweg stott an bam… :grin: :grin: :grin:

kauf dir einen verdamment roller oder eine hardly - is eh das gleiche - und fahr irgendwohin wo ich nicht bin … danke.

ehrlich? :grin: