Gefällt mir! ...

ois starta!!! :grin: :grin:

… zu dir du Knausara :wink:

Na, mei Depp wollt am Beifahrersitz. Der hats spätestens dann checkt, wia er am Asphalt gsessen is.

Nö, eher der hier:
http://www.autoscout24.ch/de/d/fiat-bravo-limousine-2013-neu?index=0&make=26&model=107&nav=7&sort=price_asc&vehid=1582666&vehtyp=10&yearfrom=2013
:wink:

Aber für was brauche ich überhaupt ein Auto??? :face_with_diagonal_mouth:

Nicht :grin:?..darf ich Vorstellen :smiling_face:…Gaunz Neu auf da IAA 1866 wurde vorgestellt :

Modell Dachschaden :wink:

das Ultimative Eidgenössli , Geiz ist Gut Auto-Mobil :wink:. aus Ost Teutscha Qualitäts Plaste Elaste , in Bester Handarbeit zusammen Gschuastat :grin:. Hier das Modell mit 1 PS Wackel und Wank Motor . Erfüllt Jetzt schon bereits Die Euro 44 Norm :wink: .
Exclusiv zu Beziehen und Probe zu Fahren , in Der Rochus , spar Dich Krank Garage zu Zürich :wink:

Preis für das Grund Modell mit Lebenden Leda Sitzn ab 134.000 Schwiza Fränkli …Die Ocassion des Jahres :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

… tun es die Wenigsten :wink:

von die Amis! Da kann man segen was man will.
Danke fürs teilen
:grin: :grin: :grin:

… is dir eigentlich bewußt dass dei Avatarbüdl exakt dei momentane Frisur wiederspiegelt ??? :grin:

is jo Unglaublich :eyes: -Wer kaaftn Bittscheen aun Fettn? :dizzy_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

waunn i mi net großortig drum kümmer - i hob wenigstns ane. :wink: :grin:

:sob: :rage:

Host recht - sog mas nur eine :cry: :wink:

Ich hob de nu ned in Natura gsegn … oba so wia der redt … dadada den Oarsch rasiern und lassat di ruckwarts laffa … wannsd mei Hund warest … :grin: :wink: :smiling_face:

Oba so schlimm kanns doch goar ned saa …

BTT.

Hoffentlich hom döi aaf dem Treffen net in ihre Papiere gschaut und festgstellt das des überhaapt koa GTI is was ses da zamkaaft hom … :grin: :wink: :smiling_face:

:eyes:

woahrscheinlich homs dene eh an oidn opel astra mit VW-Plemblem als Golf GTI für teiers Göild vakaaft und de homs net glei gmerkt, weils eh als erstes die Front ham cleanen müassn … de VW-Treiber aaf dem Fest wo da warn … :smiling_face: :grin: :wink:

… vawexlst mi mit wem :wink:

… woast net ganz wos BTT (Back to Topic) oder oafacher zruck zum Thema hoast …

des danoch war net nur füa di sondern allgemein zu dem ursprünglichen Thema mit dene Opel-3D-Feierwerksbruilln auf dem VW-Treffen
Sagts amoi lests ihr vielleicht blos des wo ihr direkt ogsprochn werds und lossts des andere ollweil weg ? :wink:

da des no imma net aufgfoin, dass, soboid der Fredl mehr ois 3 Auntwurtn hot, kana mehr waß, um wos´ ursprünglich gaungan is? :cold_face:

1000-PS eben. :wink:

… wüst jetzt no beim Topic? :eyes:
Mia san auf Seitn 2 Oida, do gibt’s ka Topic mehr! :smiling_face: :grin:

… dass ma des a bissi wurscht is :wink:

Sorry, hob i ned gwust, das dei Hirn beim umbladln automatisch an Reset durchfüat … i bin no ned so oid wia du … oba hoffentlich wiares amoi (wann blos des mit dem Reset net waar, oba selber merkt mas ja eeh ned) :smiling_face: :grin: :wink: