Gehilfen für 1000PS Roadshows on Tour gesucht

… damit in Pili sei Alkoholproblem erklärn? :sunglasses:

:smiling_face: :grin: :grin:

is ja a bayer,der sollt sich eher auf an satten liter stürzen also anner mass.
na ja wer woass warum der in wein ähm wien is ???
lg silli

… do is des ka Alkoholproblem, sondan a angeburene Charaktaeigenschoft? :eyes:

:smiling_face: :smiling_face:

Herr Silli, die Strecke von Bregenz bis Davos ist auch nicht wirklich kürzer oder interessanter. :eyes:

absolut zu haben.

I bin a absoluter Ketten und Reifenluftdruckfetischist und Erkenner von Leckagen :slight_smile:
Des Putzen is zwar a neue Herausforderung aber des kann i eigentlich wenns Sinn macht.

und mei Wohnort is idealstens no dazua.
und motorradlfahrn tät mir a ned schaden.

und fahrn kann i glaub i a.

EDIT: Wenn hotel nicht dabei ist, dann ginge es für NÖ West.

EDIT2: Salzkammergut würd gehn wennts mir a Gefährt gebts zum 10 km zu meim OPA fahrn und dort schlafen oder es führt mi wer mim Auto umme, wir habn nur a Auto deswegen.

EDIT3: In echt bin i alles andere ois zwider. wirklich :slight_smile:

EDIT4: Mimimimimimi…nimmmimimimimimi…:wink:

Sehr geehrter Herr Müller,

mit Freude darf ich Ihnen mitteilen, daß sich Herr Olpo sowie seine Lebensabschnittspartnerin Frau Wasined - nachdem Sie eine größere Anzahl an Helfern suchen - bereit erklärt haben, Ihnen zu Diensten zu sein.

Geben Sie die Ihnen genehmen Termine, für welche Sie Helfer benötigen, bitte hier bekannt, oder verwenden Sie die aus ihren Profilen bekannten Email-Adressen, um gemeinsame Interessen bzw Termine näher abzuklären.
Frau Wasined möchte bei dieser Gelegenheit übrigens persönlich hinterfragen, welche Umstände zur Stilllegung ihres Accounts in diesem Forum geführt haben; sie vermutet eine Blockwart-Intrige der Vernaderer-Partei, deren falscher Information Sie zum Opfer gefallen sein könnten.

Ich hoffe, hilfreich vermittelt zu haben und verbleibe

mit freundlichen Grüßen

Olponator
Beauftragter des Olpo-Unterstützungs-Komitees

stimmt schon,aber muass ma ehm des sagen,is ja a steirer, mit de kannst einiges abziehen :grin:
lg silli

Okay, aber nachdem dieser Steirer (der jetzt gleich aufschreien wird, dass er GRAZER und kein Steirer sei (macht etwa soviel Sinn, wie wenn du behaupten würdest, du seist kein Tiroler)) anscheinend einen ganz anständigen Eindruck hier drinnen macht, wollte ich ehrlich bleiben. :wink:

… und Vorarlberger sind eh halbe Schweizer. :grin:

 
oida schluchtenscheißa!!! i hob mit mein guidfligal oft weniga probleme bei enge kehrn ois so a armaturenschlecka mit sein kreissaglmoped!!! :rage: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
 
außadem brauch i bergauf nia an retourgaung, für des gibt’s de schwerkroft!!! :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :grin: :grin: :grin:
 
funktioniert gleich wia beim guinness: es rinnt a von söwa de gurgl owe und kummt net auffa!!! :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

hast des gelesen was der steirer,über de tiroler für ansicht hat… :rage:
schluchtenscheisser,schreibt der,der,ma i reg mi so auff,muass glei a paar baldrian nemmen …
und du moanst der macht an anständigen eindruck… :cry: :cry:
:grin: s nextemal schick i ehm an routenvorschlag über hamburg auf de silvretta auffi :grin: :grin:
lg

oba i gib zubedenken das der returgang mit einermaximal geschwindigkeit von 1,2,3 km/h ausgelegt ist
:grin: :grin: :grin:
des kann ma so vo der schwerkraft nit behaubten…bei geschätzten +500kg…3 meta zruggrollen abs versagen und dann bist wieda unten in partenen

a kollege vo mir hat a so a schlachtschiff,is er am brenner auffi,in oana vo de ersten kehren…na koa ahnung wia er des geschafft hat mitm haxen unta des trittbrett einekemmen,fahrt er am nexten parkplatz,seitenstända aussi und ruaft de rettung an :grin: :grin: :grin:
de haben gschaut,wia da schurli auf seina wing obensitzt und nimma abi kimmt,knöchelbruch,mittelfuassknochen und wadenbein ab…
so jetzt gehts ma wieda bessa,de baldrian wircken woll schon

reg di nur künstlich auf, silli, sunst kummt dei kreislauf eh net auf drehzoi!!! :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
 
gibt’s üwa hamburg schenare päß ois üba’n faschina und co??? :eyes: :grin: :grin: :grin:

viel de scheenern,muasst aber davor des navi und des radio abklemmen damit die fahrt geniessen kannst.
und is nit so weit wias ausschaut
lg

i kaumma scho vurstölln, wie dei spezl des auf da wing mit’n haxn-oreißn gmocht hot… er hot a 1800’data, gö? in da kehrn mit’n stieflspitz untan fuaßrasta eini kumman, den haxn hots dabei untahoib z’ruck grißn und damit is er vurn bei da zylindabaunk mit’n haxn aungstaundn… knack und oh san de knochn! des is da fluch von de 6-zylinda-boxa! hob i bei meine oidn 1500’data a scho fost g’schofft, owa do is mehr plotz bis zu de zylinda… und ka abs…
 
kriag i no dein routnvurschlog üwa hamburg? speichastodt warat a lässig a klane kaffee-pause… fohrst mit? mir miassn nur auf mei weibal aufpassn, de duat si mit da magna in de engan kehrn a bißl schwer wegn de krümma vun de vurdaren zylinda…

 
des san komplimente, do kennt i no rod wern… und de gsiberga fohrn wirklich wia de schweiza, do kennt wos wohres draun sein… :grin: :grin: :grin:

griaggst den noch,is aber a gefinkelde sache,bei sovielen optionen,und des a steht dann nit für autobahn sondern für apassstrassen göö.
so jetzt is oba genugg gespamt,mir machen ja den nils sein sklavensucherfredel kaputtotschättoo.
:grin:

Naja, Schweizer fahren stets mit Verstand, während Steirer so fahren, als gebe es kein Morgen oder sonst mit dem Auto auf den Pässen jede Kehre zuparkieren… :cold_face:

Du meinst wie der zwischen 1:50 und 3:30? :slight_smile:
Ist übrigens ein Schweizer.
[link]http://www.youtube.com/watch?v=aI-Q6lqTMMA&feature=related[/link]

lg
98PS

hob i a scho gsegn… wor komischaweis a in da schweiz…