Geile Kurven in Tirol gesucht !!!

Nur momentan mehr Bilderdieb!! Muss mein Hobby unfallbeding vernachlässigen! Aber in meiner Garage ist es auch schön!! Da gibts immer was zum „Bastln“ Ha!
James!

war an Baum im Weg! Wenn alles gut geht mitm neuen Bike bin i in 2 Wochen wieder unterwegs!
James!

Hi Fireblade!

I würd da empfehlen:
Arlbergpaß, Richtung Lech, Warth, dann Richtung Außerfern, Hahntennjoch(!!! bissl eng, aber sehr tolle Kurven!),…

Sehr zu empfehlen: Bei Warth geradeaus durch, Richtung Hochtannberg (oder wie der heißt, der Paß,…), dann Richtung Bregenzer Wald,…
Geile Kurven und eine sensationelle Landschaft.

Südtirol bist eh schon gfahren hast gsagt. Timmelsjoch möcht i iatz amol fahren.
Würdets ihr eine Lady auch mitnehmen zu euren Touren? Und von wo seid ihr überhaupt?

owa trotzdem muaß i de aundan drei a amoi frogn obs wos gegn a Madl haum. Kau i ma owa eigentlich ned vuastön. Seng ma eh wos se ergibt.

Wia kumman aus NÖ, genauer gsogt ausn Tullnerfeld. Des is moa i des ebenste Stickl vo gaunz Österreich. Fad zum Foan und an Haufn Deppate drin.

Daun sche fia deine Tips.

mfg
Fireblade

PS.: bist du der Raffnmörder auf dem Foto?

geile frauen OK geile kurven ???

lg

kuckst du

Des woas i eh das ned mea geht. Hob außdem daham eh a gaunz a liabs Dirndl.

Los mi amoi nochdenga. Soi ma mit an feschn Madl ausfoan, oda mit dia wüdn Hatza. Wos is gscheida? A Madl oda en gaunz Tog herbrennt werdn? Na, i moch jo nur Spaß. Intaressian täts mi scho, so a gfiate Eingeborenentour, nur vasprechn trau i ma nu nix. Wia gsogt, muaß erst de aundan frogn.

mfg
Fireblade

dukes und buell über pässe, täler und kurven?
mhh fraglich, schleicha… gg

greeeeetings
dolby

owa waun da Raffn ned bis zua Kant ogfoan is, is da Tog fian Oasch.

Damits da a Büd mochn kaunst. Wia san vier Berschn 3x22 und 1x24 Joa oid mit je an Stickl VTR, Monster 900, LC4 640 SM und ana Fireblade. Wia foan scho gern schnö owa hängan a an unsan Lebn.



mfg
Fireblade

an grip hat sie, aber sie is nicht meine freundin… unerreichbar für mi… leider…

aber i kannt dir ein date verschaffen - mach i gern für di…

dolby

kuckst du…
ich sags dir aber du sagst´s nicht weiter… eine tragödie… kuckst du hier:

[url=http://www.1000ps.at/forum/fb.asp?m=383574]http://www.1000ps.at/forum/fb.asp?m=383574[/url]

dolby

…unter de „fremdenführer“.

gruss mario

www.ktmduke.de

Mei seits es grausig!!!

ja gar nid…

die lass ich mir von dir zeigen DIE GEILEN KURVEN hehe

lg robert

du meinst bestimmt die nudelsuppe und
möchtest das ganze forum testen ob wir auch
richtig schalten!

die nudelsuppe ist es - ich hab gewonnen!

wenn wir eine grosse tour vor uns haben so 500 1200km immer die bahn,dreh aber ned wirklich den hahn zu wenn ne kurve kommt.

das ich dann ned stehenbleibe,in deiner heimat,und mir einen runterhole vor lauter geilen kurven,kann ich dir ned garantieren gell hehehe

lg robert

wie die steiermark,und so gell. ja ja des kenn ich eh alles

lg robert

Jo genau des mochma,kann ja nur besser werdengrins
mfg.Luis

Werd dran arbeiten,momentan muaß i mi psychisch drauf vorbereitn weisst(ich bin schnell,ich bin schnell,ich bin letzter!schaaaaaaaaas!
mfg.luis