geschichte über polizei, mopeds, und 2takt "motorräder"

…da Boss mant sie geht an Kilo … ich werds nie erfahren weil mit mein Gwicht gehts sowieso nur 50 … :wink:

i war beit oben aufn heulichn Bergal hob owa kaane „Freind“ troffn owa eich ah ned midkriagt möds eich waunns wieda durtn seids

i waas ned wosd di beschwerst… I woa heite a am hl hügerl … so ca vo halb7 bis halb9 … relativ wenig verkehr, kane kiberer… und die aprülia is angstrandfrei … fast :eyes:
morgen am vormittag werd i in kompletter adjustierung nomoi ummefoan… letzn rest-rand vernichtn. kumst a zum trotschn?

greeeez, ich

i waas ned… foats ihr olle nur mittogs kurz hi, oder warum siach i koan vo eich?
nomoi… samstag vormittag bin i wieder mitm kampfachtal drüben.

greeeeeeez, ich

warum spür ich das im kleinen finger, dass ich HEUER net zum motorradlfahren komme??? zumindest mit der eigenen… :grin:
lustig, wenns net so traurig wär… :cold_face:

zum umweltverpesten hast DU eigentlich keine zeit, oba bitte! :rage:

… HEITE umma 1300-1400 … :wink:

Olladings OHNE Schräglogn … mit da Frau Gerry im Gepäck aum Weg noch Podersdorf :wink:

… Mir haum no anige Besorgungen oba wolln so gegn 1300-1400 aum Hügerl vorbeischaun auf an SchmalTalk … :wink:
quasi aum Weg noch Podersdurf …

oiso vo meim kumpel der bruda hot a wanderer i mon de hot so 60-80ccm gehabt,
aus de 50ga anfang 60ga handschaltung am tank :sunglasses: umtypisiert auf a 50gerl mowed und was mannst wia des gemacht hat
???
er hat ihra an sachs motor spendiert,der wo in de hercules ktm usw drin wor :grin:

alerdings hat a de kickstarterwellen abschneiden miassen,da de wanderer aber a über treter verfügt hat,
war des startprozetere so wia bei am puch automatik mofa :grin:
griasserl

… eine Sprache …

[size=240]@ PeterMayaSex:

Peda du hundsfeule Sau, moch endlich de Bandit vo da Sabine fertig und scheiss auf Mopedfohrn !!! Sei afoch froh dasst amoi in dein deppatn Lem a gscheides Moped repariern derfst !!! Und jetzt za au sunst hau i di Windlwach du Gsicht !!![/size]

@StallW … Falls das jetzt auch nichts nützt werde ich ihn PERSÖNLICH aufsuchen und ihm die Dringlichkeit der Durchführung dieser Reparaturarbeiten erläutern und glaub ma DANN versteht er es sicher :wink:

Jo :smiling_face: …da hoda Ausnahmsweis amoi Recht :wink: …obwoi mi so a Fachwissn , grod üba Fufzgal dazua no 2 Tackende bei aum glärntn Propella treiba :grin: scho , mehr ois Vawundat :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

… mei CHef hod jo schon so anige Mopettn ghobt … zuletzt die V-Rod Muscle (du isa daunn drauf kumma dass ma damit nur augem oba ned FOHRN kaun) :wink: und nochdem da Chef a extrema BMW Fan is (sixt eh, privat und Firma nur BMW) wors hoid jetzt die K1300S. Is eh ka schlechtes Moped nur 4 mich vü zu vü Elektronik.
Des is wie a Flugzeug ned wie a Motorradl. Do kaunnst fost nix foisch mochn und des mocht mi nervös. I fohr gern söba und wenn i bei da Banditin den zwara aufreiss und sie geht so fesch in Zeitllupm aufs Ansaradl … :smiling_face: des geht durt ois neama und genau des is G E I L :grin: :grin:

nau i bin g`spannt wie ein pfitschipfeil…ob des nutzt!

weisst, wenns erst seit gestern dort stünde…vasteh ich das ja, dass no net fertig is, aber die steht seit Anfang September 2012 dort!!!
noch fragen??? :rage:

hod da Peda a poor Teile von dem Banditen in irgend ein Radl vo ehm einbaut und kaun sie darum ned ausliefern

ich glaub eh ah…wobei, leider is ja net viel zu gebrauchen von ihr, sonst stangats sie sich beim peda keinen potschn gggg

… Gottes Willen !!! Wieso dass denn ??? Is der Klane wirklich sooo unfähig ???
Ich bin erschüttert. Da überlegt man sich ob man Freunde will :eyes:

gib deb Peda Voigas oda nimm daweu sei Daytona als Pfaund
und fohrst am heulign Bergl umadum

wennst a richtige 125er hättst so a cagiva mito oder so, die gengan ganz sche ordentlich !

die cagiva Mito geht um ned vü schlechta wie die GPZ500S

wos is a Richtige 125 er ?

Technische Daten
Cagiva Mito 125
Motor: 2-Takt, 1 Zylinder, wassergekühlt
Bohrung x Hub 56 x 50,6 mm, Hubraum 124,63 ccn
Verdichtung 7,1:1
Leistung 30 PS /22 kW
Drehmoment 14 Nm
Leergewicht 140 kg

Aprilia RS 125 Typ 122 (Mayas Modell)
Flüssigkeitsgekühlter Einzylinder-Zweitaktmotor, quer laufende Kurbelwelle
offene Leistung: 30 PS (22 KW) bei 11250/min, 21 Nm bei 10800/min
Bohrung x Hub 54 x 54,5
Verdichtung 12,5:1
1 Dell’ Orto-Vergaser, ø 28 mm, Membrangesteuert
über Seilzug betätigte Mehrscheibenkupplung
6-Gang-Getriebe
elektronische Zündung
Lichtmaschine 180 Watt, Batterie 12V 9Ah
139 kg Leergewicht

Sagenhafte Unterschiede Gell :eyes:

Lg Pg

Weil Der Lahmoarsch 4 Takt Gurken- foahrn mehrare 125 ccm 2 Takta um de Ohrwaschln …wenn mans gscheid Bedienen kann. Allanich Es Fahrwerk von de Gebücktn Achterln und Der Gewichts Unterschied macht scho Viel aus …Höchstens in Der Endgeschwindigkeit ist Die GPZ 500 Schneller aber dann auch Nur in Der Offenen 50-60 Ps Version , und ned in da 27-34 Zuagstopft Version …