für unsere Polizei ???
klor de glaubn a mit de Laterndln auf Dachl hobns andere Rechte
…die Polizisten sind auch nur Menschen und daher sicher nicht unfehlbar!
Obwohl ein wirkliche Vorbildhaltung ist das von dir angeführte Beispiel net grad!
Lg Wolfi
wenns keine Uniform anhaben ,sinds ja recht nette Kerle,aber im Dienst mit Kaperl und Schießbrügel einfach nicht zum aushalten.
Andi
do werns oba a freid hom wauns des Büdl fam Bahnhof in Rohr seng g … Oba san ma si ehrlich i hob nu kan kappler gseng der bei di bahnübergäng überprüft waun wer wegfoarht …und den daun auzagt… weil des gibt 1 punkt ![]()
oba in dem fall hättn se se selber aunzagn miassn.
Se worns selber de ba rot wegfahren, und vorher sche frech vorfahrn.
moch du des daun bist das !
hob i mia docht stell is rein
Glei anzagn!!!
oder glaubst Du, die woan moi olle in ana Foaschui??? sfg duckundwegrenn
Du, wennst as Foto a bissl besser aufgelöst und mit Datum host, könntest es jo in diverse Foren stellen… vielleicht sengs as daunn söba moi ![]()
des host ned gsogt das foahrgfoahrn a san… kunt jo sei das wos wichtiges kopt hom und genau daun is des büd zwa guad oba hinfällig ![]()
(mittagessen oder auf a seidl foahrn) woar nit, weil se san jo ohne wirbel und ohne blauliacht echt komott zum schranken hin.
meinst net, dass des nix bringt? weißt ja gar net, aus welchem grund die so gefahren sind. die hatte vielleicht einen wirklichen grund im gegensatz zu „ich hab nur schnell in die apotheke müssen“ der „ich hab nur schnell zum arzt müssen“ oder sonst eine ausrede, die wir gebrauchen. die anheizer-threads hab ma doch schon mehr als genug gehabt. ![]()
metal greets >:-)
mick
Najo sogn ma hoid amoi so
… weil a wauns scho zum zig1000 moi im Forum is… das de Kapla desBlaue ned eigschoid hom miasn … und ausserdem waun i a seidl wü is des a a notfall ![]()
net bes nehma, des nerv net ![]()
woit nur a gfeanzte überschrift ![]()