Gestern hats mich gepackt und ich bin raus zur Dopplerhütte.

a so a Bleedsinn haa! :sunglasses:…Maico und Fantic hobn Ihr soch mehr als zu meiner zufriedenheit Erledigt :smiling_face: …Wurscht ob Schnee und Oder Eis…inkl an und abreise zu de Elefantn Treffn oiso wos wüll i mehr :eyes:…Und so Grenz Senil und Vakoikt :grin:wia Du bin i no lang ned das i jezn a scho a Moppal mit Motor Brems brauch wia de vom Oidn Landecka Herrn Moppal foahra Klub

jo des mitm solz hota nit so mitgriaggt ,da wepsenfohrer.
mir war des eigentlich immer egal,weil i bin koa putzfrau wia so monche ondane.
und wennst im winta motorradel fohrst,solltest etwas besser sehen und a gspür für de schattigen stellen haben,
abgsechen davon kann das schmelzwasser auch recht tückisch sein :wink:
oba des hobts es im flochlond eh nitta :grin:
natürlich gibts auch eigene winterstrecken :sunglasses: zb über fiss serfaus,14 kehren schenn in da sunnen,
oder a noch stanz grins,holzleitensattel usw…
griasserl

oiso mei maico is nit viel am asphalt gfohren,weil do hots ma imma leid getan,
abgsechen davon is ma de ruckelei vo de cross roafen imma am senkel bzw plomben gongen.
was im winta bzw wenns kolt is fein an am 2 takta is das de donn saugut leistung hoben :sunglasses:
griasserl

:grin:Plompn ?..damois schon? :eyes: :grin:…omeiomei Silli :sunglasses:

und Leistung bei meina GM 500? :eyes:…Na sowas woar a Genug im Somma und oda bei Woarmen Wetta da. :wink:

Nau Servas :sunglasses:… Heite bischd oba scho a Garcha Widaporst ha?? :grin:

oba Wurscht Scheene Griaßal noch Tiroi :wink:

Lg PT

i woass nitta in welchen höhen du deine 2 takta bewegst,oba bei mir gehts vo
820 meta über mare bis +2000 meta über mare.
do moanat i schaut des etwas anderst aus mit der leistungs entfaltung eines 2 takters.
sunst fohrst mol am stelvio auffe,unten im wold werst noch mitreden kennen,
kaum ist der oba vorbei ists mit der leistung eines 2 takters auch vorbei :grin:
griasserl

Opi :grin: BITTE …Gstell Di hoid ned No Deppata oisd eh scho Bischd :grin: :grin: :grin:

kaaf da De Neiche Ossa …Die Hod Einspritzung …und Des Deppate Bergl Thema is a scho Geschichte…Heast Silli weiter gehts Mit Die Entwicklungen :wink:…ob wir woin oda need Intaressiert kao Sau :grin:…Die Einspritzung von Kokusan wird Normal auch bei Die 2 Takter in Ski -Bobs eingebaut und waun Die nimma Funktioniern oder Unzuverlässig sind woast aba a wos dann los is odrr :dizzy_face: …oiso komm mir jetzn ned mit de poar Hügelen daher dies do zufällig grod bei Dir in da Gegnd hod… :grin:.

einfach Nur Denken … :eyes:…Die gibts als 250 und als 300 ccm

OSSA:

Motor
Der Zweitakt-Motor mit einem einteiligen Kurbelgehäuse und abnehmbaren Getriebe der Ossa Enduro 250i/300i bietet eine neue und revolutionäre Doppel-Einspritzanlage von Kokusan. Die elektronische Auslasssteuerung wird von der gleichen ECU wie die Einspritzung gesteuert. Einer der Injektoren ist auf dem Kurbelgehäuse und der andere auf dem Zylinder angebracht . Dieses ungewöhnliche und neue System bietet erstaunliche Möglichkeiten zur Feinabstimmung des Ansprechverhaltens. Erstmals kommt ein Startergenerator zum Einsatz. Der Startergenerator funktioniert gleichzeitig als Anlasser und Generator und ermöglicht das Gewicht eines konventionellen Anlasser samt seiner aufwendigen Mechanik einzusparen.

Und Sobald Die a Achterl mit Getrenntschmierung oba Genau mit Dera Funktionierenden Einspritzung bringan is sogar für mich Aprilia Geschichte -Des glaabsd.

Lg Pg

Aprilia ist dann Nicht Geschichte :grin:…ABER: NUR Vorrausgesetzt Sie Bieten an Umbausatz mit Dera Injektione fürn Rotax Typ 122 und 123 an.

woits nur erwähnen, da Richtigkeit hoiba.

Lg Pg

für wos soll i an zehner herlegen ,für an neichan gatschhupfer,mir longt de gas zum hobby endurieren,und de is schon longe bezahlt :wink:
einspritzung…denk…jo eh guat,oba ob des a imma so funzt wia sich de konstrukter des vorstellen ???
oiso bei der freeraid funzt´s wióll nit so einwandfrei…
ducati…denk… des töchterchen vo der v2 hot da letztens aufn stelvio auffe a a eher unglückliche erfahrung gemacht,
na nit weils wer überholt hot,sondern weil a eindeutige leistungs einbusse vorhanden war.

woasst nur weils modern is,muass es nicht bessa sein.
oba mir egal,i kenn mi bei der elektrik eh nit aus :grin: und das ist gut so…
griasserl

wer sich Den Billig Untamotorisierten 4 Takt Scheißhaufen Namens Freeride kaaft is eh Selbing Schuid…Es ging oba Jetzt do um 2 Takter und darum das Du sogst mit Denan kimmt ma Nit Die Bergal auffi. :sob: i hob da daun Nur Gschriebn dos es in Zukunft Durch soiche wia De Ossa durchaus eben auch Möglich sein Wird Die Bergal a mit am 2 Takter eben Noch Bessa auffe zu kommen. Vor Allem weil Die Besseren Einspritzungen auch an Luftmengen Messer haben, wia beim Auto und dann eben Selber Nachregeln Demnach ists bei da Freeride oba Nit so- weil sonst häts Jo a Koa Leistungseinbuße ghabt-odrr? …Eigantlich a Logisch für mi hoit …Und na i kenn mi a need Guat mit Elektrik aus , hob i Nie Bsondast mögen :sob: , Aber Grundsätzliche Gschichtn erkennen und drüber Nachdenken fällt ma Diesbezüglich a ned so schwer obwois- ich wia gsagt a ned Bsondast mag. Auch Heute Noch. Wenn i a Elektrik Problem habe bring ichs zur Werkstatt. Hier in Wien gibts a Firma Die heist X- MAS…und Des sind Profis , und Geanu dafür bring ichs auch hin …dos i need es Fünfache an Euros Letztendlich durchs Selber Kaputt Richten ausgebe…Und wenn sich Alles ned Ausgeht , hoit i mei Goschal und fahr Öffis :grin: …oba Jamma ned Dauand Ummadumm Wia Andere :cold_face:…Meiiii is des Teia :sob: …warum Kostn Der Rafn sovül :sob:…Hallo hod Wer a Anfänga Moppal mit Goldrahmen für 3 Euro und 65 Cent :sob: uswuswusw :sob: :sob: :sob:…ich Hasse Solche Geiz Drecksseelen :rage: und des soins a Ruhig Lesen und aus :rage:

i hoff i Brauch ned erwähnen Das Du JETZT ned Damit gmeint woarst-Gell :wink:

Lg Pg

i kimm sehr woll artgerecht an berg auffe,do brauchst da koane surgen mochen,
weil wenn i auf so 2 tausend meta oben nur mehr geschätzte 30 pferderl hob,
onstott im tol 50ge,spielt´s koa rollen,da ich hobby mässig am endurieren bin.
aso de 4takta hob i donn imma noch im griff,oba der leistungsverlust ist fakt.
griasserl ausm oberland :wink:

des is ma a greuel,weil desto mehr einbaut ist,…denken,gelle,
desto mehr kann kaputt gehen…logo…oda,
a hard enduro braucht des graffel olles nitta,vieleicht funzens a deshalb recht problemlos
griasserl

…Bleedsinn Silli :grin:…es Wichtigste bei so ana Enduro is Natirli dann: Wia Geschützt und Wia Gut der WO am Moppal Eingebaut wird odrr :dizzy_face:

tztzzzz :grin:

Lg Pg

is des Deppate Teil so klan das es Locker Direkt beim Ansaugflansch nachm Luftfilter , verbaut werden kann…Da haben auch Die sog Hard Core Enduros manche Bauteile Die weit Gößa sind
bei Die BMW Schwulis warad des dann Die Sitz und oder Griffheitzung :grin: :grin:

Lg Pg

host :grin:

wir nicht auseinannder!!!

dass einem passieren kann ist, dass man mit dem gebotenen zufrieden ist, mehr brauchts nicht.
so ist das Hobby schön!!!

wia kummst den auf des ideele :smiling_face:
i und de pilli tant drazen…zzzzz…zzzzz…
wo denkt er den hin :eyes:
oba mei meinung bleibt,desto wenniger einbaut is desto wenniger werd hinigg.

egal wie klein so ein teil ist,wenn di a bauer oda jagga mit der heigobel verfolgt ,is mir lieber mei enduro bleibt nit stehen,gelle
:grin: :grin: :grin:

griasserl

du bist zu blöd zum lesen, oder wo hab i was von Rost gschrieben, kann mi ned erinnern. Andererseits was diskutier i mit ahn Vespafahrer, a Kuh hat a ka Ahnung vom Stabhochsprung.

Die kann scho Stehn Bleibn :smiling_face: …Weyl desch kimmt imma no drauf aun Wia Groß und Stoark da Baua oda Jaga is :smiling_face:…weyl wauns a Ohzwickta Hänfling is, kaun Er rennan Gehn samt Seyna Mistgobi…Des glaubst :grin:…des geht Gaunz schnöll …Außadem hob i eh meist aun Hölm auf , und da Rest is eh kumma gwohnt…

was i scho gsagt hab, ma muaß blind sei, der Typ is aber bled a no. A bisserl damisch bist du ober a mit deine Winterfahrten, dafür is da aber klar dass des scheiß Salz ned von Heit auf Morgen verschwunden is a wann ma des Zeug a ned immer glei sieht :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: