ma is des longweilig des wetter is a zach…
wia i mitm strassenmopped aus der garagge ausefahr fangts an zum tröpfeln
na was solls,machen ma halt an rollout mitm gatschhupfer,der pickerl seit 6 jahr abglaffen
na was solls,is ja eh nitt fürn asphalt gebaut…
da schüttelts da de plomben ausse oba lustig ists schon so a kloanes 2 takterle,
na pilli tant koa achterl,aber imma hin a vierterl,do kann ma schon fast motorradel sagen,
weil hat jo 49 ps,serienmässig
leida bin i aus meim crossgwandel aussegwachsen,so nur jeans ,stiefel und des strassenjaggerl…
lg silli
i bin a a bisselle eingrostet,aber so a ausflugerl in de kiesgruben is zum anfangen eh nit schlecht,
leider geht im bewaldeten teil überhaupt nix,weil ma jo an harten winta gehabt haben,was ma jo doronn erkennt, das i de enducross wieder fahrbereit gmocht hob .
mal schaun was da piggerlmensch sogt de nexte wochen.
wia ma sieht hängt der nebel in de berg
jo bei dem power braucht a achterl schon an sotten roafen,is ja so guat für de handlichkeit
i bzw mir,haben auf de gatscherln hinten an 110er drauf,oba des is so schmallo
oba eh egal,de gas gas wiegt,auf da woog vom bahnhof londegg,volltankta 98 kg.
oba is eh wurst,weils in durchzugg jedem achterl überlegen is,wonn mass derreitet,
und sich vor de 4 takta a nit verstecken braucht.
wia gschrieben bin a bisselle eingrostet,oba nexte wochen reiss ma mol a runderl an,
schau ma wia mi der lumpi auf der husky herbrennt im gelände
do werd dann des taferl abgeklebt…
wonnst meinst…oiso i mon mal nit das zb gas gas,weil davon hab i a bisselle a ahnung,
für de 125,250,300 an eigenen rahmen bauen,für jede hubtraum klasse moan i,gaa
mei letztes achterl war a 125 ga sx ktm,
getestet in pfunds auf der mx strecken und tante,
hubraum hat unzweifelhaft seine vorteile ,ob da des gfallt oda nitt.
mir haben a mal überlegt auf a achterl auszuweichen weil da in 2 klassen starten kunnst,
und wenn fahrerisch auf der mx pisten einige mankos hast,bist mit am achterl sicha besser bedient.
da es aber woll keine renn einsätze mehr geben wird…
bleiben ma beim vierterl
is a gesunder kompromiss,weil mit am 4 takta gehts a nit flotter,
und de 2 takta sein schon lange bezahlt.
aso,hab heite a lawinen entdeckt schier mitn in zoms
des thema motorrad,bei mir lasst´s a nach,vor 10 jahr noch so 6-8 bikes am parkplatz schenn aufgreiht, heite steht grad noch oans unten
in da bastlergarage steht grad noch des spanische mountainbike…
und im buaben seine 2 radeln.
friagga um de zeit,schon sicha über 5tkm gfahren…
heia nit mal 2tkm…
oba bei de spritpreise wundat des eh koan
na schau ma mal,könnt leicht sein das i in 2+3 jahr überhaupt koa beigg mehr hab…
und i auf an kloanen roller umsteig…wer woass schon…
lg silli
Jo de Wendigkeit is do da springende Punkt, warum I auf des Moped aufmerksom wurdn bin!
Ongeblich wie a 600a bei guatm Druck schon bei niedrige Tourn, oba do werd de Testfohrt mehr Auskunft gebn!
Preislich is de nämlich weit unta ana 600a CBR, und de anzign „Probleme“ de de Testa ghobt hobn wor a bissal a Lenkaflattern bei extrem hohe Gschwindigkeitn, olso nix wos mi störn tat (und wenn kummt a billiga Lenkungsdämpfa auffe!)!
Silli Opa , a Motorradl is a a Achtale , kimmt drauf an welchanes
sowas zum Beispiel zumindast für mi …und Die Aundan meinungen saind ma eh wurscht
oba Nochdems des jo nimmer Neu baun,Selber Schuld hob i ma halt Die Aprilia gholt ghabt.
Trotzdem Die fehlenden 7-8 Ps von da Achtal Gas-Gas zu Deim Viertale mochn Goar Nix , weyl dafir hods es Bessare gwicht, und wendigkeit…[sm=kiss.gif]
Technische Daten
Motor 1 Zylinder 2 Takt Motor
Hubraum 124 ccm
Bohrung x Hub 54 x 54,5 mm
Gemischaufbereitung 38mm Vergaser
Starter Kick starter
Getriebe 6 Gang
Rahmen Deltabox
Fahrwerk vorne 45 mm Durchm., 295 mm travel
Fahrwerk hinten Aluminium swing arm
Bremsen vorne 260 mm Galfer wave disc, doppel kolben
Bremsen hinten 220 mm Galfer wave disc, ein kolben
Reifen vorne 90/90 21
Reifen hinten 140/80 18
Sitzhöhe 945 mm
Radstand 1460 mm
Tankinhalt 9,5 l
Gewicht trocken 94 kg
auch wans ned dabei Steht, Strassenzugelassene 2 Takt Wettbewerbs Achtale hoben in Da Neuesten offenen Generation inzwischen über 40 2 Takt Ps
wobei Nach wie vor KTM es stärkste Agregat liefert . Knapp dahinter dann GAS-GAS , Husky, TM usw…Japanale
Lg PT
Ps dosch De Olio Fleckn Nit von Deine Hobin saind kaunschd dana Groaßmuttan vazööhln,
vagss es Silli …üba Achterle zumindast wos da in Den Letzten 3 Jahren Allgemein gsegn aufd 125 er weidagangan oba ned weidagangan is braucht ma mit Dir ned Redn …weilst ofach Nüsse Ahnung davon hast.Und letztendlich koane erfahrungen . Oda wieviel Achterl hastn grad oder bist in den Letzten Joahrn gfahrn. Dein wissen darüber Beschränkt sich lediglich auf Dem Irrglauben Der halt Viel Belächelt übas Internet in Diversn Wichtign Foren verbreitet wird. Guat so solls sein, soins glaubn was wolln , is ma wurscht, Nur wos ma ned wurscht is , ist Die Tatsache dos i Die Letzten 3 Joahr a 3 Achterle GANZJÄHRIG gfoahrn hab, und eins Heut noch fahr. Und des woaren und sind sicha Koane aus da sonst Üblichen Schwachmatika Gruppn
(KTM Sting-Aprilia RX 125 und Honda CBR 125) Wieischd Irgendwia . warads halt es gleiche wenn i mi auf einmal ois Großa Suzuki oda was woas i Kenner ausgebn dad. Oiso Schuasta bleib bei Deinen leistn
woast eh Silli Eigantlich ists jo eh wurscht , Jeder Denkt und Glaubt wosa will, daun saind eh Alle zufriedn
…Und das i an Achtal-Poscha hob is mir schon auch klar , trotzdem gibts schlimmeres, üwahaupt Des Gaunze Moppal Thema lässt ma schon seit Ewigkeitn koa Ruah ned, Friras woars no Schlimma da hob is im Wohnzimma geparkt ghabt, ofach Krank aber so wars. Inzwischen is eh Bessa wurn , oba Nur aus dem Grund weil mei Bude im 1 Stock is …
Vielleicht soit i wirkli amoi in Behandlung gehn , weyl schau, jetzn hob i wida a 4 Takt Achtale und wo is 2 Takt Achtale ghobt hob , hob i ma a 4 Taktiges gwünscht , und davor Der Gleiche Bleedsinn…dös is jo a nit Gaunz Normale odrr
Oba is eh schon Bessa wurn Inzwischn mog i a Virtale und 400 data schon Gaunz gern
Scheen Griaß in de Berg , und loss De Lawinan in Ruah , sunst werds glei wida Narrisch