hätte ein supersüsses kätzchen abzugeben vl. verliebt sich ja jemand in die kleine!!
is am 02.06 auf die welt gekommen und wär ab ende juli zum hergeben!!
auskunft unter 06644699102
hätte ein supersüsses kätzchen abzugeben vl. verliebt sich ja jemand in die kleine!!
is am 02.06 auf die welt gekommen und wär ab ende juli zum hergeben!!
auskunft unter 06644699102
Liawe Öltan unta eich Gasradlfoahra: Soweit´sas beeinfluss´n kännt´s, schaut´s imma, daß eicha Furtpflaunz in Bio kan Fenstaplotz kriagt, weul do kummt daunn sowos außi.
![]()
…Schrotti sei Fritz braucht was zum spielen!
Sich auf Zehenspitzen wegschleich! ![]()
oba schnöööö herst !!!
Der draht mit Rottweilern etc. aun, owa vua Kotz´n hod´a den ollagräßt´n Reschpekt.
Wie´ra söwa erst a hoibs Joahr oid wor, hod eam a vawüldate Kotz´nmamma, de in da Nähe ihr´n Wurf g´hobt hod, fuachtbor vaprigl´t und seit dem geht´a nimma knoppa ois zwa Meta zu sowos zuchi.
![]()
…aber des war aufglegt!
Ober als oida Vogelfreund (nein Schrotti: nicht Vögel…) hob is net so mit Kotzn - daher muss des ane oder andere mal ane unter am üblen Scherz von mir leiden!
Oba: Wonnst es da Kotz ned sogst, wirds es verkraften!
![]()
…so sans die Fritzis! ![]()
nur anders.
[image]http://images.cryhavok.org/d/2549-2/Motivator+-+Animal+Rights.jpg[/image]
Mein Kollege sucht 3-4 Stück ausgewachsene Tiere.
die 06644699102
Manst Du den mit´n Vasuchslabor, oda den mit da Pölzkragalmanufaktur? ![]()
Er hilft unentgeltlich in einem Altersheim aus. Und dort haben viele ältere Mitbürger schwere reumatische Beschwerden. Mit Katzenfellen hilft er ihnen das Leiden ein wenig zu lindern. ![]()
nein ist nicht meine!!! katze gehört meiner cousine!!
würd i sofort nehmen… Nur hätt da mei Katz ka Freude und mei Hund a nit… aber a fesches katzl is des echt…
I a nit. Zerst teia einesaufn und donn…
![]()
s rentnamandl
…oder wia ma in da Steiermoark a sogt:
„Dochhos“ oder a „Krollenhos“!
Mit Rosmarin und a boa „Eachtling“ im Rein brodn - soll ma den Unterschied kaum erschmecken kenna!
Wurde mir gesagt! ![]()
ich muss sofort wieder wegklicken, sonst gehört`s schon mir!!! ![]()
und entmündigt bin ich auch gleich paralell dazu! ![]()
das Wort heisst parallel
![]()
Ois a „Entmündigte“, deaf´s des schreib´n wia´s wüll.
![]()