Give a Smile Tour 13

sogoar zwa fesche :wink:, nur solcho Büdln hom die aundan zwa owa net! :grin:

jedn Foll, bin scho stork dafir das ma uns nochmols treffm, a Runderl drahn und uns nocha zaumsetzn. :smiling_face:

Do bin i a dabei :wink:…so Umman Erschtn rum :eyes: …weyls da wida Gasche gibt ,- hoff i amol :grin: :grin: :grin:

Bis Boid und Scheene Grüße aun Madamme :wink:

Lg Pg

Ja? :grin:

… wor Hammer … die Gegend um Hartberg - Oberwart Richtung Eisnstodt is sehr schön.
:wink: Ich wollt heite Moped waschen ABER … wenn ich so ausn Fenster Richting Anninger schau seh ich nur BLAUEN HIMMEL … :wink: Gfohrn muass wern :smiling_face:

Ahnung warum, owa irgendwie hob I des Gfüh Du host a Blitzn in’d Augn![image]
:eyes:

so a Art Blitzn gibts schon noch :grin:…wenn auch nimma gaunz so Stark wia je zuvor :eyes: …Es passiert halt imma dann wenn ma Nette Leut kennen lernt :smiling_face: , wos für mi Alles Andere als Alltäglich ist :wink:…Das habe ich aber Selber mit mir so ausgemacht -Und Wer kennt sich schon Besser als Einer Selbst :eyes: :grin: :eyes: :grin:

Nicht immer will ich Nett seyn :wink: , warum auch tut Nicht Not :grin:

Lg auch aun Die Famiglia :wink:

Pg

Jo Exuise ma :sunglasses: …oba da Herr hobn Post :wink: …wenn auch Elektronisch -wurscht Post ist Post :grin:

I kenn mi net imma sölwa, erschreck mich zeitweise vor mir! :cold_face: :wink: :grin:

Schod das’d net noch Sillian kumman kaunst, hät ma sicha a Gaude g’kobt!

Danke, Lg retour aus der Steiermark

Von obm schallt es auch g’rod runter, von mein Weibi auch.

hat Seyne Zeit Jürgen :wink: …auch das Selba zu 100% Sich selba Kennen zu Lernen :wink:

Lg Pg

Nochdem imma wida Unverständniss an Meine Textn mir Untastellt wird :sob: …wos ma Eigantlich Pfeil Grod Scheißn Wurscht ist :grin:…Probier ichs halt wias Woifal …oda Da Werte Papa Haydn :wink:

Se il tuo duol from Idomeneo by Mozart - YouTube

Was Anderes werd von am Stoabildhaua a ned Erwartet werden-odrr :dizzy_face: …wenn schon daun sölba schuld :grin:

gerade gefunden, danke an echtzei tv für den bericht

http://www.echtzeit-tv.at/de/index.php/austria/start-stmk/72-video/steiermark/graz-umgebung/499-charity-of-smile

… do san jo die feschan Buama gor ned zu sehgn :wink:

und glei Ziemlich aum Anfang vom Bericht , im Video …

Honda Gold Wings , Harleys und…. Vipers ??? :eyes:, wo?,i hob kane gsegn :grin:

Lg Pg

… Dickn ???

Siehe- im Traaa Raatsch :grin:

Lg Pg

bussssssssssssserl