Gleich und gleicher

…nochdem da Maiya eigentlich sein Pensum an Masl bei denHeeren aun Schutzengln aufbraucht hod… atomisiert sich der ehh beim näxtn Klescha… saumt a poaar Trimma vom Ofn… oisa a Schuahkarton sollt reichn… :dizzy_face:

3D Gummibärli…ggg der is neich! :grin: :grin: :grin:

Brummschädi… jaja, scheinboar hob i des g’rochn, das i daham bliebn bin!!!

Und… für so etwos hätte des Gummibärli seeeeeeeeeeeehr viel Geduld, wenn er denn des Kleingeld hätte um sich so etwas zu kaufen! :wink: :smiling_face:

… ist leistbar ABER noch ein Hobby dazu würde ich nicht schaffen :wink:

Jo meistns ned :wink:…owa i kaun a Gaunz ondasd :smiling_face: :rage: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… Missgschick oda a Erdbem … :wink:

Und… für so etwos hätte des Gummibärli seeeeeeeeeeeehr viel Geduld, wenn er denn des Kleingeld hätte um sich so etwas zu kaufen! :wink: :smiling_face:
[/quote]

du bist ja auch sicher genug beschäftigt mit deinem Haus
bei mir is es so das mi nix mehr arbeiten lossen zuhaus darum brauch i a Beschäftigung und des mit dem Geld is ned so tragisch ma muass jo ned ollas sofurt kaufen i bin hoit imma am suachn und find einiges um a klaans Geld und auch so manches am tauschen

das i mit 4 tausend auskomm aso des is ned so schlimm

a Erdbem woas ned :eyes: …eha schon a Missgeschick :smiling_face: …bzw a Voitreffa von da Aundan Luft Feldpost Numma ausm 44 ga Joahr aum Gottes Acker :worried: …so sagt man :grin: :sunglasses:

Es Kopfal und de Boandln saind owa eh ned echt :wink:do hod sich Irgenda Übla Zeitgenosse lei a Scherzal , erlaubt :eyes: :dizzy_face: :grin:(und woit halt an Prospekt für Grab Stoana mochn )…is owa Letztendlich Nix draus gworn so sagt man auch :grin:

Cirio Pg

… und dann miass ma amoi mitn oidn Leder und Sturmbrille in die KK fohrn :wink:

owa ob ma mei oids Leder ausn 88er Johr no passt des was i ned schod das i den oidn Helm scho weggschmissn hob

Zu Deiner Info: Auch in Bregenz gibt es einen Puch-Club, kontaktier mal die Buben und Mädels dort!!! Vielleicht haben die noch die einen oder anderen Teile, die Dir fehlen!

Gruß vom Bodensee

Mario, der olle Grazer :grin:

da wird endlich a mal einer von die Abzocker verurteilt und der OG hat nix bessers vor als wegen Formalfehler des wieder auf zu heben. I widme mich wider meine Voglhäusl da brauch i mi nit ärgern! Bei dem Schneefall sinds in Scharren am futtern.

danke für den Hinweis wird ich versuchen

… wor a Spitzenjohr 4 mi :wink: OBA passen tät ma aus der Zeit a nix mehr … ned amoi aunnähernd :wink:

vom Gwicht hob i ned viel mehr wia domois owa de Figur is hoid a nimma so knackig :grin: :grin:

… es auch formulieren :wink:

i hpb bei 178cm Höhe 80kg des san vielleicht 5 mehr wia domois :eyes:

… bei mit sans a bissi mehr … :wink:

leicht a Spagetti als junger Bua so blad bist i di a wieda ned wiast tuast

…wenns bei dir a BISSL mehr san… wos soll den daunn i sogn… :wink: :grin: :grin: :grin: