Gleichstrom vs Donald ... lieber Mervin

de da waraten??? Na tu i ned, es liegt sicha ned am oiter, weil da schauts bei dir a scho ziemlich traurig aus, da Patezettel pickt bei dir a scho am Buckl  :rage: :wink:

zwischn de Zächn…hängt da für Normale :cold_face: …samma jo da no ned bei de Hottn Tottn odrr :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin:

hängt des Preisschüdl und des Ablaufdatum

waunsd es aum Buggl host und ned glei merkst- ists zum Preisschüdl a nimma weit -Vaschdeschd? :eyes: :grin: :grin:

Hinn ist hinn und widabelebt ist gestohln :sunglasses:

… dei Preisschüdl hod sicher dei Gattin vasehentlich weggschmissn :grin: :grin:

… Umtausch ausgeschlossen?!? :cold_face: :cry: :grin: :grin: :grin:

… nimmt ma nur wenn ma eam GUAD kennt :wink: :grin:

… oda wenn ma eahm übahaupts ned kennt … :wink:

… so san mir daumois Hawara wurn :grin: :wink:

Is in Bayern a so trostlos ? grau in grau wohin ich schau, wie beim Mülitär :wink: :cold_face:

scheint die Sonne - eh so wie fast immer :sunglasses:

lG

… die Buagnlända immer soooo brav zaumessn :grin: :wink: Obwohl wens um des geht müßte in Wr. Neudorf tropisches Klima herrschen :smiling_face:

Wennst amoi in Wien im Gewerbepark Stadlau zu tun hast bleib beim CONRAD stehn und hol da beim Eingang a pikante Wüdschweinleberkässemme !!! Des vagisst ned so schnell :wink:

mach ich garantiert ! Hört sich absolut lecker an …

… nur Leberkäse und Süßes aber vom Feinsten. Die Jäger um Horn schiessen am Samstag Wirldschweine - der Fleischer macht Sonntags den Leberkäs draus und am Montag liegt das gute Stück in der Vitrine in Wien :wink:
Auch Pizza LK vom Schwein - diverse Pferdeleberkäse … ein Muss für Kenner :wink:
Wenn er dir ned schmeckt geht er auf mich.

wir san Freind, du bist aber immer nur boshaft   :cry: :cry: :cry:

des hob i mir auch Gedacht :eyes: …owa zu mir issa auch Nur noch gemein :worried: :worried: :worried:…Das Alte … :eyes:…Na na Bessa ned-weida

… jetzt loss ich dich eh schon im Glauben das HONDER a supertolles Moped is und du nennst mi BOSHOFT ??? :grin: :grin: wie weit soll i no geh ??? :wink:

VAGESST EH NED - nächsten Freidoch … Einlodung in Neidurf !!!

des hat ma dei Frau dazöht, stöst di jeden Tag ins Winkerl, was hast stöst in wirklichkeit kniest vor ahn Büdl mit ahna Honda und schenierst di dass´d den Kaufvertrag ned unterschrieben hast und wimmerst vur Selbstmitleid, so schauts aus  :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

… aum Heisl hob i des unbezoibore Büdl stehn vom 69er Hayden Nicky steh … und wenn i wieder amoi schwern Stui hob hüft ma des Büdl UNHAMLICH :grin: :grin: :grin: obwohl i wenn i ehrlich bin dabei SITZ :smiling_face:

aber bei mir is des vü dramatischer, eigentlich hüft da alles, besonders gut is da Ducati KTM Harley und Moto Guzzi, traumhaft der Schiss, nur bei Suzuki is ganz anders da krieg i schwersten Durchfall, hilft aber bei Verstopfung wie Rizinusöl.  :wink: :grin: :wink: :grin:

… Dünnschiss weils a Aungst host Ernstl !!! SUZUKI is da afoch zu schnö auf deine oidn Tog :grin: :grin: