Grüße aus Wien

@Rami…mahhh a oide 110er…geil

Da ich diese und jene Fragen, auf welche du anspielst, schon aus anderen Themengebieten kenne, ist ja überall gleich, wollte ich euch damit verschonen :grin:

Google hat mir genug Antworten und neue Fragen geliefert.
Also hab ich mich selbst auf die Suche gemacht und mal überlegt was ich mit dem Bike überhaupt anfangen will und was es mindestens können muss (Leistung, Kosten, Aussehen etc) und da waren dann ein paar Kandidaten da. Der Rest erledigte sich fast von selbst :smiling_face:

Tut mir sehr leid, falls ich jemanden von euch nun enttäuscht habe :grin: :grin: :wink:

Hmmm… „Kuttnträger“ oder ohne?

Foahrradln oda Motorradln???

Bäse, oda schlächte Teifin??? (bad)

An urdentlichn G’spaß do herinnan… owa noch dem Statement… kaunnst du ned echt sein hearst… OLLES alanich gfundn, vielleicht anoch sölwa auf de Idee mitn Gurgln kemman… na des glab i nit, do bist… zumindest im foischn Forum, do frogt ma an jeden Scha… und suacht nix sölwa!!! :wink: :grin:

Grüße aus 1220

@DB_Killer…Unterhosn haumma olle au…foaradl haumma kana ans dafür inlineskater und in foige samma guade teufaln und des (bad) bezieht si jo nur auf des , das ma öfters im bad san zum woschn…ggg

Gerry , jetzt kennst mi eh scho a weng , de san olle so zam wie i … :sunglasses:

wiso wast du des , woast daham bei mir a scho…org…den wohnkarton mitn haumsta kennst no net oda ?

Ihr… na, Bledsinn, weul EICH kenn i jo nit, noch nit amol schriftlich, oisa DU, haust jo do glei des Immitsch von mehraras meist von Männern beaunspruchtn Kulturvereinen z’saumman!!! :rage:

Bad Boys, Rocka, Kuttntraga… de werden hiaza olle ois Kuschlrocka g’sehn, des geht doch nit!
De baun sich über Jahre a schlechtes Imitsch auf und nochend kimmst du und bist gaunz normal, koa aggro Post, koane Gewoltsaundrohungen, woschn tuast di a im Bad(ezimmer)… hä wos soit den des hiaza??? :hushed:

Nit amol auf de „Hoartn Burschn“ is mehr valoss… :eyes: :wink: :grin:

servas

jo stille mitleser find ich beschissen

Ich freue mich sehr für dich das deine Zellteilung noch besser vonstatten geht als meine

Regenfahrer sind die besseren fahrer

ist ein gutes Motorrad

90???
bist depad herscht, 90000 brauchst amoi damitst das Wort „Motorrad“ überhaupt in den Mund nehmen darfst hier herinnen, und wennst das Wort „Straßenverkehr“ in den Mund nehmen willst brauchst amoi allgemein schonmal 1 mille weu sonst spümma in verschiedenen Universen, aber vielleicht wolltest ja nur irgendwas anderes in den Mund nehmen :slight_smile:
:sunglasses: war nur ein Scherz haha :slight_smile:

Naja vielleicht kannst ja schnell laufen… :slight_smile: Na ich glaub eh das mit dem Motorrad schaffst eh auch, aber wir helfen dir auf jedenfall gerne wenn du nicht zu lästig wirst.

[/quote]

Willkommen!

[quote]

mocht nix. Irgendwas findet man immer, früher oder später um zu lästern :grin: :grin: :wink:

Aber so wars nun mal :grin:
Aber ma muss scho lobenswerterweise den Schwiegervater erwähnen, der mich begleitet hat und die Maschine nach Wien fuhr nach dem Kauf :smiling_face:
Also warum die armen Member des Forums nerven, wenn das wandelnde Lexikon in da Familie ist :grin:

Und da „Muhhh“ sucht immer was zum Lästern?
Was isn da los? :dizzy_face:
Habens des bei dir am Anfang immer gemacht? :grin:

a ha,du imma noch do ???
des pocken nit viele so gesehen schauts aus wia wannst a nützliches mitglied der kommune werden könntest.
:grin: :grin:
und bist des weekend a anständige runden gfahren ??
i lei 105km.,da wetterbericht hat mi des gonze we anglogen :rage:
a griasserl und a scheene wochen wünsch ma

I werd schaun, dassi euch ned so zur Last fall :grin:

Leider war ich am Weekend anders verplant, da die Wettervorhersage, wie breits von dir erwähnt, gelogen hat.
Aber es wird sich bald wieder a Runde ausgehen :smiling_face:

Gut-Gebrüllt :smiling_face:…Daher Herzlich Wilkommen meinerseits im Forum da Gschubstn und Waisn :grin:

Lg Pg

was moanst :eyes: …soit man glei wida vatreibn, oda loß ma Eam des Selbing mochn? :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

do muaßt Di unbedingt a Aunmeldn, bey Dem Gschubstn Varein :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pilli,

nach Diktat länger vereist :grin:

tzzzz

Jojo

Ääääheem