Grüßen Beim ERSTBEITRAG Ja -Nein?

… Häuliga!

Ma Griasst ned in an leeren Raum eine.

Oba ma hoit a kan Monolog in an leeren Raum (wobei I bei Dir ned so sicha bin), und daran miassast jo erkenna, daß Dei Vagleich mehr ois hinkt (wia de meisten vun Deine Weisheiten mehr ois hatschat daherkumman … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:).

is owa ned nur do so , wia oft geh i in Wean in a Wohnhaus eini um an Aufzug zu reparieren gaunz selten kummt aner auf de Idee zu griassn, na deppat augschnautzt wirst wurum der Dreckslift scho wieda hin is.Owa no mehr ägere ich mich waunn i mit mein Enkerl spaziern geh des Mädel freundlich grüßt so wie es ihr der Opa gelernt hat und de Erwachsenen schauns nur deppat au.
Des muaß a moi gschriem wern

l.G.

Nochdem do ka Sau nett is und i a net damit anfangen will, is mir lieber, die Neichn griassn net. Weil das mir do olle an aun da Marülln hom, merkens eh recht schnö.

Des is wieder des Schizo beim a paar Leit do (Ich will keine Namen nennen, gö, Pilli und Gerry :wink: ), auf da anen Seitn deppad auf Höflichkeitsfloskeln herumreiten, auf da anderen aber vuigas driwabüglen, wann aner a aundare Meinung (oder gar a eigene) hat.

… nau so weit kummt’s no, wozu gibt es denn UNSERE Meinung… do foit ma ein… mir werden eigentlich OLLE grod von an gauuunz g’scheitn obgelöst… bei dem zöhlt NUR sei Meinung, weul er hod’s jo gaunz neich erfundn!!!

Na!!

…Eh kloar :smiling_face: , woar jo eh Nix :grin:

wos is mit Du …wo Wern man tringa aun Kaffe …im Woidviertl in Tuin oda doch wo aundast …ibrigens da Onki , dad si a Riesig gfrein wenn wos in Der Gschicht amol weidageht

Lg Pg

:grin: :grin: :grin: :grin:

Stinkstiefe! :sob:

:smiling_face: :grin: :grin:

…host du meine Bock noch ana Ausfoahrt Fotograbüdlt???

… mia lebm im Zeitoita des Internetzes! :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Deine Stüfeln kennt de gaunze Wölt! :smiling_face: :grin:

… des bin sicha I.
I mog kane Kinda. :eyes:

…übrigens unsa neichs „Spatzi“ hod sich grod amoi ins Foahrtechnikzentrum begeben… duart grobt a uroidfredln aus und gibt sein Supasenf dazua ohhh!!

Hangover…hihi

Dem is da Friseur gsturm! :hushed: :worried:

:smiling_face: :grin: :grin:

Oba I mechat eahm scho segn waun a auf da grodn sein Hangover mocht … :wink: :smiling_face: :grin:

Ob a waas, daß hangover Koda haast, und des wos er mant hang-off gruafn wird? :wink:

Sicherlich NED, weul DES warad da anzige intelligente Senf dazua gwesn!!!
Aso, da Fredlerstölla hod des ehhh g’wust… wia deppat is der bittäää???
Da Hangover kummt von earm gaunz allanich… SO A AUSKENNA, i bisch mi aun!

Ausadem hod a so an Kaudawösch g’schreiben, das a sich in zwa Ohsatzln glei wiedasprochn hod!

WARUM ma an Hang-Off mocht hod a scheinboar a ned wirklich durschaut, weul a dauand vom Teuleschleifn, stotts von da greßan Reifenauflogefläche schreibt… najo, GsD, hob i ja kahh Auhnung!!! lol

Des mitn Frisär kunnt hinkumman…

Also wenn das das einzige ist was dir zur Ergänzung einfällt, dann wäre eigentlich Bewunderung angebracht.

Übrigens hat der Typ nicht gefragt WARUM sondern WIE. Wie war eigentlich dein Tip? Achja, du hattest ja wieder mal keinen … :stuck_out_tongue:

… i bewunder gaunz ehrlich wia an allanich so deppat sein kaunn!!!

NA zu so oide Fredln schreib i nix mehr!!!

Und Tschüß!

Ist dir des ned geläufig? Des wundert mi jetzt …

…weul soichane wia du kumman nur söltn do her!! GsD!

Aber du bist doch meistens bei dir.

…ich schon!!!

Du scheinboar owa ned bei DIR!