Gratulation an hr. mayerpeter

 
Stimmt, dann aber lieber mit einem alten Traktor, warum?
Weil der ist so laut, da hörst du das Gefluche von allen anderen nicht mehr. :smiling_face:
… und die 25 Km/h sind für mich eh schnell genug. :grin:
 
unsynchronisierte Grüsse

… noch RECHTS umfoin, aufgrund da lächalichen Gschwindigkeit? :eyes:

du glaubst jo ned, wer mi heite besuchen woa :grin: :grin:
er zhaast aaa peda und hot heite die vfr vom onkl zammghaut (oder zammhaun lassn :eyes:)

greeeeeez, ich

daun los i mi oba ins guinnes buch einschreiben :grin:

greeeeez, ich

na a bissi dauerts leider no.
dem mayerpeda woas zkoit zum zlegn und teile zum lacker bringen :smiley:
jetz braucht da lacker wieda so laung …
mir hoffn owa, dass nächste wochn wos wird … grod rechtzeitig zum richtigen frühlingsbeginn :grin:

maunchmal ists scho a Ewiges hin und her :sunglasses:…kenn i a :sob: …Aber IRGENDWANN DANN :grin:…eh scho wissn -Göll :smiling_face:

daun kaunst Di jo a glei Nextas Wo End nach Tuin ins Woid4tl (alias Sackal -Hausn :grin: )…zua Dera komischn Mess schleichn odrr? :eyes:

Heast @Maya Du Ego Faula Gimpi :grin: …wos hoast da zkoid ? :rage: :cold_face:

Lg Pg

na Pil.
Messen und so muass i ma net unbedingt gehm.
Wenns daham is wirds amoi gscheit putzt und daun wird de erste vursichtige Ausfahrt unternommen :slight_smile:

Wauns iwahaubst scho do is nächste Wochn zumPedaummeschau :wink:

kaun i scho vaschteh :wink: …i bin a koa Freind von Messn …und a ned von Viel Leut …i foahr a bloß hin …weils eh Nur einmal im Jahr is und Andererseits, mecht i mir amol des 1000 ps Standal anschaun .bzw und wos da so Ollas ummadumm groid :grin:

Scheens We wünscht Pg :wink:

genau des is da Grund warum i a net unbedingt auf sowos muass.
Vü zvü Leit auf an Haufn … do kriag i an Nervenkoller :grin:
No dazua wauns lauta deppate san :eyes:

Auch a schens Wochnend :slight_smile:

Was ist denn mit dem El Neffe? :eyes: :wink:
Der hat doch schon länger kein Motorrad mehr vernichtet, oder? :eyes:

Und in den letzten Jahren sidn wir eh auf gleichem Niveau, du mit dem Kreisel in Tirol, ich mit dem Albula, 1:1 also sind wir quitt. :grin:

…Bidde Die Bemerkung sey erlaubt :grin: oba des geht Nit aundasd :sunglasses: :grin:-weyl Du unds Oide Sackal miaßts Irgandwia Brida seyn :smiling_face: …soitats amal nach Forschn.-wos Genau woa in De Achzehn Sibzga Joahr :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Sali Pg

Host an Vogl?
Wüst sogn i bin oid? :grin:

I bin sicha jinga ois wia du :sob:

bei minusgradn in ana unghatztn garasch wos durchziagt wia in an voglheisl (oda auch schuppen für div traktoren genannt) zerleg i sicha nix. is ma afoch zu koid aufd finga.

greeeez, ich

eh kloa Mayale -woar a Spassal :grin:

Lg Pg

vasteh di ned mochs wia i

do hots gaunzn Winta 22 Gräder und do geht ka Wind
drum bin i a scho startbereit

Richtig :smiling_face:…Eine mit da Reibn in de Budn :wink: …Und Ollas Aundane Aussekaut wos koan Zins Nit zoit :grin: …so ghert des… Sehr Gut Hr .Tyssen :smiling_face: :smiling_face:

Lg Pg

sondern von an freund von mir, der hast amal für sei frau kauft die wollt dann nimmer, und dann is des radl a zeit lang in da familie grennt, jetzt wülls oba kana mehr deshalb hat ers hergeben.

aber kraft kommt von kraftstoff oder so ähnlich :grin:

und mit ca. 35 ps ist des ding gar net so schlecht motorrisiert

 
Das stimmt. vor allem sind die 125er Aprilias sauhandlich zum fahren. :grin: Habe ja auch 20’000km mit einer solchen abgespuhlt.
Damit kann man erstaunlich viel Unfug anstellen, ob das nun für den MP6 das richtige ist, sei mal dahingestellt. :eyes:
 
:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: