GS1200 - Servicekosten

Donn hob i jo bisher nur Proletn schüsseln ghobt :grin:
Na da oanzige wo i wirklch verleitet woa den ellbogen amol a bissl weiter ausm Fenster zstrecken woa bei mir da audi…
A4 1.8T … allein schon wegn dem feschn Spruch beim aufs gas latschn… des Vermiss i heit scho a bissl bei mein Selbstzünder-Tschechn…
Und i muas sagen dort hot noch ned jede 18jährige Flitzpiepn an gleasten audi ghobt… do war des für an jungen scho nu was bsonderes so an wagen zu haben wo´s nicht der vom Papa is…
Obwohl kauft hob i mir den audi damals auch nur weil mei erster wagen da Passat den versuch unter an LKW zu parken ned Iwalebt hot und mei mechaniker den audi recht günstig in der hand gehabt hat…,
Woa echt a fescher wagen und is marschiert wie de Feuerwehr, hot oba weichen miassn weil a sich finanziell mitm erwerb vom ersten Motorradl, damals meiner schwarzen Hyosung nicht mehr ausgangen is bzw. ich mir den Knedl lieber sparen wollt falls ich mir mal a gscheits motorradl kauf >>>> Is ja dann a Street triple worden, wieder ka gscheits radl :grin:

Da vorteil wann ma in meiner gegnd so a VW-Konzern massenproletenmodell fährt findst a bei jedem dritten bauern noch wem mit ana hebebühne der sowas richten kann(diesmal mit schattenwirtschaft). mit an japaner oder franzosen wirst vielleicht mit mistgabeln ausgejagt :grin:

Gruss
Reini

lustig, der Proletenschmäh … wenni amol a Auto brauch, kauf I ma vllt aa an Schkoda und kriag endlich amol aa an gsundn Humor … :wink:

Woast i würd dir den schgodda a sofort zum kauf anbieten, nur gibts wo i daheim bin leider 3-8 wochen im jahr wos mir einfach Zkatl oder zschneeig is mitm Radl de 17km in de arbeit zu kommen, dadurch das ich in meinem Job als Zimmerer eh danach 8 stund in da Kälte steh brauch i des einfach ned…
Jojo hätst wos gscheits glernt könnt ma jez sagen aber des Passt scho so noch mach ich de arbeit gern… :wink:
Also i schick dir mal an VB preis vom schgodda wenn entweder
a. Der klimawandel soweit vortgeschritten is dass ich den ganzn winter bei +grade mitm radl oder mowed in mein job komm :wink:
oder
b. ich in de nächsten jahre doch noch an jobwechsel in an beruf mach wo ma wenigstens am arbeitsplatz ganzjährig Plusgrade hat, :smiling_face:

ob da Humor allein wegn dem erwerb vom skoda kommt für des geb ich keine garantie

lg

des sagatn lei nur de, wo ned wissn, was a scheene (und dazua no sinnvolle) arbeit is … :wink:

nö - brauchst ned - a wird hoffentlich no so lang dauern, daß dem tschechen ka traggelenk mehr weh tuat wenns so weit warad und b dann wirst so schnell verweichlicht werdn, daßdn erst wieder selber brauchst … außer du kriagst vllt an firmen-phaeton … :wink:

des wird entscheidend davon abhängen, wie oft ma de batterie aufm weg zur arbeit laden muß … :wink:

die Zimmerei für an durchaus g’scheiten Beruf!
wobei’st mit der Krax’n die BSH Träger net transportier’n wirst können :grin:

Über die Kosten kann ich dir leider nichts sagen, aber als Werkstatt kann ich dir autoludwig.at empfehlen. Die sind auf der Triesterstraße!

Für die letzte habe ich 380€ bezahlt.

Motorradtouren Schwäbische Alb

und das fürs 1000km-Service ?
da könntest aber auch zum Denzel fahren … :wink: