Gut reagiert

Jo des glaub i das duart schau schen zum Mowedfoahrn ist! Owa des warads auf Madeira a hearst… i hob de Insel saumt Liegenschoften ausgiebig ergurgelt… LEIWAUND!

Apropopsch Mowed… da oide Rossi hod earna wieda zagt wo da Haumma hängt! Geilster MGP seit laungan!

Sex??? Najooo waun a seinen Gespülinen so vüh g’scheids zum Dazöhn hod wie uns und glaubt beim Sex hods a mehr mit Denkweisen zu tun ois mit Geschmäckern… daunn kunntast recht hobn… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Jojo… wenn sich zwa Linien KREUZEN… kaunn ma natürlich verschieden darüber denken… :eyes: :worried: nur mehr wundern…

…des tut ma owa hiaza leid… soi ma z’saumlegn?!

Wenn ana sagt „die Situation“ kann er tausende Situationen meinen, selbst wenns nur um an kurzen Film geht.
Des muass für di ned richig sein, aber eigentlich beweist des genau, dass es verschiedene Denkweisen zu jeder Situation gibt.
Auch des muss für di ned richtig sein, aber eigentlich … :wink:

I hab übrigens nu nie erlebt, dass ma verschiedene Denkweisen darüber hat ob es verschiedene Denkweisen gibt. Gibt halt immer was neues im Leben. :wink:

Ja bitte. De noble Berufsmasturbantin in die ich mich verliebt habe verlangt 3.000 euro.
Willst es überweisen oder bar zahlen?

…erschtns ZSAUMLEGEN, des hast OLLE… zweitens… a nui ocht fufzehn Heutl ausm Prota um an Kilo muaß da schau reichn!!! Bist jo ned da Graf Rudi… zügellos a noch, wos!!! :grin: :grin: :grin: :grin:

…Aber unser Biertermin steht ja eh schon fest :wink:
Heute ist Palma dran und ab morgen Leihwagen quer durch Mallorca.

Lg ins Steirische.

…Portogiesien wird unsicher gemacht :grin:
lg von Oma und Opa.

a flauschiger MK . . . beängstigende vorstellung :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

oiso warast eigschlogn wia a 15,5er granodn :grin: :grin: :grin:

Da Begriff flauschig bietet bei eam sicha Diskussionsstoff bis er daunn beim flauschigen Kaiser-Bartl aunkummt :wink:

Oh oh oh, der EOD-Typ beginnt über Leute zu reden, mit denen er ned reden will.

Eine ganz schlechte Eigenschaft. :worried:

Schau - das war eine nette Andeutung, dass es bei Diskussionen mit dir nur des Kaisers Bart geht. Das ist jetzt nett ausgedrückt. Das zu vertiefen, das erspare ich mir und dir & dafür ist mir meine Zeit auch zu schade.

Joehhh, iwahaupt mit meim Schiff… DU behauptest imma des Gegenteul… :wink: :grin: :grin: :grin:

Najo, wenn zu mir wer sagt „Bring Marmelade mit“ dann frag i halt „welche“.
Andere kaufen den nächsten Degel dens sehen.

Wenn jetzt wer von an vollkommen ungeklärtem Flugzeugunglück schreibt, kann ma natürlich auch antworten „Ja das is schlimm“.

Woher sollen andere denn wissen wem des Kaisers Bart wichtig is und wem ned?

Nett? Subjektiv … :eyes:

…Er sogt jo söba das sich Leit wichtig mochn die eam net amoi drei moi persönlich gsehgn haum…
Liegt auf da Haund weu öfters ois drei moi hoit des kana aus
:grin: :grin: :grin:

greets from Palma und sats brav sunst kummt de Pozelei :wink:

…Und da Piefkone mitn rodn Auto hod a zuagschlogn oba wast es des lest ma do nur aum Rande weu nochm Frühstück is des Telefon im Kostn und duat bleibts bis aufd N8 :wink:

Heite haumma a Zidan bucht für Soller und Calobra…

Lg mei Großa

Guat…ähhhhhm daunn g’frei i mi hoid amoi fiar eich… waunn du mir des daunn heit aum Obnd noch erklärst WOS des ist und WO des ist, daunn was i a worüber! :smiling_face:

Erinnere dich bitte daran wenn du mal nicht weißt warum das jetzt so is.

hm, daun gehts bei mir no amoi, weil i erm erst zwa moi gsehn hob? :grin: :grin: :grin: :grin:

…und da Hofn Port de Soller san sehr beliebte Ausflugsziele auf da Insl.
La Calobra oder wie ma hier sogt Sa Calobra is a klanes Hafnnest von wo ma per pedes zu ana der schönstn Kulissn auf Mallorca kummt. Wennst brav bist derfst nem de Fleischlawaln die Büdln auschaun :wink:
Calobra mochma oba erscht muagn…haum heite Valdemossa und Port de Valdemossa besucht und des is a sehr sehnswert.

Grüsse von uns :wink: