Gutes Gwand machts aus

san jo wirklich Orschlecher de sowas tun do geht’s jo wirklich ned um viel
den Postschlissl das ma in de Häuer einikummt hat jo heit scho a jeder Hoibseidene
wird Zeit das olle auf Begehcard umrüsten do san olle Kortn registriert und ma kaunn entscheiden wer eiiderf

sei froh das du versichert bist wirst leider a ned den vollen Kaufpreis zruckkriegen

… oba du kennst mi Mario … weng sowos reg i mi scho laung nimma auf :wink: :grin: des is unser täglich Brot.
Jo einekumma tans iwaroi bzw wenn wer sein Drohtesl aussenimmt und ned zuasperrt is es ned amoi a Einbruch … wie a immer … weg is weg und i muass jetzt aum Schreibtisch sitzn und Kaffee trinken :wink: :grin: :smiling_face: … dabei warad ich soch sooooo gern mit da Frau Gerry a Runderl gfohrn … die nächsten Radln kumman in mei Garasch …

durtn sans sicha besser aufghoben als in so an Gemeinschaftsraum
wos kaufst denn für Radl Ktm?

… verliern die KTM Fahrräder auch ständig irgendwelche Schrauben ???
Nein eher GENESIS … oder es ergibt sich etwas günstiges :wink:

in Lagerhaus Bruck gibt’s auf Ktm immer an schenen Rabatt wos beim Intersport 650 kostet kriegst durtn um 550
hob a Kinderradl um 150 statt um 200 kauft ohne handeln

… a nie mehr weil mas immer in Aktion kaufen … hob jo kan Druck daher kaunn ma in Ruhe suachn :wink:

Owa i denk fiar Aktionan wirst uandlich woartn diarfn…
Schod hätt ma a wengl gemeinsaum de Daunauinsl unsicha mochn kennan… :worried:

… Seite hat hat die kleinen Preise sicher :wink:
Ausserdem wird die Versicherung pecken und den Rest leg ich gerne drauf … Hurnviecher elendige :wink: :grin: … wenn mas draussn stehn hätt okay aber im Fahrradkeller versperrt ??? Wohin führt das noch Börny ? Soll ma die Gäule auf Balkonien stellen ? :wink:

Haust Di do net permanent mit de Knia in de Fresse, beim Tretn? :eyes:

… oida Haudegen … so laung abstinent und scho wieder die übliche Anlulu Wuchtel … :grin: :grin: :grin:

… so is des in da modernan Wöild … wannst net peckst, dann hoin de des Graffl wieda o … des hoast se Repo auf denglish … von wegn gfladert … :smiling_face: :grin: :wink:

… de Rohrfadln worn 5 Johr oid !!! Wenn i die Raten die 5 Johr dablosn hob wieso daunn auf amoi neamma ? :grin: :grin:

IM ÜBRIGEN die Nachricht des Tages … EINES der beiden Fahrräder war gestern wieder in unser Stiegenhaus … das zweite is immer no weg aber irgendwie is des scho komisch … die Hausmastarin mant „mit eiichare Radln fohrt wer“ … des san ned gfladert de dan in Betrieb :grin: :grin: :grin:

GIG-SCHERING … jederzeit gerne bereit aber wissn tät i scho gerne wer mit mein Gig fohrt :wink:

man in der modernen Welt Bikesharing des gibt’s eh bei de Autos a nur des blede is das du koa Miete bis jetzt gsegn host :grin:

… schon ein BIKEFLADERING weil zruckkumma is bis jetzt nur ans von de gfladerten Radln

a Riesensauerei afoch an fremden Gaul nehmen ohne zu fragen normalerweis miassast des ane Radl unter Hochspannung setzen das dem Popscherl a bissal herbeitelt

… ICH wohne in EUROPA …

Rumänien - Serbien - Bosnien - Polen - Bulgarien … alles da auf unserer Stiagn UND auch CHINA und RUSSLAND … also du siehst - i bin söba schuid Mario :grin: :grin: :grin:

Unsere Tirglockn lesn sich wie die Правда … tschuidige, Prawda :grin: :grin: :grin:

jo wia in Wean do san de deitschn Türschüdln a am aussterben
do geht’s mir guat in unseren Haus wohnen nur Arier :wink: :grin: :smiling_face:
in Ambros sei Habera vo Kaiserstabruch und sunst no a poor Deppn :wink: :grin: :grin: :grin: :smiling_face:

… samma jo olle oder Bajowaren, wo ma da Slawe no liaba is :wink:

Lauter Kreizbrave Leit Mario … :wink: des fladern nix …

:wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :smiling_face:

da gerry ghert eher zu de bayuwaren bei sein bierkonsum :grin: :grin: :grin: