Guuuuuuuuuuuuuuten morgen!

mah heut is doch noch a halbwegs schöner tag!

es scheint die sonne und kein regen und vor allem kein schnee :grin:
so kanns weitergehen!

naja - bin das losgeworden was ich irgendwem sagen wollte :sunglasses: :grin:

wünsch euch einen schönen tag
lg marion

morgen marion!

bitte WO ist das??? wenn i bei mir aus dem fenster schau, is alles grau in grau, düster und einfach grauslich!

glg, bettina

guten morgen bettina!

also „wo“ - das ist da bei mir wo ich halt arbeit (linz) - wahnsinn, so ein schöner tag :grin: und irgendwie bin ich bissl sauer auf mich dass i net mim mopperl gfahren bin, aba was solls! :cold_face:

lg marion

na klar schon fit (also körperlich anwesend in der arbeit :grin:)

keine sonne? - sonne im herzen, das auch net??? :eyes:

hast leicht schlecht geträumt? - des wird a schena tog hoffentlich net zu optimistisch bin :wink:

lg marion

gel gggggggggggggggg

lei lei aus dem süden

:grin: geht eh so a :sunglasses:  :grin:

lg marion

übrigens  bei uns is net schön

nur damit is gsogt hob

ggg kann ja net überall gleich sein :wink:

lg marion

ggg den geistigen teil dürft i irgendwie am weg ind arbeit „verloren“ haben :eyes: … na bin eh geistig a do, a bissl jednfois :wink: - aba gfrein tuats mi net! hob fost ka oabeit und des is fad :cold_face:

daun streng di moi gscheid au - imma sche brav sei und daun funzt des mit da sonne a wieda :sunglasses:

wuuuuuuuaaaaaahhhhh des will i gar net wissen :hushed:! aba schämen musst dich sicha :grin:

lg marion

wos? - najo bissl mit blut umherpritscheln :grin: 

jo und waun i den teil nimma find is ma a wurscht - ohne kann ma viel lockerer durch die welt gehen :sunglasses: :grin: und ma mocht si vü weniga kopfzerbrechen (wosn daun a ggggg)

geeeeeenau - du hast es erfasst :smiling_face: - heast du bist ja lernfähig :grin: … aba irgendwie kommt ma dei aussage a bissl sarkastisch vor, nur so wegen dem „pruuuust“ und den lachenden kaffeebohnen :eyes: … warum wohl? :hushed: :grin:

lg marion

des war jo voll faaaaad

aber jetzt im winter kennts ruhig a schens wetter haben wenns dann ab feber durch schen is bei uns donn passts a wieder

[quote]ORIGINAL: Pilgram1

wos? - najo bissl mit blut umherpritscheln :grin:
pssst Du ganz im vatrauen ,ko des sein daß Du ned umbedingt Die sunn mogst,und mitm Knofi host es a ned so,und bei weihwasser rennst davon?? :eyes:,wenn ja dann weiß i scho wasd bist :grin:

jo und waun i den teil nimma find is ma a wurscht - ohne kann ma viel lockerer durch die welt gehen :sunglasses: :grin: und ma mocht si vü weniga kopfzerbrechen (wosn daun a ggggg)
oba des is ja Gemein ,schaug amoi aussi ausm Fensta ,weil Der Lungat sicha schon ummadum vor Deina Tür :grin:

geeeeeenau - du hast es erfasst :smiling_face: - heast du bist ja lernfähig :grin: … aba irgendwie kommt ma dei aussage a bissl sarkastisch vor, nur so wegen dem „pruuuust“ und den lachenden kaffeebohnen :eyes: … warum wohl? :hushed: :grin:
Jaja,a Kaffebohne miaßt ma sein bei Dir,mei da dat ma Gschichtln dalebn :grin:,
is ja Unglaublich :eyes: :grin:

[quote]ORIGINAL: Pilgram1
Lg Pg

gaaaaaaaaanz falsch :grin: - de sonn is supa und knofi schwärm oba des mim weihwossa :cold_face: - do host recht, des vafoigt mi quais :grin:

nana - wenn i ausm fensta schau siag i in de gegenüberliegenden fester de sonn, vom rest is nix zum segn :eyes:

oiso a kaffeebohne kunnt do nix dazöhn, goa nix - tuat si jo nixi bei mir - ois imma laungweilig :wink:  :grin: und des unglaublich :smiling_face:

lg marion

ich würd mich drauf einlassen wenns nur im dezember schneit und ab jänner schöner wird - und ab märz soll ma wieda fahrn können :grin: … wann kommt endlich da frühling??? :cold_face:

lg marion

:eyes: … zum beichtn? - i hob do irgendwie so a allergie wos des betrifft :cold_face:
24 stund??? - oiso, i waß jo net wos du do ois redn dats - oba wenns um meine sündn gangat…i warat in ca. 3 min fertig :grin:

heast - du wüst mi obfülln :cold_face: … zum heurigen … dann würd ich eher sagen dir is nimma fad, weil dann musst dich um mich kümmern (also ich mein kümmern in dem sinn weils ma dann net gut geht nachm heurigen!!! :sob:)

in die große böse stadt?? - geh da find i mi jo net zrecht :cold_face:

lg marion

gibt nur winter und sommer ggggg

du vasuch mal in den chat sollte funzen

DA CHAT GEHT WIEDA :grin: :grin: :grin:

lg marion

jo oba zum dazöhn von de sünden brauch i net laung - vorher bin i ja so höflich und stell mi vor :grin:

tja - des textal gibts oba nur mit de klammern :sunglasses:

jo wennst di du a net zrecht findest - dann find ma uns jo net sondern irren wie verrückt in wien umher … des warat wie wandern und des mog i net :cold_face:

gggg da chat funzt wieda - aba i werd trotzdem im forum a a bissl bled schreibn :sunglasses: :grin:

lg marion

warum bin i a feigling??? :cold_face:

lg marion

oder wieso so fröhlich… an dem wetter kanns net liegen weil kalt is es dennoch! und in graz wars neblig wie sau in da früh!
und viel zu früh war es noch dazu!

nö hatte ich net - leida :eyes:; bin halt so doch bissl gut aufgelegt :grin:

aba trotz kälte wars heut bei mir einfach ein schönes wetter

in der früh is imma zu früh das is eh klar :cold_face:

lg marion