also „wo“ - das ist da bei mir wo ich halt arbeit (linz) - wahnsinn, so ein schöner tag und irgendwie bin ich bissl sauer auf mich dass i net mim mopperl gfahren bin, aba was solls!
ggg den geistigen teil dürft i irgendwie am weg ind arbeit „verloren“ haben … na bin eh geistig a do, a bissl jednfois - aba gfrein tuats mi net! hob fost ka oabeit und des is fad
daun streng di moi gscheid au - imma sche brav sei und daun funzt des mit da sonne a wieda
wuuuuuuuaaaaaahhhhh des will i gar net wissen ! aba schämen musst dich sicha
jo und waun i den teil nimma find is ma a wurscht - ohne kann ma viel lockerer durch die welt gehen und ma mocht si vü weniga kopfzerbrechen (wosn daun a ggggg)
geeeeeenau - du hast es erfasst - heast du bist ja lernfähig … aba irgendwie kommt ma dei aussage a bissl sarkastisch vor, nur so wegen dem „pruuuust“ und den lachenden kaffeebohnen … warum wohl?
wos? - najo bissl mit blut umherpritscheln
pssst Du ganz im vatrauen ,ko des sein daß Du ned umbedingt Die sunn mogst,und mitm Knofi host es a ned so,und bei weihwasser rennst davon?? ,wenn ja dann weiß i scho wasd bist
jo und waun i den teil nimma find is ma a wurscht - ohne kann ma viel lockerer durch die welt gehen und ma mocht si vü weniga kopfzerbrechen (wosn daun a ggggg)
oba des is ja Gemein ,schaug amoi aussi ausm Fensta ,weil Der Lungat sicha schon ummadum vor Deina Tür
geeeeeenau - du hast es erfasst - heast du bist ja lernfähig … aba irgendwie kommt ma dei aussage a bissl sarkastisch vor, nur so wegen dem „pruuuust“ und den lachenden kaffeebohnen … warum wohl?
Jaja,a Kaffebohne miaßt ma sein bei Dir,mei da dat ma Gschichtln dalebn ,
is ja Unglaublich
[quote]ORIGINAL: Pilgram1
Lg Pg
gaaaaaaaaanz falsch - de sonn is supa und knofi schwärm oba des mim weihwossa - do host recht, des vafoigt mi quais
nana - wenn i ausm fensta schau siag i in de gegenüberliegenden fester de sonn, vom rest is nix zum segn
oiso a kaffeebohne kunnt do nix dazöhn, goa nix - tuat si jo nixi bei mir - ois imma laungweilig und des unglaublich
ich würd mich drauf einlassen wenns nur im dezember schneit und ab jänner schöner wird - und ab märz soll ma wieda fahrn können … wann kommt endlich da frühling???
… zum beichtn? - i hob do irgendwie so a allergie wos des betrifft
24 stund??? - oiso, i waß jo net wos du do ois redn dats - oba wenns um meine sündn gangat…i warat in ca. 3 min fertig
heast - du wüst mi obfülln … zum heurigen … dann würd ich eher sagen dir is nimma fad, weil dann musst dich um mich kümmern (also ich mein kümmern in dem sinn weils ma dann net gut geht nachm heurigen!!! )
in die große böse stadt?? - geh da find i mi jo net zrecht
oder wieso so fröhlich… an dem wetter kanns net liegen weil kalt is es dennoch! und in graz wars neblig wie sau in da früh!
und viel zu früh war es noch dazu!