Hallo ich suche

Am besten nimmst a honda fmx 650

de kost ned vü und hat um die 38 ps, mit der kannst sogar wheeles machn nur mim gas voll aufdrehn

Rochus …hast aba auch schon mal Bessere Antworten gegeben(Jojo auch Du wirst eben Älter und Vergesslicher :sunglasses: :grin:) …und bist wie so oft auf Andere Anschuldigungen vom Silli bezüglich KTM -Natirlich auch ned auf Seyne imma Noch Vorhandene Gas-Gas eingegangen …Von da Damaligen Maico 320 ccm , hab sogar ich nix geschriebn ,weil i eh weis das Nix gscheids dabei Rauskommt :wink:…ich will auch ned Die Gute Qualität da 400 DZ Susi in Abrede stelln , wos is des hats :wink:…Trotzdem braucht ma ned mit Stoana werfern auf KTM , wenn ma sölba imma no im Exotn Heisl , mit da Eiganen GAS-GAS sitzt :grin:

Lg Pg

Pilli, dass die GasGas ein KTM-Zweitakter hat, ist mir auch bekannt. :wink:

Aber du hast ja auch auf die 11er eingedrescht. :grin:

Du musst aber auch zugeben, dass du schon länger kein Motorrad mehr mit >50’000km auf dem Tacho gefahren bist. Du wechselst ja deine ‚Tschumpeli‘ wie andere ihr Hemd.

(Tschumpeli = 1dl Rotwein in einer Beiz :wink:)

Aber zurück zum Thema:
KTM 640 gibts als SM (schon seit Jahren), die DR-Z400, Yamaha XT660 (und ihren Verwandten, die 660er MZ), Honda FMX (recht schwer),…

Sali Pg

[quote]
ORIGINAL: Pilgram1

Rochus …Nur ob des auch bei Seiner GAS-GAS so ist -woas i ned , Vielleicht schreibtas owa ja auch amal :grin: .

Lg Pg

de gas is tatsächlich anderst,de war in 12 jahr 2x defekt,amol starterritzel,und leider hats a kurbelwellenlager zerbrösselt.
wenn ma bedenkt das ma mit der gas auch rennen gefahren ist,mit dem moped jahrelang am mx track trainiert hat,
ist des,s bessanne moped.
aso der jetztige kühler defekt ist auf einem satten abflug zurückzuführen,
der kühler kimmt aber auch von ktm,obwolls da woll ausnahmsweisse unschuldig sein.

aso de husky cr 250,die auch im alpencup gefahren wurde,hat in 5 jahr 3 motorschäden gehabt.
oba is eh egal,du woasst as sicha wieder bessa :grin:

griasserl

i woas noch Nix Bessa …weyl- :eyes:hods jetzn an KTM Murl drinnan oda ned :sunglasses: , waunsd es sölba ned weist :grin:…daun sog Bitte es Bj aun , daun wern mas schon aussebekommen …bzw da Rochus derf des daun mochn :wink: , weila damit aungfangt hod -und ich selba hobs a ned gewusst :grin:

Scheene Griaßal in de Berg :wink: …hobts Viel Schnee :eyes: oda gehts no so Einigamaßn?

Pg

oiso de gas gas hot koan ktm murl,ebenso de husky :wink:

schnee,oiso bei ins ist absolutes kaiser wetter,
des letztemal wias gschnieben hat war am sunntag letzter wochen,ca 10cm,des wor überhaubt der erste schnee heier. :eyes:
a guates beispiel die rodelbahn in see/paznauntal,ist gesperrt weils koan schnee hat,in kappel ebnso im paznaun,konnst grad und grad rodeln…
so wias ausschaut,gibts im obalond woll koan schnee :cry:
muass eh de jänner bilder aufn pc spüün,donn moch ich a aktuelles bilderl
griasserl

[quote]
ORIGINAL: Pilgram1

[color=#0000CC]Rochus :grin: ob wölchanem Bj Bitte :eyes: und auch Die Kubatur ned vergessn , weil da Silli Opi hod gmant Er hod kan KTM Murl in Seyna GAS-GAS…

Danke für Die Antwort :wink:

Sali Pg [/color]

ah so :grin: jo daun woas i a ned …wos soviel Gschniebn hod :eyes: …werd woll daun Eha Ost Tiroi , STMK , und Kärtn seyn -Gell :wink:

Lg Pg

so issas,mol schauen wia i mit ,dem „neichen pc“ zrecht kimm,
aussa de rennbahn zeitmessung,kloppt noch nicht viel. :grin:
oba guat vo dem computerzeigs versteh i noch wenniger wia vo moppedfs :grin:
griasserl

aso s bilderl is grod a poor minuten olt

bild 1 ist blick richtung,paznaun,arlberg…
des bilderl,gleiche position nur blick nach norden oiso germanien :grin:

https://forum.1000ps.at/forum/upfiles/167496/1F48FFEC98274FF598140DF2092C887D.jpg

Jup, Tirol hat nicht wirklich Schnee abbekommen. :eyes:

Super Verhältnisse zum Skifahren trifft man im Engadin und Tessin an. :wink: :smiling_face:

Zur GasGas: Hast du einen Yamaha-Motor drin? :eyes:

de gas gas hot an 2 takt motor aus eigener fertigung,jo friagga hobens de motoren noch selber gemacht,wiass heite ist woass i a nit.
was a noch interessant wird,was werd aus de husky´s,de unter herrschaft von bmw gebaut wurden ???
ktm will damit woll nix zumtuan haben.
guat das i ma koa nuda gekafft hob :eyes:

i glaubs jo nimma,hob zuerst so 10 minuten gelüfftet,jetzt sein 2 marienkäfer im zimma :grin:
griasserl

oiso i denk scho, dasd wensd da Die Nuda gekauft hättest , (Die gfoit sogar mir -obwois a 4 Takt Möhre is :grin:) .dos es do noch Laung Genug E-Teile geben wird , zumindasd Länger ois Wir zwoa Oidn Esln üwahaupts no Moppal foahrn :grin: …da kann ma BMW Nix vorwerfen , für des wose amal Gebaut hoben stehns scho dazua .auch wenns Vielleicht daun nimma Gaunz so Günstig ist :grin:

Zu Die Käfale :sunglasses:
…varots ned glei aum Kampf Kodan :sunglasses: , wennsd a Wahrer Tierfreind bischd :grin:-Außerdem Bringan De Glück so sagt man :smiling_face: :grin:

Lg Pg

Husqvarna gibts nicht mehr, das sind Husabergs mit andern Klebern drauf. :eyes:
Pierer hat ja das Werk (sofern ich mich richtig erinnere) gar nicht gekauft. Auf jeden Fall ist es geschlossen worden. :eyes:

a Schware Geburt :eyes:…Opi Bitte wos is De GAS-GAS jetzn für a Baujahr ?..dos ma Endlich rausbringan kann , wos se für an Murl genau verbaut hod …Stura Esl Du :grin:

Lg Pg

Bis 1996: TM-Motoren
Nachher haben es einige Jahre lang eigene Motoren verbaut, bis die Abgasnormen zuschlugen.
Kann schon sein, dass er einen GasGas-Motor verbaut hat.

Danke Rochus …waun dem Opi sey Reibn jetzn a Vor 96 BJ is …issa mei glei noch Sympatischa worn :smiling_face: :sunglasses: :grin: wossa eh Nia war :grin:…Jaja TM :eyes:…owa steht eh a Bissal wos untn in da Fußzeile wos Die so mochn :grin:

Lg Pg

… OH DOCH !!!

I wor untn in Sopron … Massage mit Happy End und daunn … na des ghert ned do her auf jeden Foi unter 3 Mille :grin: :grin: :grin: