Hallo Schweiz

na jo,des woass ma bei dem stoanmandele nia
,wos a sich grod ausdenkt :grin:
i trau ehm jo zua,das a des kloane achterl imma giasst und düngt, in da hoffnung das es a mol a grosses werd :smiling_face:
de fz8 is schon a spassiges mowed,macht gewaltig freude zum fahren,schade,das der winter schon vor der tür steht :cry:
griasswerl

…Des mecht da ned :grin:…weyla sölba eh Ane hod :smiling_face: …no dazua es Beste und Haltbarste 2 T Achtal auf da Wöld.wos ma no Kaufn kann wenns üwahaupts no welche gibt , Die ned Zsammgradld saind :worried:…und waxn und gedein muaß da a Nix mehr, hod eh Fast Ollas von da 250 ga TZR bis aufn Murl …Oiso Herz wos will ich mehr :wink:…Unds Raubrittale is Trotzdem a Soiz -Yamsn Mörda, eigsperrt gherda :grin:

Lg Pg

saubere Moperl auch mit Sozia oder hast da was anderes dafür?

Richtig, du willst sie geschenkt haben! :grin:

Papalapapp!!!..Abgsehn Davon dos des beym Nodign Raubritta Opi sowiso Nia ned passiert :grin:

…Wer nur zu schenken hat, ist wie ein Edelstein:
Wohin er sich auch kehrt, strahlt Seyner Klugheit Schein.
Wie leicht ist’s Reichen,- klug zu seyn! :smiling_face:

Desch kaunsta glei amol hinta de Leffl schreibn Du Oida Geizkrogn :sob: :grin:…bischd a um Nix Bessa :wink:

Ciao Pg

i werd ma lei mehr eines behalten,also darf die silli frau a mitfahren,wenns zeit hot.
aso i wor heite a am hochtannberg :wink:

griasserl

:grin:
…wia sogt ma bei ins,am reichen bauern schenckt ma koa kuah
:grin:

hmm,kennst du zuafällig den poss ???

griasserl aus de berg

hob i heite zuafällig in schnann entdeckt :grin:
hob i glei a bilderl mochen miassen,muass i mol auffe fahren auf den poss :grin:

Opi :grin:…Den Pass kenn i Nitta :wink: Hextns von aum Früharen Lebn-her :eyes: :grin:-woll aba Des Komische KTM 4 Takt 500 ccm Glump :sob: , mitm Rotax Murl , und mitm Schauglasl wo da Weiße Punkt (Kompression) zum sehn woar :grin:…wel so aun Dreck vagess i Nit :rage: …2, oda 3 mal :eyes: woar Der Deppate Zahnriemen hin bei Dera Gurkn , bis is daun endli Gnädigaweis inan Mistkibi eine ghaut hob , muaß so im 85 -86 ga Joahr gwen seyn :smiling_face: :grin:

schöne Griassal aus da Stod :wink: :grin:

Lg Pg

die heute keine Sonne zu Gesicht bekamen!

na jo,s wetter wor erstklassig,a bissele frisch am arlberg,oba im ländle extrem fein,
scheene kurverln durchs walsertal…
lässig wors

griasserl

Die Sonne habe ich heute nur durchs Fenster gesehen. Blöd, wenn man eine Weiterbildung macht. :worried:

Wiaso Blöd :eyes:, soiche Sochn sind bey Dir eh Zwingend Erforderlich und daher absolut Nötig :smiling_face: :wink:

bleybt nur noch zu Hoffen das Dies aber auch im Richtigen Fach Bereich geschieht :wink:-zb Thema: Geizissmus, wie bekomme ich Diesen los

Kannst ned schlafn???

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Ach so! :grin:

…Geista Schlafen Nicht mein Liba :smiling_face: :grin:

…aun Schönen Feiertag wünscht Dir und den Deinen da Pg :wink:

mir oidn haum de senile Bettflucht :grin: :grin: :grin: :grin:

Stimmt :smiling_face: von Jenigem aufs Ottomane :sunglasses: oda wia des hasd ? :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

… gestern sog i no zu meiner Frau „super, muagn kemma ausschloffn“ und heite um 0630 wors erledigt des Ausschlofn :wink:

hat dich nicht schlafen lassen, des is bös!

… nach 30 Jahren … :wink:

22° oder mehr, blauer Himmel Sonnenschein , Wolkenlos und ich wurde zur Gartenarbeit verdonnert.
na ja man kann nicht jedes Wochenende in die Schweiz nicht einmal wennst ihre Schokolade liebst!