!!!HAPPY BIRTHDAY!!!

schod. Nur waunn i brav bin? Daunn wird des leida nix. :dizzy_face: :hushed: :worried: :cry: :wink:

Scharottiiii… i schreib des jetztan aun di ois Fredlopana, fiar OLLE!!!

An gaunzn eiganan Fredl… fiar des das i in Schaufl/Sensschwinga wieda a Jahrl nacha kemman bin…

Jo mei, waunn i Eich ned hätt… i vagiss nämlich fost oiweu drauf! :hushed:

Oisa daunn… …mein gaunzn Marodn Sauhaufn, der mi kennt und mog und es miasst mi megn, weul sinnst tätats ma jo ned ois GUATE winschn chch a recht herzlich’s DAUNKSCHEEEEN fiar de Glückwünsche!!!

Tjo… und feian… muahahaaaaahhaaaaa… jo ehhh jo, i hob heit nur bis umma 14:00 Uhr hackln miaßn, immahin a G’schenk, bessa ois nix!
Mit Tschechan is sowieso nix, umma Nuidreihundat geht’s schon wieda weita UND morgen ist Oarbeitsmedizimische Untasuchung, i glaub do kammat a „Fahne“ ned so guat umme!!! :grin: :grin: :grin:

Owa im Ernst, i feia des NIE… gfreit mi owa sackrisch, daß auf mi denkt hobts!

Und Herr Gerriiiii… i glaub i wüüüh goar ned sooooo oid werdn wia i ausschau!!! :hushed: :hushed: :hushed:
Do dalebat i jo no den Wöltuntagaung… des warad ned sooo erquickend! :wink: :grin: :grin: :grin:

UND, noch an gaunz besondern Daunk aun oll die, wölchane a noch dazua mei herumgeeia, de gaunze Saisaun ertrogn und ma des NIE g’spian lossn, sondan oiweu sogn, das i ehhhh schnöööö bin!!! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :wink: :dizzy_face:

mei, bist Du schnöööö … :wink:

DANKE!!!

Irgendwaunn glaub i’s daunn und schmeiß mi zum Oipnjodla sein Cöp zum Herbrenna!!! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

von mir auch alles Gute und viel Gesundheit zum Geburtstag!!!

Gruß Jürgen!

… vielleicht hört er auch dich der sture Hund  :grin: :grin: :grin:

Bei mir in da Phude geht der Schmorn eh nimma auf … zu verdächtig :wink:

…Jürgen!

Woar heit ehhh in Deina Gegend (tschuidign) Geigänd, Niklasdorf, nit goar weit weg von Dir na?!

JO und G’sundheit, bittschön recht vüüüül davaun, weull de kaunn ma sich ned kafn! :smiling_face:

… oba sunst  :grin: :grin: :grin:

…so Goschat heast!!!

Und iwahaupt, zum schnööö fertig sein, muaß ma amoi aunfaungan… kennst mi ehhh… :eyes: :grin: :grin: :grin:

… mein Freund !!! :wink:

Ebenfalls mit sehr sehr freundlichen Grüßen … na ja wie immer halt … bin ja immer freundlich gell ? :smiling_face:

Also hab ich eventuell beim nächsten Treffen und mit meiner geliebten SRAD eine klitzekleine Schaunz dran zu bleiben ??? Das wäre für mich Ansprorn wieder zu trainieren … :grin: un d abzuspecken … :cold_face:

Herzlichen Glickwunsch

Weyl Du hast Das METALLALTER erreicht

[size=5]
[color=#0000CC]Silber in Den Haaren :smiling_face:

Gold in Den Zahndaln :grin:

und Blei in de Haxaln :sunglasses: :grin: :grin: [/color][/size]

Bleib so wie Du bist Des paaaassst Eeeeehhh-und Lg Pg

…san ma froh um unsan Raunzn… de AUSRED geht imma und bei oim… „sorry… dafiar bin im Augenblick z’blad!!“

Muahahhaaaa :wink: :grin:

:grin: :grin: :grin: … du Phörny, des vagiss i oiweu …  :grin: :grin: :grin:

Werma an Kaffee zu uns nemma weu … do tat i di gern eilona … eppa mit da restlitschn Phande in unsern Hauptkwatier ??? :wink:

UAWG - und zwor ASAP … :wink:

… ich liebe diesen Satz … die Blonde ned so :cry:

:grin: :grin: :grin:

…owa…

…i warad schon froh, waunn’s gaunz ordinäres Kraunknkassa Purzelan warad… :worried: :worried: :worried: :worried: :wink: :grin: :grin:

…im Hädquot…

Auf olle Fölle, des is sowieso schon iwafällig bis ohhhhwinkn!!!

Den Sunntoch gangads bei mir… aum Fr a schon, nur Sa is gacksi!

Do stirbt jo jegliche Hoffnung … :grin: :grin: :grin:

Jo jo do is des waunn ma Freind hod obwoi … laut unser Wühöm is des eh scho vüüüüüüüü zlaung … :wink:
Unser Media Morkt.

… weu SA und SO bin i betn …  :wink:
Amoi im Johr wü sogor i a Rua haum :grin:

…do kennan sich unsare Mausaln auf ein Packl werfn tun!!!

Obwoi… i tümpl jo schon seit 10 Joahr auf mein G’wicht herum… :eyes: GAUNZ IM GEGNTEUL zur Schäfin… :cold_face: owa waunn i ihr des einedruck wird’s kan 46’gstn mehr gebn!!! :hushed: :hushed: :hushed: :hushed: :hushed:

is eh wurscht so schnell kaut ma ned auf da Felgn :sunglasses:,wichtiga is das es Moppal Fesche Guate Roafn hod :grin:

Autsch :cry:, da foit ma ein muaß a Boid wida zum Foz :grin:…n Dok :worried:

Lg Pg