HARLEY & KARPARTEN

gü, es gibt a noch andere seiten hier außer dem tritsch tratsch

zb:
http://www.1000ps.at/motorradtour-restl_Europa-restl_Europa-KLAGENFURT__RIGA-717


nur die fotos gibt es nicht mehr auf der vorgeschlagenen seite

du wirst mei harley a noch gern hab’n,

wieda wos glearnt :eyes:. i bin holt meistns herinnan im tratsch beim ummabledln :smiling_face: … oda in foahrtechnik etc. beim stänkan :sunglasses:. wea amol schaun wos du so onstellst … :wink:

gibt jo nix scheeneres ,göö

Strickn, Kochn, Putzn …

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
donn host da jetzt a 2d suzuki zugelegt,
jo so bandit würd ma a gefollen,aussa des komische zeigs woss do hinten oben ist,
des könnt i nit brauchen :wink:
a gssie bergerinn…denk…na hoffentlich nit aus lustenau :grin:
weil de versteht eh koana :cry:

griasserl und a scheenes wocherl wünscht,der mann aus den bergen,

… Nachdem ich mit der Frau Gerry unterwegs sein werde (des Öfteren) und Frauen nun mal a bissi Zeug mitschleppen und wir auch mal nach Französien oder Südtirolien reisen wollen … ist das ZEUG da hinten sehr nützlich :wink:

Sonst werma sehn wies rennt … morgen erste „richtige“ Probefahrt … .nur sie und ich :wink:
:grin: na im Ernst - gfrei mich schon aufs bequem herumnudeln … :wink:

LG aus dem Industrie 4 tel :wink:

du host de frau gerry woll zusehr verwöhnt … :grin:
de meine griaggt a rucksackerl,weil woasst eh,a tirolerinn ohne rucksock is a heimatlose :grin: :grin:
do kunns donn ihre sochen einbocken :wink: inklusive meim öl flascherl :grin:
hob ma oba beim detlev so a satteltaschen zeigs gekafft…
:rage: gezwungener massen :cry:
hobs oba noch nie verwendet :grin:
schaut jo scheisse aus.
aso des errinnert mich an an guzzi fohrer den i in kärnten troffen hob :wink:
:grin:wenn ma mit dem motorrad reisst,erkennen auch frauen das ma a unterhöschen 2 tage benützen kann :grin: :grin:
lg,silli

… du vageht ma jo gleich da Appetit … :cold_face: :sunglasses:

Auf da Gixxn schaun so wos natürlich deppat her des is schon logisch Silli … die Bandit is eh a Reisemopperl … dera schodet des ned wenn mas a bissi zu"koffert" … :wink:
Auf da Gixxn bin i immer mit Rücksäck und Hecktasche gfohrn … wast as eh :wink:

Grüße

… bei mir san des 714km Silli :sunglasses:

des kensnt owa eh von daham, oda :rage: ? außer … i how ka glotzn :smiling_face:

muss sagn, a leiwande strecke, ich war auch schon 3x auf großer Rumänientour. 1x auf da Transalpina. Nur ham viele gesagt das die transfagarasan nur auf einer seite Asphaltiert ist und auf der anderen a schotterpiste. Wie war das bei dir?

runter nach Bormio?

Ah soo-

jo mi hobns Nur gfrogt wiaso i zbequem und oda zdeppat Zum Griaßn bin :grin:

des woars a scho :wink:

Pfiati -

Pg

:grin:…du fahrst erst seit 2009 und schon dreimal rumänien, respekt,für heuer hab i sowas in der art eigentlich wieder vor!!

also i glaub des is relativ neu gewesen, schotter war nur links und rechts von der asphltierten strasse, die von unten nach oben und über den berg auf der anderen seite ganz hinunter bis zur nächsten stadt geht.
noch a rumänischer strassenkreuzer, sogar mit kennzeichen!!

also wenn i ma so anschau, i glaub da wird man von den hochgeistigen schreibweisen angesteckt -transepidemisch- so zusagen :cold_face:

lg

…Bischd Du deppat :grin:…und dann a no a Pifgonisches Dantla Schuidl :sunglasses:…warad Intaressant wo Eana des wida üwan weg glaafn is :grin: :grin: :grin:

oba wurscht Ordnung muaß seyn :smiling_face:

Lg Pg

…anfang august gehts wieder nach rumänien, dieses mal will ich auch wieder ans schwarze meer, ganz an der bulgarischen grenze. bin schon mal gespannt wie es heuer wird… … .

Warum photoshopst auf einem Bild deine Kennzeichen und am anderen nicht? :wink:

… Augen auf !!! Des san zwa vaschiedene Motorräder oder für dich Schatzerl … BIKES :wink:

Schaun sich aber verdammt ähnlich … :wink:
Hab i ned scho mal erwähnt, dass Gscheidln gelernt sein will? :stuck_out_tongue:

:grin:

Jo :grin: waunsd aun Cobra mittnimmst :eyes: …Des Ibliche Katastrophski halt :sunglasses: :grin: :grin:

Nastrowie :grin:

lgpg

… DO is a schworza Boikn aum Taferl …

http://www.1000ps.at/forum/fb.asp?m=2670599 Guckst du und redst du weniger deppat :wink: schoffst des ?

Kaunn oba a wie aum aundan Büdla Spiegelung sei … wos was ma