Hat das Teil jemand in Verwendung ?

… zerscht fohr i noch Mödling zum Siegi24 und schau ma des amoi au. Soboid i a bissl Zeit hob und wenn des wos taugt daunn kauf i des … reicht eh wenn ma in da Partie a so a Drum haum ;-))

Gn8
da Gerry

Guate Idee, kanns a Boid ausprobiern, weil mei Reibn is woll a Irgendwaun amoi Fertig- gricht :cold_face:

…in dem Jahrtausnd no ,Hoffentlich :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

und wos hob i gwunnan??? i hob 2011 guade 20.000 owa grissn… zwar a 's meißte durchs orwatnfohrn, owa i wor a sunst no gnua untawegs… hot sogor die michi lockare 5000, wenn net mehr, zaumm brocht… :grin: :grin: :grin:

… des is ka Moped … .des is a Schiff :wink:

des brauchst auf jeda hardly

sofern du das radl genau einbaust. denn ein bisserl schief macht der kette gar nix, aber ich red jetzt von zehntel milimeter nicht zentimetern :grin:
gute kettenpflege, kein dampfstrahler zur kette etc. bringt mehr lebensdauer

ich benütze das teil auch schon eine ganze weile und finde es recht praktisch, weil die markierungen auf der schwinge nicht wirklich genau sind. (ohne dialekt verfasst, für unsere spezialisten)

Hüfts ned, schods ned :wink:

…es sichert arbeitsplätze! (ebenfois net im dialegggd… fois es wem net aufgfoin is…)

Hinweis für den Hr. Gerry. Wennst dem nichts dazu sagst, lässt er sich ja sogar die Bremsscheiben quer zur Fahrtrichtung einbauen. :cold_face: :grin: :grin: :grin:

Ich hab ein paar Kumpels, die sich das Teil gekauft haben.

Für meine Begriffe sinnlose Geldverschwendung, denn ein einfaches Stahllineal auf dem Kettenblatt angelegt und ein halbwegs gutes Auge tut es auch zum Prüfen der Kettenflucht.

… Putzteufel klar :wink:

… und ein paar Zentimeter schief mocht gor nix …

… dein Fid Bäg … :wink:

kan schaß eireden, sowas bringts scho klar erhöhts de Lebensdauer von KKR und de Kisten bringst a Grad und des macht scho was aus, Bedenke, blinde merken nix, und da gibts 95% blinde

quer warens sicher net, vielleicht ein bisserl unzentriert :grin:

tuat sich natürlich mit der speed triple recht leicht in puncto einarmschwinge!
ich oider dodel muss beim tiger immer am boden umadumkralln und schaunn, dass die markierungen
links wie rechts hoffentlich den gleichen abstand haben!
aber bislang hat der Freihändig-Fahr-Geradeauslauftest nach dem Kettenspannen immer noch funktioniert
und um des kommst beim Laser a net umadum!
lg
martin

hehe, und wennst da ned haargenau mittig sitzt, passt dein test scho wieder ned…
:wink:

 … und ned vergessen, auf welcher Seite der Zulassungsschein eingesteckt ist und im Brusttaschl oder in der Hosn - der Höhenunterschied macht aa was aus beim Trimm … :wink:

bei den rüden mußt noch links- oder rechtsträger mit einkalkulieren… :wink:

da der durchschnittliche Rechtshänder im Normalfall Linksträger ist, die Leber wiederum rechts sitzt (ok, des herzerl links; oba vor der zirrhose erscheint des gegengewicht plausibel)
dürfat die ganze g’schicht recht ausgewogen sein.
schwerer wiegt do, meines erachtens, wo die brieftasch’n steckt! (viel münzen, viel g’wicht, aber wenig kohle).
i werd’ aber, glei’ nach dem auswintern, die g’schicht empirisch prüfen und berichten…