Hat wer a stebel? [Erledigt]

I bin ned humorbefreit mi gehts nur langsam aufn sack, dass dauernd irgnd a schaß aussakummt wenn ma wo einischreibt. mia is scho kloa dass des „nur“ a forum is, aber so deppade antwortn findest a seltn. In anderen Foren funktionierts ajo a supa, do schreibst a frog eini und bekommst a a supa antwort. san hald auf english und international de foren.

PS: i antwort in dem Thread nimmer, weil für mi is wies im titel steht: Erledigt

tuans da net gscheitln galanter sir :rage:

wir linzer sind nicht humorbefreit :smiling_face:

die mehrheit schon gar nicht :eyes:

chris

uups, den mutantenl habe ich in meiner erbostheit glatt vergessen

dann sind wir linzer ja mehr als eine mehrheit :sunglasses:

den krokodeil darfst uns aber nicht unterjubeln :eyes:

selbst wenn wir uns thermiktechnisch nicht so genau auskennen :wink: :grin:

chris

…stöll di nackat am Linzer Hauptplatz, steck da an Finger in deinen Allerwertesten und hup!
Schau ma mal, werd dich und vorallem mit welchen Sinnen wahrnimmt :wink:

…hat er nur gefragt, wer eine hat.
…und wie in 90% der Fälle entwickelt sich in „dem“ Forum so ein Fredl entweder zu einem (kleinen) privaten Gespräch über das vortägige Mittagessen und den daraus resultierenden Verdauungsvorgängen ein oder mehrer „User“,
oder man muß dann irgendeinen nicht zum Thema gehörenden Sch.s lesen (zb. Rettich- Karotten…-Anbau), der meist in persönlichen Anfeindungen endet.

Jo, da braucht ma scho a guate Portion Humor :grin:

Dasd aba Selba Schuld bist das Dir Irgendwer aufn Sack geht , bist auch noch ned Gekommen-Gell :grin: …Abgsehn Deina Ständigen Klugscheißerei Die weda von Moppaln Aller Art, und auch vom Alter her - inkl Fahrerfahrung , überhaupt ned Gerechtfertigt ist , kannst es Deswegn Nedamal dabei Belassen- sondern Mußt anscheinand Durchaus Ständig Andere Forums Mitglieder , Die Du Nicht amal Persönlich kennst , Durch Dein Deppates Avartar Sprüchal -Ständig Provozieren und Dich dann über Ned so Lustige Rückmeldungen aufregn .
Übrigens seit wann Stellst DU hier Die Regeln auf? :rage: Weist WER hier Regeln aufstellt? :eyes: …JO RICHTIG DES IST DER FORUMSBETREIBER ODER SEYNE BEAUFTRAGTEN …owa sich ned Du und ich auch ned . :wink:

Was soll Eigentlich DEINE DEPPATE ANSPRUCHSHALTUNG? :cold_face:…DU stellst hier an Fredl IN A ÖFFENTLICHES FORUM rein (Hat Dich WER dazu gezwungen?)…dann Bekommst ANTWORTEN DARAUF DIE DIR NICHT PASSEN UND AUF EINMAL GEHN DA EINIGE AM SACK -ODA WOS? :sob:

Denk Einfach mal Drüber Nach woher Der Name Forum kommt , und was in Foren Egal ob im Altertum , oder eben Heute so Los war :eyes: , und wie da Umgegangen wurde . DIE ERFINDUNG DER FOREN WAR EBEN GENAU DER GRUND WEIL EBEN NICHT IMMER ALLE EINER GLEICHEN MEINUNG WAREN ----UND DAS IST MAN HEUTZUTAGE EBEN AUCH NICHT .

Beschwer Dich doch beim Forumsbetreiber , über Die ach so Bösen :grin: Die Dir am Sack gehn . Vagiss aber Nicht Dem Forumsbetreiber Deine Deppate Fußzeile mitzuteilen …Weyl Genau so Einer wie Du …Vagisst sowas Sicher Nur Allzugerne …warum Wohl ? :grin: :sunglasses: :grin: :grin:

Aber es Gscheitste wirds eh Seyn -wiesd scho Gschrieben hast -DAS DES IN ANDEREN FOREN AJO SUPA FUNKTIONIERT …Na Also auf auf :smiling_face:…NIX WIE WEG was hält Dich noch hier ?

do teischt du dich ordentlich
i hob im Puchforum a so maunche Froge gstellt und do is ma ned anmoi aner mitn Oarsch ins Gsicht gfohrn
so Aunworten daunn kaufst da hoit de gaunzen Unterlagen durtn kaunn ma des nochlesen
bei de deitschen Foren sans a bissal freindlicha
drum wenn man ein Mimoserl is kaunn an des aufregen
mir is es egal do muaß ma durch oda ma schreibt nix in de Foren

i brich weg :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

in andern Foren wann da des am Orsch geht, und wan ned wie a kleins Mädi, unpockbar dese Heulsusen

… und was ist mit der Quaxerei? Wobei der Rennquaxi sich auch länger nicht mehr gemeldet hat… :eyes:

Daß die Augen die Wahrnehmung der Ohren in bestimmten Fällen überprüfen ist jetzt nichts neues.
Aber ich hupe deswegen auch nicht im Dauerton, damit ich gesehen werden. :wink:

unser rennfrosch ist a katsdorfer, bezirk perg

ich bin a mischkulanz

gemeinde steyregg, bezirk urfahr/umgebung, post und telefon linz

geborener waldviertler, mit an leichten mühlviertler schlag

leicht hab i gsagt, leicht

ja nichts anderes behaupten :rage: :wink: :grin:

lg

chris

So a Scheissteil ghert in Börny sein Lostwogn eibaut oba nie und nimma auf a Moped. Schämen sie sich ihnen :wink:

Bei ana burgenlaundischen Famülie bricht auf amoi des Hausbankl im Vurgortn zsaum.
Sogt de Frau: Geh Hauns. Foahrst noch Eisenstodt und kaafst a neiche Baunk.
Sogt er: Jo oba do nimmi den Peda unsan Buam mit. Der is a gscheida Kerl und wiad ma a Hülf sein.
Sie: Oba da Peda is ollawäu so ohgrissen und a dreckat, nimm liaba sein Bruada den Ernstl mit! Der is imma schen aunzogn.
Er: Da Ernstl is oba ned da höllste. Der is so bled, mit dem wer I mi nua scheniern
Sie: Waast wos, mia ziagn dem Peda des Gwaund vum Ernstl aun, und daun fohrts ind Stodt!

Gsogt, daun! Se foahn noch Eisenstodt.
Durt segns a Gebäude wo groß omman steht: „BANK“.
Gengans eine, sogn zu dem Aungstölltn durtrecht gspreizt: „Guten Tag, wir möchten bitte eine Bank kaufen!“

Sogt da Bänka: Is des eahna Ernst?

Sogt da Burgenlandla: „Na!“ Des is da Peda, der hod nua des Gwaund vum Ernst au!

:smiling_face: :grin: :grin:

und mir foit a ein :wink: …wos is mit Du -Du Pfeiffn :grin: …Zeit werds Mandal :wink: …nach Jahren Dich doch noch amol Ansichtig zu werden :wink:…Morgen zb warad a Gelegenheit dazua :eyes:
…Ansonstn Vakommst no a poar Jahrzehnte in Deym Selbstgewählten Isolations Selbsmittleid :grin:

i kenn Wirkli Viel Komische Vögl :sunglasses:…bin auch Sölba Eina :wink: -Ja und :cold_face:…owa Trotzdem- so Ana Wia Du schlägt mi um Längen

…hab eine!