herrenlose Ducati ST4s gesichtet

und des Juckt Die dortn doch ned :sunglasses:, weil wenn doch wärs eh scho lang fort :grin:-was es aber offensichtlich nicht ist :wink:

und des konnst Eana a aum Schreibtisch Binden :sunglasses:…do gibts koane Extra Wirschtln des hod Alles seinen Amts Gang zum gehn :smiling_face: :dizzy_face: , imma schön da Langsamen Reihe nach …manchmal glaub i wirkli dos Du :eyes: -na jo :grin:sonst wo wohnst :smiling_face:auf Jedn Voi ned in Bananistan :sunglasses:

… sowos von schiach is :wink:

gfoin tuats ma a ned, owa i woit afoch wissn, wos de mit de gaunzn fohrzeig tuan. hin und wieder soll jo wos brauchbors dabei sei . . .

… is scho so guad wie vakauft … :wink: eh ka Wunder mit de poor Kilometer und den Extras.

i bin auff annana olm dahoam,da gibt´s nur geradliniges denken.
oda rennst wegen a jeder kuh oanzacht auffe,wennst olle auf oamal in hagg einebringst ???

zzzzzz…

daun is endlich weg de schiache kraxn :grin: :grin: :grin: :grin:

:wink:

Und ich liebäugle mit einer BMW S1000R … wäre mein erschtes Nackapatzl und schaut sehr geil aus die Gute :smiling_face:

aber für zwei wirds dann mühsam gevatter gerry - vor allem mit gepäcksystem. die BMW-koffer san eher bescheiden im platzangebot.

… falls die Nummer zwei doch wieder mitfahren möchte wäre es die da …

[image]http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/gallery/2015-bmw-s1000xr-eicma/2015-BMW-S1000XR-27.jpg[/image]

aber dann schau dir vorher die seitenkoffer an. die sind neu. ob es ein topcase gibt, weiss ich jetzan so auf anhieb gar nicht. und nicht die weisse nehmen, die is schiach zum abwinken :wink:

… weiß geht überhaupt nicht … schwarz mit rot ist genial und die S1000R ist sowieso eine Schönheit. Da Boss und meinereiner wollen im April beim Bierbaum aufschlagen wegen Probefahrt aber schau ma mal was draus wird … :wink:
Generell gefällt mir die S1000R sehr gut. Die K1300R wäre sicher sehr geil zu fahren ist aber schon recht hässlich meiner Meinung nach.
Es könnte aber auch wenn überhaupt wieder eine Gschlitzte werden … mal sehen :wink:

lg

… ein echtes Reisemoped und sicher sehr zuverlässig. Koffer rauf und los gehts … :wink:

sagts ma bescheid, dann komm ich auch vorbei und probier des ding aus :grin:

… bist ja auch BMW Kunde :wink:

Ist sicher nicht schlecht das EIsen … und 160 Pferde reichen ja 2x für uns :wink:

bist ned jetzt in an Alter, wo du gern a schönes Moped hättest???

na jo Onki woasd eh wias is mit de Schönen :wink:…wo Eine -da ist Die Andere meist a ned weit :wink:

und bei de Schiarchn ists genauso , :sunglasses: :grin:

und nochdem eh jeder entscheidn derf wos für Ihn gsegn schiarch oda schön ist …hob i mi bei dem da (Buidl) für Relativ Schön entschieden …Nur a Propella Moppal hob i da bisher no weit und Breit ned gsegn …daun bleibt halt Nur noch schiarch übrig für ebbs :sunglasses:

… aber nach meinem 2014er Hoppala wird es besser sein wenn ich sowas ordere … :grin: :wink:

und wos is aun der scheen? maximal des logo :grin: :grin: :grin: :grin:

Setz deine Brille auf!! :grin: