Heulendes Getriebe

Is in dem Foi - glaub I - nua a Euphemismus fia „bleda Hund“. :wink:

Oba wos sois? Ana vun 101 hoit … :eyes:

Du Tirola Banausn :grin:…issa Nitta sondan a Sog HOF HUND :grin: …kimmt owa jetzn ned von Bauan Hof :sunglasses: sondern von- am Hof -bzw Königs Hof usw- wia zb in Inglese Hauptsächlich zur Fux Jogd gezüchtet :dizzy_face:…oiso derf man a Daschiaßn weila ebn koa Haus Hund is :grin: :grin: :grin:

Lg PT

:grin: :grin: :grin: :grin:

solche fredels sein da eigentliche grund das i imma noch auf dera seiten bin,i find des oanfach genial :sunglasses:
aso tant,mei neiches projekt,i bau ma aus der 11er an fighter,
übersetzung so kurz wia möglich,des vorderradl soll nachm himmel ausgrichtet sein,donn schau ma mol ob da lumpi nit a mol gsxr fahren will :grin:
da heullt dann nit des getriebe sondern de roafen
griasserl

… a bissl an huckn host du scho gö ???

… i sich do lauter Pfeiffn Mario :grin: :grin: :grin:

Wos isn des wieder 4 a Trottl ??? Is der echt ???

so denk i a :smiling_face:…i mogs a gern, do herinn weyl i sonst Nirgends wo Aundasd so Herzlich AUCH üwa mey Eigane Bleedheit so Viel lachn kaun , und auch will :smiling_face: :grin: :grin:

Viel Glück beim Schraubn ,
und GrIaßal aunan Kampf Kodan :smiling_face: ,
weyl Der daugd ma sowiso aum meistn , da Oide Carrera Autschgal Sadist :smiling_face: :grin: :grin:

Lg PT

des is sogor unta garantie a echta trottl!!! :grin: :grin: :grin:

owa meine drei jaga san a bissl mehr ois aungsäuslt, de treffn nix mehr… :rage:

:grin: :grin: :grin:

… aso na jetzt sich i grod - du b ist jo ned Gott :wink: bischt jo nur da Grazer der in Bregenz wohnt :grin:

Ich würde die Wildwarner wieder montieren. Schließlich pfeifen die ja so schön.
Als nächstes kommt dann die Frage: „Mein Motorrad stinkt nach Blut und Fell, der Spiegel ist abgerissen und der Lack haftet mehr am Asphalt wie am Kunststoff. Was kann das sein? Liegts möglicherweise am fehlendem Pfeiffen?“

Könnt aber auch der auspuff sein…ferndiagnosen sin immer schlecht wenn ams ned hört/sieht^^

Hastn db killer drin? bei manchen pfeifts dann durch des loch wo normal die schraube zum festmachn vom db killer is