Heute in

jo, weil auf kilometer kummst du e ned :grin: :grin: :grin: :grin:

freue mich schon auf den stamminger

an pumpara ? glaubst des fleisch im B&B muasst erst daschiassn ? glab ma des ist schon hinich wenns am tella kummt. :grin: :grin: :grin:

ps: ongl brauchst ah kane de fisch san scho gfongt wonnst an fisch habern wüllst

Und die hohe warte ein epizentrum in transdanubien melden wird, wenn meiner einer auch einschlägt :grin: :grin: :grin:

Er hod mi schau LAUNG nimma g’sehn… oisa mitlerweile schlog i den BäMWä-Schwurbler (sorry i find den Ausdruck so geil LOL) schau um LÄNGEN, des hast du bist schau gegen den BS vüüüh weniger owa gegen mi mitlerweile a Zniachtl! :worried:

Du kaunnst maximal den Staub aussewachln, nochdem mir eing’schlogn hobn… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:
Gfrei mi schau waunn i die wieda siag! :smiling_face:

…es wäre eher um des Fußvolk gaungan… owa ehhh wuarscht, werd dermoi de Rippaln probiern fois de wölchane hobn.

Weul i „ka Zeit“ ned hob… mit da Dickn werd i schau wieda mehr foahrn!
Vor ollem waunn de Sprit und Noahrungzufuhr wieder gesichert ist! So a Togestrip kost mi locker an 50-70.- des woxt derzeit bei mir ned auf de Bam, wie er sich vielleicht erinnert! :eyes:

de hobn so vüll de konnst net zammessen

gott sei daung, i kennt kan viech wos tuan (aussa vielleicht wenn i wirkli am verhungern bin)

dann glaubt die NSA sicher, wien wurde bombardiert, wenn wir olle drei vom stuhl folln :grin: :grin: :grin: :grin:

oiso waun da gerry, da börny und i durt san, daun kenntats knopp werden. bei de aundan was i des ned, weil de kenn i grossteils jo ned. owa meistens isses jo a so, dass die dünnsten am meisten (fr)essen kennan. brauchst nur mei bessere höfte aunschauen. de futtert den gaunzn tog (und zwor ned nur solod) und is grod amoi a zementsackl vom gwicht her.

vor dem leben von tieren. ich hatte im elternhaus und habe auch selbst immer mindestens ein haustier. aber tiere die dazu bestimmt sind von mir verspeist zu werden, kann ich ohne weiters ins jenseits befördern, so lange es in einer art und weise passiert bei der sichergestellt ist das das tier nicht leidet

wennst die hütte siehst weißt was ich meine

Ok, hast gwonnen! Zum staub wacheln fehlt mir wahrscheinlich mittlerweile die kraft.
Hab in den letzten vier/fünf monaten ungewollt 13kilo abgnommen… :wink:

I gfrei mi auf eich oidn scheissa :grin:

des is bloss der neid der besitzlosen und neid muss ma sich verdienen :grin: daher is ma des ned amoi mehr wurscht, wos aus da rechten eckn kummt.

…ich hoff des sollte a missglückte Richtungsaungobe sein!!! I wüßt sonst wirklich ned wos du meinst, ich wüßt jetzt niemand der do politisch in a solches Eck zu stellen wäre… :rage:

geh, von denen gibts genug. grod unter den motorradfahrern/bikern

aktuell ist es etwas schwierig,mit wo poste ich was :grin:

Aprilia, hat das Superbike-Projekt an Red-Devils übergeben. Durch das MotoGP-Engagement können sich die Italiener das Werksteam in der Superbike-WM nicht mehr leisten. Red-Devils hat Routinier Leon Haslam verpflichtet. Teamkollege des Briten wird einer der acht Rookies: Jordi Torres.

was kann man da rauslesen ??
aprilia noch max 2 jahre in der SBK WM ???
ohne moss nix los,oiso woll an entwicklungs stop,schlechte ergebnisse,
nur mehr pensionisten am mowed…ende :cry:

Starterliste: Größtes einheitliches Feld seit 2010

griasserl

…i hob jo nur sporadisch g’schaut, owa is letztes Joahr ned da Biaggi nochg’foahrn??? In ewigen Kaumpg gegen den??? hmmmm Alzinose schlogt zua… najo wiarscht, schaun ma hoid wos heia kummt!

Wos hobn ma nochamoi fiar a Joahr… ahhhjo 2015! :eyes:

Börny…ist 2013 u.2014 gar nimmer gefahren…hat er doch nach Gewinn des 2.WM Titels 2012 auf der Aprilia in der SBK-mit einem 1/2(!!)Pkt.Vorsprung auf den Kawa Tom-danach seinen Rücktritt verkündet!!
Dem Alex(Hofmann)aber…der ja 3 Jahre Testfahrer bei Aprilia war…dürfte der Max-der bei den Italos jetzt sein Mundwerk aufreissen tut-letztes Jahr ziemlich auf die Eier gegangen sein…vllt.mit ein Grund das er bei den"Orangenen"als Testfahrer für "Projekt RC 16"andockt hat??Als "Experte"bei den Übertragungen der MotoGP hat er auch kein Leiberl mehr…nachdem 2015 ESP statt Sport1 die Exclusivrechte besitzt!

so am Rand,Börny…Du bist beim Wr.Stamminger am FR im B&B?? :eyes: :eyes:
gr