Deppat is nur wennst überholst,di einrein willst und auf amal glaubt die deppate Blunzn dass z langsam fährt und ins gas steign muaß.
und wenn des vor ana kurvn is,dann bleibn do nur 2 Möglichkeitn:
1.Gas auf, auf da gegenfahrbahn ind Kurvn…ned leiwand wennst scho hörst das von unten a traktor kimmt
2.In die Eisn steign und versuchen si wieder hinter den Käfig einzureihen.Bled is halt wennst dann ins Bankett rutscht.
Owa anker hob i leider kan mitghabt ![]()
Wie auch immer,heit wors a geiler Tog… zu 5 hot scho passt…fast a bissal z kurz,wär gern nu mal gfahrn ,aba es wird scho schnell dunkel.
Fürn Feierabend hatts voi passt !
Und Autos hab i diesmal glei ganz überholt ![]()
nicht böse gemeind gewesen!
Spaß muß sein!!!
lg
wolf
ned angfressn gg.
ernst nehmen tu i do drin jo eh nix ![]()
Außerdem ärger i mi jo selber das i so bled reagiert hab ! wär sicha anders ah gangen.
owa wast eh…vor die schönen Kurval willst halt kan käfig vor dir haben ![]()
Franz
soist schau ernst nema da cbrtreiber und i hom uns schau sorgen gmocht
…des mit de sorgen is eh wos…
Moch i ma sogar um meine Spezl die grad des jahr angfangen ham.
Wolln ma natürlich immer nachpressn, owa bin halt doch des jahr bedeutend besser wordn als wie anfang der saison.
Übertreibn derf mas halt ned zvü…schmeissen tuats jedn moi,wichtig is das nix passiert !
mit da gixxn werd i dann nächstes jahr amal a Rundal am Ring ziehn wenns die AbendFH zulässt.
Owa vorher ziag i ma nu a Polyesterverkleidung ob…vom Plastikschwaßn hab i jetzt genug gg.
Franz
Danksche das si so spontan a paar Leit gfunden ham !
War a nette klane Truppn die ma taugt hot !
Bis zum nächstn mal !
Franz
auch wenn ich heut ned so bei der sach war ![]()
a paar schoene tage werdens schon noch werden
in der saison hoff ich
Martin
ja - jetzt ist wirklich das problem, dass es schon viel zu früh dunkel wird.
jetzt muss man wirklich schon um halb 5 wegfahren, damit sich noch ein schönes runderl ausgeht.
aber mir hats getaugt. aber wir hatten ja auch einen kleinen vorteil, da wir niederranna schon mal angetestet hatten. ![]()
ich hoff, dass das wetter noch mal für ein etwas größeres gemeinsames runderl passt.
lg mexx
i merks bei mir ah immer…
1. mal fahrn - antesten
2-3 mal langsam steigern und a bissal andruckn ![]()
4.mal mit an breiten Grinser runterfetzen :-p
Jo…angeblich solls a schöner herbst werdn…hmm,werd i doch nu an vorderbock brauchn gg.
Franz
p.s.: jetzt werd i mal a LC4 testn…will amal a sumo probiern !
schon was testest. dann probier gleich die 660er smc.
das ding wird dir auf alle fälle mehr spaß bereiten, weils doch um etliches gringer is.
obwohl es am anfang bestimmt total ungewohnt für dich ist, wennst einen straßenhobel gewöhnt bist.
allein das einfedern beim anbremsen is etwas ungwöhnlich.
aber probieren kostet nix