hi, ich würd was suchen! - 23.10.2013 08:14

daunn kimmst hoid amoi vorbei und schaust das au :grin:

Bist leicht scho wieda solo? :eyes:

Hast deine GSX-R nicht mehr. :eyes:

:wink: :grin: :sunglasses:

:wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

hob heit mei Tf geliefert bekommen

…Na daun Frohes Schaffen, und Viel Erfolg beim Zsamma Bastln :smiling_face: :grin:

Lg Pg

danke hoff das des irgendwann fertig is und wenn so weit is kumm i min Peda in die Wohnzimma auf a Zwataktatreffn :wink: :grin:

hob des Teil jo nur kafft weil du auf mich jahrelang eingeredet hast das es nix bessers ois an zwatakta geben kau :smiling_face: :grin:

Jojo jetzn bin i wida schuid :dizzy_face:…des kenn i schonn :grin:, da Mohr hat Seyne Schuldigkeit getan -Gell :grin:…Aundaraseits :eyes:…Des mitm Nix Besseres nicht geben kann , ist da goar nicht so Falsch :wink:
…Also Oida hau rein und stell des Drum Aunständig auf Seyne Zwoa Radln :smiling_face: :grin: :grin:

a Scheens und Erholsammes Verlängertes Wochenend :sunglasses: wünscht Dir -Euch da Pg :wink:

…is des so wos wia a moderna Matadorbaukostn???
Wos kostn des in Trimma???

des is Lego für Erwachsene Börny :grin: :smiling_face:
hast a Pn

:cold_face:

Öhmm jo, er hod a a PääM!!!

Najooo ehh kloa… Lego, Matadoar is da z’teia ha! :wink: :grin: :grin: :grin:

Hi Peter,

ich hab zwar keinen Supersportler des letzten Jahrzehnts abzugeben, aber eine Suzuki GSX1100G komplett zerlegt, da ich damals einen Motorschaden hatte und die Reparatur zu teuer gekommen wär. Ist Bj. 1995 und (zusammengebaut) ein echt schönes und seltenes Nakedbike. Bis auf die Armaturen und den Scheinwerfer hab ich glaube ich alles noch beinander, aber wie gesagt komplett zerlegt (auch der Motor) Müsstest halt ein bissi zusamenbasteln :wink:

Also wennst alles mitnimmst, sprich auch die Innerein und alles was zu dem Bike gehört dann tausch ich das Teil bei Selbstabholung gegen eine Steige Schwechater :slight_smile: Bzw. als Tausch würde ich ev. auch noch Montageständer für Hinten und Vorne brauchen gerne auch gebraucht, hinten mit der Aufnahme für die „Zapferl“ (für eine Yamaha FZ1N)
Bin in der Nähe von Wien zu Hause.

Grüße,
Roman

seavas!

du, danke! werd mi im frühjahr melden, hab im moment leider (noch) keinen platz. war a spontane idee und deshalb gleich die frage im forum.
aber die idee is immernoch fix :grin:

greeeez

host wenigstns an typenschein dazuakriagt? weil ohne des ding brauchst da de hockn goaned autuan :eyes:

und jo, 2takta is lustig - oba nit so a uroids trum

greeeeez

wia kummst auf des das ma do an Typenschein dazua braucht :grin:
des geht a ohne zum zualossn
wennst a Unbedenklichkeit, eidesstattliche Erklärung, Produktionsnochweis host is des koa Problem :eyes:

so glaubsd :eyes:…Na jo waunsd manst daun Bittascheen :grin:…Geschmäcka siand jo Glicklicherweise verschieden -oda Bessa gsogt , bist mit Sowas schon amol gfahrn? :eyes: :sunglasses:

für mi steht fest …zum Spass haben beim Moppal foahrn brauch i sicha- koane 4 Takte ned :grin:

und um so weniga Modernes Brimborium do dran is um so weniga kaun hinnig wärn , a wauns ned De Leistung wia wos Neicheres hod .
Zwecks da evtl. Mega Leistung kaaft ma sich ja sowas a ned -odrr? :dizzy_face:

Lg Pg

fia iagandwos muast jo guat sei pili :grin: :grin: :grin:

jössas a NSA spion …

…sowas hob i scho Befürchtet :sob: :cold_face: :grin: :grin:

owa bey Dir :eyes:… woas i wenigstns Wer des Gschriebn hod :grin: :grin:

Lg Pg

wennst moanst … :grin: :grin: