... hihihi ...

Die Tina schon.

:sunglasses:

LOL :grin: :grin:

greeeeeeeez, ich

Hast jetzt schon in Schein.
I man den, wo ma mehr als 45km/h mit Einspurige fahrn derf…
:grin:

weu unkraut vageht net. schau da mi o! chrchr

Hajo brauchst ned - bin nimmer dort hab kuendigt, bin jetzt wo anders!

Lg Tina

PS Kakerlaken überleben den atomkrieg :grin:

Bin ned feindlich :grin:

Mfg tina

na unkraut vergeht ned :grin:

mfg tina

Aber Single sollst wieder sein, hams erzählt.

Warst zu feindlich?

lol
des würd erklären warum sie sich hier wieder anschaun lasst :grin: :grin: :grin:

greeeeeeez, ich

Hä? Wer denn wo denn???

Mfg tina

… komm itsch gerade aus deine Heimat oder so … :wink: zwei Wochen Otok Rab und Umgebung … ui ui ui, wor des leiwand und was sicht ma wenn ma bei de Steira ibat Grenz hupft ??? Wosa Wosa Wosa … nix wia Regn :rage:

Wia gehts da denn Mäderl ???

Bitte um Verzeihlichung dass es grad heute den langersehnten Regen bei uns runtergelassen hat.

Gruss Sigi

… oba näxtes Moi schreibst a SMS weu daunn bleib i a poor Tog länga untn :wink:

jaja … war seit mai nimmer unten und heuer wirds nix mit urlaub… :sob: viel arbeit!

jo alles in ordnung und bei dir?

lg tina

Die grosse Selbstüberwachungsmaschine sagt das. :stuck_out_tongue:

Du, Mayer. Mir kummt komisch vor, dass die Tina mfg hinschreibt. Am End is sie es garnet, sondern a Bot, der ihr Profil gekapert hat.

Oder ihr Ex, der ihr Passwort kennt. :sunglasses:

jo und wenns so ist dann is so… und i schreib immer mfg schon seit i bei 1000ps dabei bin…

herst …

M F G tina

heast tina!

sog amoi … waun isn da näxte staumtisch bei eich do drüm?

greeeeeeeeez, ich

… jo sixt eh - toller Urlaub voll relaxt zurück und noch diese Woche daheim so quasi zum entspannen. Auf RAB hods drei Monat ned gregnet kannst da vorstellen wies durt ausschaut. In den Hotelanlagen alles paletti aber rund herum … braun wie im Spätherbst. Ernten kaputt, Oliven werden heuer wieder nix und Wasserknappheit sowieso. nur den Katzaln gehts gut … die wern gfüttert und umsorgt von vielen lieben Touristen :wink: GSD.

Wenn i wieder amoi in deiner gegend bin gemma an Kaffee schlürfn … :wink:
CU da Gerry

Des kann i ma vorstellen… Jo i bin jetzt auf der Shell tanke in haid/traun :grin:

War seit Mai nimmer unten…

Lg tina