HILFE ! Infos Motorrad

Es gibt Mechaniker und Machhiniker. :eyes: :cold_face:

@ tyssen:
Beides, ich habe kein Auto. :wink:

Mit deiner Klemmt Täglich Mehrmals wirst du eh noch von jeder Fliege überholt. :eyes: :wink:

wos fia Kantn fohrst denn

und de Frau Gerry derf aum Packltroga plotz nehma :wink: :grin: :grin:

Ausserhalb von 30er Zonen: JA! :grin: :grin: :grin: :grin:

Mobile Verkehrsberuhigungsanlage. Überschreitest du nicht das zulässige Gesamtgewicht deiner Kronreif & Trunkenpolz Mattighofen?

Na Ja … vüleichd learnts es des hoit a noh … Dreck vamischt mit Körperschwaas mocht wassadicht und hoit de woarm … an scheenen Gruaß an den Maya und sei Schneckn … wann a wirklich oane hot … :smiling_face: :grin: :wink:

samma froh :wink:

lG

Wer ist Wir :eyes:…ach sooo Ihr :grin:…is ma a Ziemlich wurscht obs des Lahmoarsch 400 ccm -4 Takt Gurkn in da Eu gibt oda ned :wink: …Es gibt Genug Ersatz dafür :smiling_face: , mit ned Viel mehr ccm , Die es Sehr wohl in da Eu gibt :wink: …Und Die brauchn sich Sicha ned versteckn …Garantiert …

Ciao Herr Rat :wink: und oben Bleiben :smiling_face:

Lg Pg

is eigantlich a Sauerei. :rage:

Wieso zoit des net de Firma Rapsöl, waunn ma scho Werbung fia eana treibt. :cold_face:

Eppa worn´s Nanobeschichtet. :eyes:

warats gwesn Pilli, nur wegn da Forb :grin:

Das Moped ist eh OK, aber die Forb :hushed: :sob: :grin:

Exuise ma Herr Rat :wink: …des hob i jetzn oba a ned glei so gsegn :eyes: …daunn is da Aunschiß , meinaseits aun Eina Seynen Natirli hinfällig , und daher auch hiermit zurück zu nehmen :worried:…Oiso samma wida Guat ? :eyes: :grin:

Ah Jo und Bidde ned glei aufschreibn jetzat :cold_face:, und aun Strofzettl schickn , bin eh scho gstrofft Gnau mit mir seölba :grin: :grin: :grin:

Adios Herr Rat :wink: -Sie Farbenkönig :grin:

Lg Pg

… freilich is es eh bloss um de bleede Foarb ganga … de sach mit dem grauslichen Achterlmurl kummt dann no extra dazua … pfui Deife grausts mi vor dem Drumm … rengdengdengdeng … määääähhh … rengdengdengdeng … :smiling_face: :grin: :wink:

Du Bist ned Nur Voi Bleed :grin: , sundan a no Stock Blind :smiling_face: …kaunst ma Bidde zeign wo bey Denan 2 Moppaln (Buidl) a Achtal Murl zum segn is :eyes: :grin: :grin: :grin:

Da schlof weida winsch da a Guats Nächtli :smiling_face:

wo soi na i do schlaffa haa? brauchst ja du eh scho den ganzn blotz wia ma siecht … oda muass i wortn bis da gnädig Batzi ausgschloffn hod um mei müdes Haupt zu betten … :smiling_face: :grin: :wink:

seh ich denn da,Meyster,da muss ich ja gleich was dazustellen :eyes: :eyes:
>Drehzahl<

seh ich denn da,Meyster,da muss ich ja gleich was dazustellen :eyes: :eyes:
>Drehzahl<

[/quote]

Sehr Gut Herr Pursang :smiling_face: …vor Allem dassa auch amol wos Aundares sieht da Herr Rat :sunglasses: :grin: außer Die übliche Hando Farbe, Die ich zwar auch gern mag :eyes: …aba Trotzdem Obiges Vorziehen würde , wenn ich wählen dürft :wink:

Cirio Pg

Ne Blade erkennt man doch ausm Flugzeug ihr Spezialisten :sunglasses:

AH so is des :eyes:…und i Trottl hob imma Gedenkt dos des Ane von 2008 bis 2013 ist :eyes: …owa Watscheins bin i eh Foarbnblind :smiling_face: …wos kümmats mi :grin:

Guat Nocht !

(bild bj 2008)

Lg Pg

sogar aus dem Weltraum. :grin:

http://kochkocht.com/wp-content/uploads/2013/02/fette_frauen-300x267.jpg