Hallo Zusammen! Habe jetzt lange nichts von mir hören lassen (Winterpause quasi):). Aber abgegangen bin ich e Keinem
.
So habe jetzt mal eine Frage an die Spezies (wiedermal) : Ein Freund von mir hat sich eine Honda CBX 550f bj 82 gekauft und laut seinem Mechaniker gehen nur 3 Zylinder von 4ren. Jetzt is meine Frage: Zahlt es sich aus das reparieren zu lassen und wenn nicht, is es besser das Bike als Einzelteilspender zu verkaufen oder einach als Ganzes?
Ich hoff die Frage is verständlich ausgedrückt 
lg Stoney
Des wird a bissal drauf aunkumman wos des hassn soi, wos da Herr Mechaniker do sogt.
Waun nur de Zindkerzn hin is wird si a Reparatur grod so no auszoin. 
Waun da Koibm aungribn is und des Pleil ohgrissn, vielleicht nimma. 
Und dazwischn gibts ah no ungefähr 10.000 Meglichkeitn … 
Oiso wos glaubst, wosd do jetzt fia Auntwurtn kriagn wirst … 
Hoffentlich hilfreiche.
Nein also das Radl hat einen Motorschaden, dessen Reperatur sich (laut Auskunft des Mechanikers gestern) nicht mehr auszahlt, bzw. mein Kollege das Geld nicht aufbringen kann
. Also tut mir leid, wenn ich die Frage zu ungenau gestellt hab.Kenn mi da ja selber nicht so aus.
Jetzt gibt er das Radl für 160 Euro her… Danke trotzdem für die Antwort
lg
Wenn si Dei Hawera a ned auskennt is des zwor nix, oba maunchmoi kriagt ma an Motor oda a gleiches Radl bei dem da Motor in Urdnung is, oba sunst wos gröbares hin is, sehr günstig.
Aus zwa moch ans, sozusogn … 
Ich würd mich in dem Fall um an andern Motor umschauen 
oder a Schrottmühl bei der halt der Motor nu gsund is…braucht man a bißal Geduld…
- vorausgesetzt das dem Freund seine CBX nu guat beinand ist - sprich „erhaltenswert“
mfg Max