Honda ss50z

Pilli,daher geb ich meine Geräte aus Hamamatsu auch-trotz Höchstgeboten-nicht mehr her!Gerade vorhin zurück gekommen von einem kleinen Durchputzerrunderl,allein der Geruch vollsynthetischen XTS & ein wenig R-Öl…ist unvergleichlich…und das Wetter noch dazu :grin: :grin: :wink: :wink:
gr

a schönheit is jo ned grod, wenn ich mir die 250er prilia vor augen führ - aber den geruch hobi jetzt aa in der nosn … danke … :wink:

schonn -Schee-Schonn :wink:…De meinige woar a Weiß Blaue, ähnlich wia aum Buidl :worried: ( Gekauft bei Wimmer und Merkel z Minga)

Nur des mitm Castrol Olio hätt i Dir jezn ned wirkli zuatraut :eyes:, warum nimmstn koa Motul?..auch des 710 ist a Bissal mitm V800 zu mischn.
Muaß ma oba sowiso Ned, zumindast ned waunsd Nur a Bissl Durchputzn foahrst. Is hoid mei meinung…

Desweiteren no Einige von de 2 Taktale, gefahrn und auch gehortet :sunglasses:…Momentan Begnüg i mi mit ana MX 125 , des reicht mir auch :wink:

Lg Pg

[/quote]

Blau-weisse hast nimmer,Pilli?so was gibst weg…das ist ja fast eine Sünde :rage: :rage: :wink: weilst das mit dem Castrol ansprichst…die Marke begleitet mich schon ewig…von der 1/8 bis zur 3/4 Klasse…hüte auch noch einige Behältnisse mit Shell-R :wink: :wink:
gr

p.s…1.Training heute morgen aus Motegi geschaut?Cortese 1.in der Moto3!!!

Motul kenn ich nur vom Hörensagen…es ist so wie du schreibst…jeder soll sich nehmen was er glaubt!!Was die Glotze betrifft,Pilli,SPORT1-als Exclusivsender für MotoGP- ist noch überwiegend gratis,obwohl auch dort der Trend-"pecken"fürs schauen-immer grösser wird :rage: :rage:Bei Eurosport-als Vermarkter der SBK-WM-dagegen scheissen die sich überhaupt nichts…und haben daher die Läufe der SBK auch bei ESP2 gezeigt…den kriegst aber nur
über Kabel…hast die Schüssel,hast die Arschkarte…musst Dir den ESP-Player nehmen…u.für den musst brennen!!So wie es ausschaut wirst a la long für alles zur Kasse gebeten werden…trübe Aussichten sind das,na klass :rage: :rage: :rage:
schönes WE
gr

du den Livebesuch eines Rennens mit Gleichgesinnten ansprichst,Pilli,2006 & 2007 haben sich Racefans aus diesem Forum unter der Ägide von Member@Dirty in einer gemeinsamen Busreise zu den Rennen der SBK-WM(2006)u.MotoGP(2007)ins Motodrom nach Brünn begeben!Spitzenevents waren das…wäre wiederholenswert :wink: :wink:
gr

hob i need :eyes: owa Leiwaund is Trotzdem :smiling_face: …Ey Mann ey give a Peace and Bui a Hooondaaa :grin: :grin:

Lg Beatlegram :grin:

Do…Du Quappn :grin:.Weyl Immahinn hobn imma No de Kawas De Schwuchtl Greanan Foarb :grin:

Nix , Du Blindgääänga :grin:…i bin scho länga auf prilia umgstiegn Vaschdeschd, wenn scho daun scho :smiling_face: :grin: :grin:

i glaab scho , weyl wia Ihr Hundsvichal schauts jo no Nit aus …oba :eyes: werd scho no wärn :grin: :grin: :grin:

Hod ja no a Bissal Zeit De Oide S… :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Eh Kloar. :smiling_face: a Prosecco Flaschal (oda a Kistn)hods Gworfn , glaab i :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Stimmt…Der hod sich a Gut daun bei De Virtale (Honda)etablierd…Selbst ois Junga hoda scho Recht schnell gschnoid, dos es Wichtigares ois De Hiltn Mama und Ihr rumgetue gibt :wink: :grin:

Lg Pg

seh ich auch so…in Dem Fall ist Den KTM lern, auch Ganz Klar Diesmal des Bessere Viertal gelungen :smiling_face:…Das geb i Gern zu , obwohl i a Großer Honda Freind bin :wink:…Aber wirklich Interessant würds dann werden wenn zb Aprilia und Yamaha in Die Moto 3 Einsteigt, und da Hr. Cortese zb.auf am Mahindra Viertale hockn miassat :grin: und da Maverick zb. auf ana KTM :eyes:…und noch Interessanter wird für mi Die Moto 3 wenn mehrere Hersteller da Mittmischn…

Lg Pg

könnt scho so sein , Allerdings kenn i mi bei da Moto 2 und 1 Klasse ned so aus, ist aber so Gewollt weil mi Die Kubaturn ned wirkli Interessiern. daher brauch i da besser Gar Nix mittredn :grin:. Mir taugd Die Moto 3, weils Allein Technisch gesehn,Inzwischn aus am Müdn 4 Takt 250 ccm Ein Zylinder Murl a Anähernde Leistung, wia aus am ehem.125 a 2Takt Murl aussizaubert haben. Respekt vor dem Können…Aber Egal eins ist aba auch für mi Klar Honda insbesondere HRC, wird scho no a Bissale Nachsitzn miassn :eyes:, aber des werns auch sicher tun :wink:

So bleibt Der Zirkus wenigstens no a Bissal Spannend.

Lg Pg

…sig i a so :wink:…Obwohl mi Di Technischn Details, und a Die Optik , grod von Den Klanen 125- 250 ccm Moppaln schon auch Sehr Interessieren…Sobald sich a Gelegenheit Bietet werd i wieder mehr Spechtln, in dem Bereich , wenns Die Zeit zulässt.
Über Des- dass Sowas Ned im Öffentlich Rechtlichn wia ORF usw übertragn wird, möcht i jezn goar ned es Diskutiern aunfangn :cold_face:, sonst flaigt ma Glei wida mei Vor- Mittags-Viertal ausm Gsicht :grin: wia da Haudi -Heite gmant hod :eyes: :grin: :grin: :grin:

Scheenan Obnd no und Lg Pg :wink:

sogn dir de 4 stroke 250er meahr zu ois de 2 stroke 125er??imho woarn de 1/8erln vü bessa zum höarn ois di 1/4erln…da unterschied is gewaltig,heuer selbst 2x live erlebt! :rage:

[/quote]

Guate Frage, schwierige Antwort :grin:-Na… bin mir da Selba ned Ganz im Klaren darüber. Was an Klang, Allein vom Geräusch angeht sind mir Die Moto 2 und 1 Moppaln Wesentlich Sympatischer. Des Ändert aber wiederum Nix an Der Tatsache das a Guter 2 Takter zumindest im Klanen Hubraumbereich für mi imma Noch des Non Plus Ultra darstellt. Warum? hab halt selber scho Einige gehabt von 50-500ccm und wenn i drüber Nachdenk woar Alles ned so wias imma vazählt wird. Das heist Also Eben Keine Probleme. Allerdings nehm ich Die Sache bei meinen Moppaln Egal welche, sehr Ernst. Da wird ned lang Rumgfackelt, was Service -Wartung usw Betrifft. Wenn Des aus Irgendwelchen Gründen ned geht , lass ichs sein, und geh halt a poar Monat zu Fuß :wink:.
Zurück zur Rennstreck. Da wärs mir scho am Liebsten wenns statt Der 250 ccm 4 Takt wenigstens Die 125 er 2Takter gelassen hätten, oder aber auf 250 ccm 2 Takt aufgestockt .( Die Klasse gabs ja eh schon amal im GP). Des sind einfach Ganz Andere Rundenzeiten was da Möglich sind , und auch waren …Trotzdem find ichs ned schlecht wenn ma Bedenkt das Die 250 -4Takter ja Dieses Jahr es Erste mal dabei sind.
Des Betrifft besonderst auch Die Kilogramms , Fahrwerke und Bremserei Der Moppaln.

Kurz um a Technische Meisterleistung .

Lg Pg

Des Erstgenannte dad Bestimmt amoi möglich seyn (wos ma so hört) :grin:…Es Zwoate sicha ned weyl des is Technisch unmeeglich Bey Dera Oidn Antichristin :grin: :grin: :dizzy_face:

Lg Pg

ind Der Tat :wink:…Die Arien taugn ma Heite schon auch noch…Denk wehleidig zb. aun mei RGle 500, mit Jolly Moto Trompetaln zruck :grin:…Ned Nur Laut muß es sein , sondern ofach Stimmig zur Gesamtn Motore Kompositione :grin:

Irgendwie verzeih ich des Suzuki bis Heute nit…Das bei so am Modell (Und da RG 125-250)ofach an Kopf in Sand gsteckt habn, und nur no 4 Taktale baun :cold_face:…Jo und des können andere auch -Göll :eyes: :grin:…A poar Exotn im Stall zhaben war no Nie schlecht…Auch mit De Abgase selbst bei 2 Takter wärs Heute koa Problem mehr (Siehe OSSA -2 Takt mit Einspritzung) Alles Nur blödes Getue, und Gesülze :wink: :grin:

Lg Pg

Denk da Nix pursang :grin:…beim Rami rauchts eh imma irgendwo und Irgendwos, weyl - so sainds hoid De Oidn Kiffa :grin:

und…

Pilli,daher geb ich meine Geräte aus Hamamatsu auch-trotz Höchstgeboten-nicht mehr her!Gerade vorhin zurück gekommen von einem kleinen Durchputzerrunderl,allein der Geruch vollsynthetischen XTS & ein wenig R-Öl…ist unvergleichlich…und das Wetter noch dazu :grin: :grin: :wink: :wink:
gr

[/quote]

schonn -Schee-Schonn :wink:…De meinige woar a Weiß Blaue, ähnlich wia aum Buidl :worried: ( Gekauft bei Wimmer und Merkel z Minga)

Nur des mitm Castrol Olio hätt i Dir jezn ned wirkli zuatraut :eyes:, warum nimmstn koa Motul?..auch des 710 ist a Bissal mitm V800 zu mischn.
Muaß ma oba sowiso Ned, zumindast ned waunsd Nur a Bissl Durchputzn foahrst. Is hoid mei meinung…

Desweiteren no Einige von de 2 Taktale, gefahrn und auch gehortet :sunglasses:…Momentan Begnüg i mi mit ana MX 125 , des reicht mir auch :wink:

Lg Pg

wia soi i sagn, mei RG le hobns ma Damois am Oktobafest (am Echtn :grin:)…gfladat ghabt :cold_face:, weil meine Verblödetheit bsondast Wichtig sein woitat um Natirli dortn Standesgemäß zum auftauchn :grin:…Nach a poar Maßa :sunglasses:l und 2 Tag später wieder hingfoahrn woars scho weg :worried:…Na jo vasichat woars ja, hob ma dann a TZR 250 ga kauft und mitm Rest Geld ab Nach Bella Italia , Bissal Möbl grodstelln-da übliche Bleedsinn hoid am Laga Di Garda, und oda Caldaro :grin:.

Jo Castrol hab i friaras a imma Benutzt, (Bsondast es Biolub xts Eigentlich für Außenborder Moteren :grin: )bis halt dann es Motul bekannter gworden ist. Immer mehr Leut habens dann verwendet, -ich auch, und habs a Nie Bereut. Aber Egal Jeder soi des nemman was Er glaubt nemman zu müssn :wink:…Jo Thema Televisione…Oiso i graig mit meim Oidn Glumpad (hob bewusst koa Bezahlfernsehen) …goar ned eini…Geh daher Maunchmal in so a Wettbüro , sauf an Audomaddn Cafe und schaugs ma dortn sozusagn ummasunst :eyes: :grin: aun.

Lg Pg