Horex

 
ist immer möglich!
 
das Land Sachsen gewährt Ausfallhaftung für einen Namhaften Kretiedt an MZ um einen Elektroroller zu bauen.

kannst ewig fortsetzen, Orschlöcher gibts gnua

gehts also los mit den ersten Horex.
Also ich würd dort gerne arbeiten.

Gruss Sigi

…hob i ma beim gantner a scho aungschaut! er hot zwa von de, wobei de ane an deitschng’hert (hot oda no imma ghert, was i net) und de aundare steht hintn im loga… a echt wüdes eisn! :grin: :grin: :grin:

 
 
 
mochst mit ana Schreibmaschin, wos doch heitzutog Kombjudda gibt? :cold_face: :wink: 

 
 
warats, Du foahratst in den Weana Prota.
 
Durt kaunnst fia wohlfeile € 25,-- auf an Schleidasitz Plotz nehman. :cold_face:
 
[image]http://i4.ytimg.com/vi/SZTYihzQEzE/hqdefault.jpg[/image]

… das de horex kultig iss. wei a 6-zylinder in am moped mocht ja a richtig sinn ned wohr?

kultig iss des scho wonnst alloa fias umrüstn auf iridium kerzal 150 eier odruckst. und 150kg iss jo a ned schlecht do konnst zb. wonns windig is die horex auf die plane stön damits es ned fawaht und die richtigen moperl ungschützt umadumm stengan.

kultig iss jo a dass ois zuakaufn und nix söba mochn ausa des glump zomzstecken. wo i ma wieda denk des warad a guade marketing idee für so a graffel. oafach ois bausatz ausliefern fian hoiben preis donn ko ma ses gmiatlich dahoam zomschraubn. und fian hoibn preis kunnst donn sogar a no sei dass wer kauft a.

gsapssig wird des donn bei da motorrevision. 6 zylinder sand da bestimmt kostenneutral und wortungsfreindlich. ventile host eh a ruckizucki eigstöt.

najo und des ausschau. mei. schene moperl gibts eh koa schaun sowieso olle mitanond aus wia a kropfen. und wonnst amoi a wirklich schens gfundn host donn is des garantiert nix mehr mit demsd a no fohrn mächast.

am ärgan find jo no den nomen „horex“ des klingt wia a oide schreibmaschin oder a nahmaschin ausm kriag. do homs scho recht des iss scho kultig irgendwie.
oba sexzylinder find i scho geil. iss a guads gschäft fia de auspuffbauer de gfrein se wonns beim nochrüsten gleich 6 krümma vascheban kenan damit de schüssel wenigstens noch am moped klingat.

Da Grattler!

[i]und 150kg iss jo a ned schlecht

[/i]und wo hods de 89 valuan ? foat de mit Rhizinusööh ;-?

… grattliger dünnpfiff imma.

250kg und des i glaub a no lehr.

voi de hondliche reim des.

Da Grattler!

mei 11er gixxen wiegt a 248 kg,
und fahrt sich nit so übel.
de sexzylinder bmw is ja so a leicht gewicht
 und mei nachbar brennt damit einige 180kg +180 ps moppeden her :grin:
lg

… mopeds über 200kg sand konstruktionsfehler so oafoch iss.

und so goidwing taugt a recht guad zum rennmoperl vabrenna. i moan ned dass des jiatzt de grosse kunst wa so a 180/180 rennsau zum vabrenna oba schaugst amoi wos mit so ana themenverfehlung mit rückwärtsgong geht: [url=http://www.youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo]deals gap on a goldwing/gl1800 by yellow wolf dragons tail - YouTube

hondlicha wirds dadurch oba ned.

Da Grattler!

der fahrt bekanntlich a haar-ex :grin: :grin:

de Adler zuverlässiger sei wie des Klumpat mit Microsoft an Bord

Egal ob ich mich jetzt komplett unbeliebt mache, aber die meisten Microsoft-Programme sind an sich sehr stabil (im Vergleich zu anderen Softwareherstellern). :eyes:

sich üba was Gedanken machen wos ma eh schon ist :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Jaja bin schon weeech :grin:

Lg Pg

[/quote]

der Mode, alles kommt nochmals, mit dem Eisenhaufen hab ich mich schon vor mehr als 40 J geärgert. das Gerät in der ersten Reihe

a wieda. :grin:

scho unbeliebt, hast es eben gschaft    sfg

oder glaubst i bin ahnungslos    lol

der is mal sigga 10 johr jinga als i und i bin nit da ölteste.
der wartet im enzian de bmw flotten :grin:
weil selba hat a garkoans mehr,hattat i a nit wann i mit andere fahren konn :wink:
lg,opa silli, aus heit hats e lei -15 grad

mit de rechna und ihre programme is ma eh wurst :grin:
unbeliebt kannst die ,bei mir zb machen ,wennst imma loblieder auf honda singen würdest :wink:
hats bei eich a so a költen wia bei ins ???
lg silli