Hr. Maya

Vielleicht ists Dir auch entgangen das ZU VIEL 130 ga und darüber dann Automatisch irgendwann an 70 ga perZwangs Gesetz Verordnung ergeben . (Klassisches Beispiel Doppla Hittn Strecke) Bitte - Wia naiv muaß ma auch im fortgeschrittenen Alter noch sein um zu glauben das die Moppal Foahra im Gegensatz zu der Gesetzgebung aun längeren Arm haben :eyes:…des mog vielleicht bei de Zulukaffa so sein oba hier zu Lande sicher nicht . :wink:

Die Sekkiererei hat leider immer einen Hintergrund. Nämlich, weil ein geringer Prozentanteil der MR Fahrer die Straßen zu Rennzwecken benutzen. Die Konsequenzen wie Geschwindigkeitsbeschränkungen dort, wo locker a 100er gefahren werden kann, müssen dann die restlichen 98% mittragen.

Der Wunsch nach drastischen Maßnahmen war auf diese 3 Deppen bezogen, und jene, die glauben es gelten für sie keine Gesetze.
Namen brauch ich ja wohl keine nennen. Wissma eh wer gemeint ist.

Und außerdem gibts es ganze Jahr hindurch genug Veranstaltungen der verschiedensten Art um dem Eier Herzeige Thum
zu frönen :wink: . Auch die Rennstrecken im In und Ausland bieten genug Möglichkeit , bei Bedarf sich seinen Frust des mangelnden Selbstvertrauens gründlich von der Schwarzen Seele zu fahren :smiling_face: . Is scho komisch das aber genau an solchen Orten die oba wichtig Poser :sob: selten bis gar nicht anzutreffen sind :grin:

De Theorie hör I seit launga Zeit, muaß oba sogn, daß mit öfterem Hören ned bessa und a ned gscheida wird.

Wenn si Leit (oda in dem Foi Trotteln) ned aun Gesetze hoidn, oda wia (bei de speziellen Dillos EXTREM ned aun de Gesetze hoidn) daun kauns ned de Lösung sein, de uns de Obertanen aunbieten, daß ma de Gesetze strenger mocht. Des is a Bledsinn.

Und da Stoot und seine Haundlaunger san ned unsere Erziehunsberechtigten, de uns in eahnara Überforderung drei Monat Hausarrest geben, wäu eahna unsa neiche Feindin ned gfoit.
Dafir san DE Trotteln ned, do und dafür zoin und wöhln mas ned.

(Obgesehen davo bringts nix waun ana stott an Hundata 260 fohrt, a 70ger Tafer aufzstölln.
Treffen tuats de Normalen wia uns (und des wissen de Orschlecha a genau, wäu nua wäus Beaumte san, miassens jo ned völlig deppat sein)

Wos I dami sogen wüll: Da Gesetzgeba hod si in de letzten Johr aungwöhnt, imma waun irgendwos in de Nochrichten gsogt wird, wos ned passt, mocht a irgenda neiches Gesetz oda a vurhaundenes „schärfa“.
Waun ma oba drüber nochdenkt, warat des goa ned notwendig, wäus eh scho ans geben hod, es is nua ned (ausreichend) befoigt/überwocht/exekutiert wurden.

Beispül Handy am Steia: Es wor eh scho ollawäu vaboten wos während da Fohrt z’mochen, wos an oblenkt.
Wozu oiso a extra Handyvabot?

Und bei de gegenständlichen > 130 in da Siebzgazone: Wer no nie sovül draufghobt hod, wäu a beispülsweis vurher überhoit hod, und daun in 70er eingfohrn is, der werfe das erste Schwein! :smiling_face:

Und drastische Moßnaumen fia Orschlecha und (potentielle oda echte) Mörder san leida nimma politisch gewünscht.
De heben sa si nämlich für „Vahetza“ und Leit de „Mindaheiten“ (wia beispülsweise Frauen, oda Chinesen) vaspotten auf! :rage:

wos??? Die Chinesen auch ? :grin:…kennst eppa wölche ? :eyes:…oba geh die Meisten von Denan stehn scho laung üba so an kaas drüba und hobn a ganz klare Mitteilung für solche fälle :wink:


Der Weise hat in seiner Einstellung zur Welt weder Vorlieben noch Vorurteile. [color=#0000CC]Er ist auf der Seite des Rechts.
[/color]

Konfuzius
(551 - 479 v. Chr.)

oder fallns auch so unangenehm auf wia de Musls in Europa? :eyes:

ich sage NEIN!

und deswegen diesmal a Buidl mit hohem Seltenheitswert zumindast in dem Narren Forum do :grin:

Gruß von da Fr.Li und meiner Verkommenheit :grin:

kriagt a Oesi oder Piefke fuer a Chinesin in der Oeffentlichkeit als a yellow querfixxn beschimpfn mehr All in one Urlaub als die vier Sicherheitstouristn (Gott bewahre wenn der Oesi sich gewehrt haette, da waer sowieso ne Vorstrafe faellig) :

Opfer wollte kein Geld geben - Täter stach zu - ooe.ORF.at

oder diese Kueltuerbereicherertruppe:

Neun Festnahmen nach Vergewaltigung - wien.ORF.at

geh na :grin: …hat doch Alles Nix mit Nix zu tun :smiling_face:…Frei nach Muddis Märchenstunde :
Wir schaffen das :dizzy_face:.
…(nur manche schaffns halt nicht -mehr :grin:) is owa a scho wurscht weil was tut man nicht Alles für seine Gäste ,die letztendlich nur den Eigenen Machterhalt am Futter Schw-Trog garantiern :wink:…do foahrt da Kern -Zug drüber desch glaubschd :grin:

die Grimms hätten sich sowas ausdenken können :sunglasses:

Dafür dürfen die Piffer bald bis 69 buggln, habns weniger Zeit jammern :wink:

N

eh :grin:-und vor allem weilsd ab 40 + scho aun gscheidn ölfa inan Oarxx am A -Markt griagst , waunsd ned grod rein zufällig es RICHTIGE Partei Biachali hosd :wink:

oder es kommen zu guter letzt doch noch die RETTENDEN Mächte des Lichts ala Kern Spaltung und Alles wird Gut :smiling_face: :grin:

den Vorteil des guten Weeds:-)

mit Gras im Schaedl denkts sichs leichter als mit nichts als Beton als Hohlraumschutz :wink:

na, i wars ned.
ich bin, als ich des glesen hab grad am pannoniaring herumgenudelt.
allerdings war ich jetz a paar tage im spittal, aufgrund meines ringbesuches.

man sollt halt ned mit crocs über die tribühnentreppe runtergehn wenn besagte feucht is.
fazit: sprungbein gebrochen und a längerer aufenthalt daham notwendig.

mfg

jessasna … bravsein scheint nix zu sein fia di - bleib doch besser beim heiligen hügerl heasd …

wia gestaltet sich der aufenthalt zhaus so ? schmerzhaft und enervierend oder is des pflegepersonal eh ok …

… guate Bessarung Maya :smiling_face:…damitst daun wieder Fit bist beim Braunsberg Rennen :wink:- Du Pfeifffn :grin: :grin: :grin:

lg.

Auch eine Art, sich bei einem Ringbesuch zu verletzen… :grin: :grin: :grin:

Gute Besserung!

Gute Besserung!

Spazieren gehen ist scheinbar gefährlicher als Mopedfahren.

Gute Besserung.

…de Streckn iwas Leithabergl… olle drei… do kumm i über 130 sogoar mit mein Schiffanakl… und des gaunz OHNE wie „irre aufdrahn“… oisa aus dem Speed so a Drama zu mochn is schau a wengl lächerlich… . owa mei… so is des hoid…waunn’s scheen mocht…

i kenns a und komm selbst mit meim Schleifa auch auf 130 km/h …waun i woitat
…i will oba ned :wink:…weil ma des ofach zu bleed warad …do kaun i ma jo glei aufd Stirn Tätuwiern lossn :

i bin a fahrender Trottl Geld Automat für Kiwarische Sonder Zahlungen auch im Bezug auf mei eigene Bleedheit

Na Daungscheen :grin:…Des Geld spoar i mir und kaaf ma liaba neiche Reifn oder sonstigen schmafuu für de Reibn , des hod weit mehr wert , vor allem weil i no imma selba drobn hock und ned wer aundasd . :wink:

…najooo de Kiwaristi Staunduarte kennt ma jo eigentlich… i hob a nix zum Vaschenkn… owa an 70’ga do driwa is Masochismus PUR! Sorry… hod mit bläd oda g’scheid nixz’tuan i wühh FOAHRN ned PARKN! :wink:

wir wissen es …und die meisten anderen wissen es auch dos letztendlich a kurzfristiga 100 data sicha ned glei aun schädl kostet ,a 130 ga aber schon eha …oiso wo is es problema ? :eyes:…waunsd schnell foahrn willst meld dich halt in Landshaag oder sonst wo gibt eh genug-ohne das ma in da öffentlichkeit aun voi honk ausse hängan lossn muaß :cold_face:
…und wenn wer meint ER muaß unbedingt trotzdem -daun zoita ebn -und aus :wink:
für mi ists scho a rätsel das soiche guatn Motorradl foahra wiasd Du letztendlich imma no ana bist -Sich üwahaupts für so aun
Dreck :rage:einspannen -bzw begeistern lossn …oba was sois -Jeder steht eh für des gerade wosa fabriziert ist nur a frage der Zeit :wink: