Du kennst in Centi sei Frau net.
Is a ganz a nette!
Was i bisher beurteilen kann!
I kenn die Gschicht, das 1 Kind ca. an Porsche als Gegenwert hat.
Kind is ma lieber, die hat ma länger…
Lustig, vor meine Kinder wollt i ma mal an Porsche Boxter kaufen…
I will ja net sagen, das i kan gschenkt will, aber inzwischen is ma jeder andere Roadster lieber.
Du kennst ja mei Angebot!
Anrufen, probefahren!
…nicht, weil dann fahr ich halt weniger, aber wennst meinst!
HU
So isses a wieder net.
I find den 911 mehr schwul als den Boxter, aber wir reden eh von der Vergangenheit
In der nächsten Zeit kommt des eh net in Frage.
ma nix falschmachen.
Hab alles möglich bisher ghabt: Mazda, Opel, Renault, Audi, Toyota, jetzt wieder Renault…
Da redt der Richtige!
I war immer zfrieden mit die Renault
Nur der Opel war echt a Kraxn!
… durchmachst haben viele von uns durchgemacht, auch ich … is völlig normal und die Familie geht vor weils eh nix wichtigeres gibt.
Schade nur das ma ned amoi a Runderl gfohrn san weil wenn du wieder eisteigst kaunns leicht sei das i scho mein Dackl hob und im Wäudl spaziern geh …
Wäre schön wennst uns erhoitn bleibst weil auch wennst a Pauserl mocht bist jo trotzdem an Mopedfohra !!!
Ois Guade und … bist a klasser Bursch !
Treibst mi do aun am Normaln Sunndoch Nachmittag so einfach in an Zwiespalt eini, heast
Oiso Guat welche Antwurt willstn ois Erstes Hean?
1- Hallo werter Mutant, ja ich kann Dich schon verstehn, mit Deiner entscheidung,blabablublbluubb
oda 2 Ja sogamoi, bist jezn Nu Deppata wurn oist eh scho bist, Du Oida Egoist
, Es Moppal foahr aufgebn zwecks so am Weiwakram, Geh des gibts doch ned
. Außadem host ma Scho vor 25 Joahr vasprochn ghobt, dasma a Rundal foahrn, uswusw
Oiso jezn kannstas Ausuchen wosd Gern Lesen willst
…Obwohl stimmt eh Beides ned
… ich verstehe dich oder warum glaubst hab ich erst 2005 wieder zu Fahren begonnen ??? Haus baut, Kind groß gezogen, Schuidn peckt … wer des ned kennt hod gerbt oder reich gheirat. Nun bin ich 49, schuldenfrei und hab eigentlich momentan die schönste Zeit meines Lebens (bisher) … Man verdient genug um halbwegs zu leben und sich was zu gönnen aber die Jugend kummt hoid ned wieder retour, des is Fakt.
Wennst trotzdem dei Wort hoidst und dich immer wieder moi blicken loßt valiert man sich eh nicht aus den Augen. Und auf an Kaffee kaun i a so zu dir auffe kumma … mitn Auto oder wie die Schwuchtln sogn mitn „Bürgerkäfig“
… das der HUB und die BOHRUNG zampassn !!!
Ein Kampfochse also
Aslo ich will dir keine …
Jojo
Das hätt ich eher nicht …
Besser an Vauweh …
Renault ???