Ich bin stolz bekannt zu geben

und wieso hats dann ihr’n helm auf ;-?

Fratze i speib mi au, muaßt sowas eckelerregendes posten  :wink: :wink: :wink:

I hob glaubt du host auf mi vagessn!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Is des dei Susi mit deiner Frau, oder is des nur a Susi die so ausschaut wia deine und des Mädl schaut a so aus wia dei Frau?
fragenüberfragen
:grin: :grin: :grin:

da da Gerry endlich beibracht wia ma die Smileybuttons verwendet…

was haasst leider … tätst denn den helm deiner frau ana fremdn aufn plutza burgn ;-? so a vorgangsweise is ned schön …

…es wird eindeutig Zewit, das’d dein Hintern wieder amoi noch Wien schwingst!

Erschtns… des Möppi is ZU JUNG fiar Gertschis Stützrad mit Autoshakingbrakingsystem!
Und zweitens, De Frau Gertschi… ääähhhhhmmmm… is ned sooooooooooo klan… (desaundaredearfinedsognschreibnsunstgibtssaueresvondafraugertschi)

Somit möge er sich bitte amoi bei Zeiten „Up-Daten“ damit a wieda olles im richtigen Licht betrochten kaunn!

…najoo von irgendwoher muaß des jo kumman das mir uns zumindast im Deppat sein soooooooooo hervorraugend ergänzn kennan!chch

Wos is Oidspotz… i bin derzeit im Vorruhestaund… melde er sich!

I woar heit nur Mowed hoin (Omi) und bei da Doktarin… bin jetzt a ofiziella Foi fiarn Psichiata…(i was woar Zeit) und somit DAHAAAAM!

Do werde ich auch bleibn bis mi endlich wieda so hoibwegs durchrepariert hobn… vom Kreiz bis zum Darm und retour zum Geist (i was do is bei mir ned vüüüh Untaschied chch) Öllbogn, Nervnleidn… usw. usf. muaß endlich amoi uandlich g’richt werden, ned nur imma a wengl Foarb driwasprühn, dearmoi muaß ois erschta G’schwast werdn!!! ;o))

Neiche…

Nau searwas, du host an Vaschleiß…lol

du bist do no viel zu jung für de Pense oder is ma d wos entgaunga

Mei Staundesbeaumta muaß fett g’wesn sein, i bin midestens gefühlte 101 Joahr olt… oisa miassn’s ma schau mindastens 35 Joahr Pänse nochzohln de Bazie!

Ma is jo so Oit wia ma sich fühlt… oisa sog Methusalem zu mir!

Nana… i loss mi nur runderneuern… daunn geht es wieda weiter mit neichn Elan… owa im Augenblick… renn i nur auf maximal zwa Häfal… :worried:

a bisserl auf de Schottermitzi. muahahahahahaha

loooooooooool was will ma der beibringen. Der war jetzt ned schlecht, nana da Gerry war’s ned des bring i scho grad no irgendwie zsamm. Leider is da herinn zeitweise unpackbar, weil wannst da des anschaust und mit vor 5-6 Jahr vergleichst wähnst di in ahn Trauerspiel und dann vergehts da mit Smileys und freundliche Antworten und mit Orschkreun hab is ned so.

I bin wesentlich jünger, und a schener, des Weib is a abartiger Zinken, grottenhässlich. :rage: :rage: :rage: :rage: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob:

A Göööld muaß haum und ned raunzn waunn i ned daham bin… um ihr Göld auszgebn… schiach, scheen… owa OKäää… scheeen und deppat is sicha leichta zum ertrogn ois wia schiach und deppat

dann mit schiach und schedeppat. :grin: :grin:

Solangts mi net mit´n nassen Fetzn derschlagts, weil i ohne Mopettn komm… :sunglasses:

Na, stimmt eh.
Aber ka Zeit und ka Bares :cry:

woas i net, wia oid dei Susi is.
I erkenn halt a Susi, wenn i des „S“ aufgmalt siech. :grin:

Hast du net a Tochter… :wink:
duckundrenn

mir taugt des mit die Smileys.
Kannst jeden Arschsatz aufhellen.
Geht ma net un´s Oaschkroiln, aber ma kann wen verarschen, ohne das er´s merkt. :grin: :grin: :grin:

Hin und wieder denk i ma halt bei deine Mödungen, daß´d wem halt no net in´d Faust grennt bist.
Der Gerry hat halt gmeind, das´d a ganz a Lieber bist. :wink: