Idiots on 2 wheels

 
 
so haßt des jetzt? :cold_face:
 
I erledig des imma glei in da Fruah - noch de erstn zwa Kaffeetscherln und der Frühstücks-Zigarette. :wink:

kann i net sagen, weil i den erwin net kenn, owa waun des a netter bursch wär, wieso net? :smiling_face:

Nett is er sicher, weil sonst tät’ er jo ka BMW fahr’n, älterer Herr waass I ned … :wink:

do protestier i aufs ärgste!
weil DU bist IMMA erster :sunglasses:

greeeeeeez, ich

freitoch?

ach jo… GWUNNAN host … beim strof zoin :grin: :grin: :grin: :grin:
und des, obwohlst nedamoi ois erster gfoan bist :sunglasses:

wos is do?

ach jo… scheisse… fost vagessn. staumtisch :grin:

heast… geh liaba fümschaun http://www.movie2k.to/Dead-Space-Aftermath-online-film-1116080.html

greeeez, ich

sorri, hob grod gsehn das des animiertes füm is. dacht des is wia es spü, voi realistisch brutal, bluatig, grauslich … :grin:

und jo, do host recht. ohne strofn warads direkt fad :grin:

greeeeeeeeez, ich

Bist du auf da bluatign Seitn daham wenns um Fülme geht?

eher wenns um videogames geht :sunglasses:
(is a spielverfilmung (wiederamal))

greeeeeez, ich

Sowos?
- YouTube!

:smiley: So a Gaugau is sicha wos feines während ma virtuelle Leitln meuchlt!

I spül sowos a net…

Do liaba Sbk 2011 oda a feines MMA oder Box Spül!
Call of Duty is oba a net schlecht! :smiley:

eha Dead Space Gameplay (PC) - YouTube

Dead Space – Wikipedia

greeeez, ich

bitte liegt da dei Problem, de fahren weder abartig no dermaßen riskant, zumindest kummt des auf dem Video ned zur Geltung. Soll ned haßen dass des jetzt de Weltklassepiloten san, könnt zumindest nix drann erkennen, aber dei Statemente is vollkommen fehl am Platz.

I was net…ane is so zu wenig! ^^
Bessa zwa, und uantlich Öl auffe, damits schen glänzn! :smiley:

Olso de Spüle…Call of Duty
( . )( . )

Idiots on 4 wheels auf der Soboth

- YouTube

[image]http://www.freebiker-austria.at/sonstiges/Soboth2.jpg[/image]

Ich fahr die Soboth in der Saison gefühlte 100 mal, was vorige Saison dazu geführt hat, dass ich dort oben zwei Motorradfahrer sterben sehen mußte. Trotz allem ist und bleibt die Soboth mein absoluter Favorit weil diese Strecke einfach ein Hammer ist. Vorzugsweise fahre ich die Soboth halt nur unter der Woche. Es liegt in unserer Hand ob solche Strecken weiterhin Spaß machen, oder ob künftig hinter jedem Strauch ein Polizist mit einem Radargerät hockt.

haumma an echtn Voipfostn. :rage:
 
Warum der Trottl permanent, söbst waunn er a Kurvn eh nur mit an 30-ga nimmt, auf da aundan Stroßnseitn untawegs is, waß er woahrscheinlich söwa net. :sob:

was ich nicht versteh ist, warum man sich selbst um das schönste am mopedfahren betrügt.
Es gibt nix schöneres als herrliche kurven in ordentlicher schräglage zu durchfahren. Warum schneiden so viele eierbären die linkskurven, wenn der speed es eigentlich nicht notwendig macht?(wenn doch, war er zu schnell)
oder warum man das knie rausstreckt, wenn dort noch ein lotus elise dazwischen passt…
Whatever, es gibt noch so viele sachen die ich nie verstehen werde oder will…what shells :grin:

… besonderes … des sich i oft wenn i hintern Herrn Maya nochfohrn muas  :wink: :grin:

Wenn du übern Gschriebanan audruckts scheiss i ma ins Hoistiachl mei Bua … oiso red kan Bledsinn … unsern Onkl haumma a immer gwinna lossn beim Waundan … wennst mi vastehst :grin: :grin: :grin:

Vurn bin i nur wenns zum Wirtn geht … do hobst ka Tschänz gegn mi :wink: :grin: :grin:

CU da Gerry … gfrei mi auf Freidoch … Neffe 3teiliger Schrank kummt a mid … :smiling_face:

… söchtane Füm dapock i ned … do bin i zu tumm tafür …  :wink: :grin:

Warum i des meiste peckt hob liegt auf da Haund … i woit eich Deppm nochkumma oba daunn wor do der übergroße Photoapparat … scheiss drauf, ohne Stroffn warad des sirekt „LANGWEILIG“ wie unser Homer immer sogt :grin: :grin: