Is do wer aus Steyr?

Diese „Gscheitlinge“ sind oft handwerklich sehr unbegabt. :cold_face:

Hoffantlich net irgendwaunn a Wossaleich. :dizzy_face: :wink:

hast a PM lg Mario

… a so a „Moto gume mehaničar“ muass doch eh bloß bis zwa zöhn kenna … :wink:
Eppa is a a Petschela od er a Masta … oiso Junggeselle oder Meister … sog wie deppat san denn de heite ???

Na der Is wirklich schwer ok. Wuchtet auf 0 Bewegung mit seinem Stangelgerät und hat wirklich gute Preise.

Nau doschauher… do kunnt’S jo daun nsein, das ma gaunz un-Muppetös, sogoar den „Wöltbesten Iwareissa oller Zeiten“ (jo Ironie muaß sein!!) sogoar live treffen??? Oda wos???

Und sei froh das’d a Wossamaunn bist… i hob amoi g’heart a Fisch is beim Sex wia a Fisch aum Laund… MAUSETOT! Hob i g’heart…oisa i was nix… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Nujo… heite hob i des OK kriagt fiarn Kurs und hob glei den ersten Tog absolviert… passend ===> für den A-Schein… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:
Woar sehr interessant… vor ollem auf wos ma ned ois aufpassn muaß… z.B. den LINKEN Fuaß ois ERSCHTA owe beim Stehnbleibn… is zwoar in Erinnerung owa WER mocht des IMMER???

Übrigens… mit a wengl Glick kaunn i amoi so a GS Probefoahrn… des soll von sölwa beim Frontaunkan des Hintaradl mitbremsn… muaß i ma amoi geben!
I woar nämlich no dazua heit beim BäMWä… oisa… najooo i was ned…vielleicht irgendwaunn… :wink: :grin: :grin: :grin:

A Kombibremse hat sogar mei alte VFR.

I gib nur am extremen Berg den linken runter zwecks der Bremse. Sonst bleibt der linke am Ganghebel, i schalt ja prinzipiell am Leerlauf kurz bevor i steh. Und wer ned bei normale Berg ohne Fußbremse anfahren kann soll si a Berganfahrhilfe einbauen lassen. :stuck_out_tongue:

Beim Sex brauchst nur a Löwin oben drauf setzen, dann geht des scho irgendwie. :wink:

Ja vielleicht hol i euch ab wenn i ned zuviel Lampenfieber hab und Angst bekomm, so dass mi glei zerlegt wenn’s kritisch schauts ob i wenigstens halbwegs fahren kann und ned nur davon red. :stuck_out_tongue:

…mir lossn dich den Fremdenführer mochn… nur hoid schen laungsaum mit de oidn Herrn im Schlepp DU host jo g’sogt da Laungsaumste foahrt hintan Leada… guat oisa I warad des daunn! :wink: :smiling_face:

I führ aber aus Prinzip kane Fremden :wink:
Najo, obwohl, ganz langsam gangats vielleicht … :stuck_out_tongue:

Wüllst vuarher a Bussl oda wos???

Na des nu weniger. Hm, lass es uns langsam angehen … :wink:

… immer eine sehr guten Reifen"schuster" zu haben muss aber zugeben damit teilweise falsch gelegen zu haben :sunglasses:
Ich werde in Zukunft eventuell montieren „lassen“ und selber wuchten … mal sehen :wink:

Wieso? Was kann besser sein als wenn das Rad sich nimma von selber dreht?

… i man, nu aufn Wuchtstangal … :wink:

… schlimmer kanns werden WENN der Bursche er dein Rad das sich nimmer dreht wuchtet und dabei die Stelle an der das Blei geklebt wird nicht ordentlich reinigt … dann is dein Rad nämlich genau einen Tag wucht :wink:

Aso, ja an sowas denk i gar ned, des passt bei dem afoch.
Da bekommst vorher Bremsenreiniger drauf und des Gwichtl hast nach 10 Jahren nu drauf :smiley:

… da werden Klebstoffrückstände einfach nicht richtig entfernt den Rest kannst da denken.
Ich ddenke, ummontieren lassen aber selber wuchten wäre eine gute Alternative … und nachdem ich einen Freund dort habe würde ich gleich dort selber wuchten.

Na ok, dann muss i des genauer erklären:
Der kratzt vorher des alte Gwicht runter, die Klebereste kannst dir dann aber selber putzen (das einzige manco, is mir aber wurscht)
Dann wird des Rad am Wuchtstangel „vermessen“.
Dann kommt des geschätzte Gwicht quer drauf, ganz leicht angelegt, ohne andrücken, dann wird „nochmal vermessen“
Dann kommt des richtige Gwicht dr längs nach drauf und wird angedrückt.
Dann kommt auf die Stelle wo das Gwicht hinmuss der Bremsenreiniger (da is ja im Normalfall kein Kleberrest, weil nicht dieselbe Stelle)
Wenns dieselbe Stelle ist, dann schabt er den Kleber runter und sprüht Bremsenreiniger drauf und rubbelt mit an groben Putzlappen solange bis da nix mehr drauf ist.

Würde des Gwicht ned halten, dann fällts beim ersten anbringen scho wieder runter …

I mach ma da keine Sorgen, aber lassma das, musst ja ned. :wink:
Bist ja ned 2000km von daham entfernt und brauchst a gute Empfehlung für an Reifenhandla.

… kann ich das auch bei meinem Händler und preislich kommt nicht schnell wer mit. Ich bin sowieso immer dabei wenn ummontiert wird … sicher is sicher :wink:

:wink: THX