Ist Wahlkampf? (Mehr Sicherheit auf acht Biker-Strecken)

… denn es gibt auch eines in der Nähe von Neulengbach.

weyl i zumeist a Ehrlicha Trottl bin :wink: , gesteh i Dir :worried: , dos i Des ÜWAHAUPT NED Glesnh hob,und wos ma do so von Den Aundan hert Die Des Glesn hobn , woar des meinerseits sicha koa fehla des Nit zum lesn…Und kennst Di aus :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… is 4 mi Luschn voikommend gnuag du Mörder !!! Wie kaunnst denn sowos tuan ? Wos glaubst wie schiach i daunn bin !!! :sob: :wink:

wurscht sei schena wirst eh nimmer. rofl

haumma uns do scho a Weul nimma gsegn. :dizzy_face:

Irgendwos is aundas? Wort i kumm glei drauf. :cold_face:

Neiche Frisur? :eyes:

is ma a grod aufgfoin :wink:…oiso i find des schaugt nittamoi so schlecht aus wauna Jezn De Hoar #offn# trogt…

… weils dann kitschig wäre !!! :sob: :grin: :wink:

… geh bitte, du bist jo nur neidig weust an super Spiagl daham host :grin: :grin: :grin:

… ob… bi…gl…u…schn… :rage: :rage: :rage:

:grin: - YouTube

Nimm da des a bissl zu Herzn :smiling_face:

Du mich auch :grin:

Pfiagottle bisch Mondoch in da Fruah…

machen die steirer das mal nach

ned so a polierte Bleiplatten wie du, du bist Jo nur neidisch weil i gegen di a Märchenprinz bin. hähähä

oba des hoda em Schrottiheima :grin: und mir eh scho Kredenzt im Entsprechanden Fredl

Solange ihnen nicht wieder Blödsinn einfällt wie selektive Limits oder wie in De Fahrverbote an SOnn- und Feiertagen.
Wenns schon am ausbessern sind sollten sie mal das 70er Limit für Motorräder aufheben.
Angeblich stellens nur ein wenn man Widerspruch einlegt, die gehen den GErüchten nach einem GErichtsverfahren aus dem Weg.
Oder hat da schon wer nicht gezahlt und wurde vor Gericht geholt?
Immer wenn ich den Rohrer Sattel fahre ist kein Kiberer da, ausser heute aber der hat da gerade 2 LKWs sekkiert und mich nichtmal beachtet. :frowning:
Ein Gutes hat ja dass viele ältere Fahrer wieder auf den Guster kommen, die Gruppe der ölteren Leute ist bei den Wahlen sehr mächtig.
Wenn nur Leute zwischen 18 und 26 Motorrad fahren würden hätte es in der Vergangenheit sicher keine Erleichterungen wie die Aufhebung der Herstellerbindung bei Reifen oder das Vorfahren an der Ampel gegeben oder dass der Stufenführerschein 1998 wieder etwas gelockert wurde.
So aber versuchen doch manche große Parteien bei den Motorradfahrern Stimmen zu sammeln und da kann der Motorradfahrer eigentlich nur gewinnen.

…Jo Du scho a :smiling_face:…von wegen -wia woar Des Heite mit da Schassaugigkat :grin: :grin: :grin: :grin:

außadem wennsd bei mir Die Qualitativ Hochwertigen Beiträge aussisuachn würdsd, bin i scho Gaaaaaunz weit unta Deine Beitragszohl , hinnabgrutscht, mit da Erkenntniss doß ma Letztendli scho Alle Zwa lei Schassaugat saind :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Servas ,jo des woar scho a Bleede Gschicht domols im 7 Jahrigen-Gell :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Tuns des lesn … das ist doch schon uralt heans :wink: