Italiener: Einfach die Besten!

und was is da jetzt witzig, ausser a volltrottel a orschgsicht und aner der beides vereint

:grin:

HU

ja, Steve Jobs als Volltrottel hinstellen ist aber wirklich lustig Herr Zweistein.

 
 
ist bei mir so nicht angekommen, Hr. Dreistein. :eyes:
 
Ich finde die beiden darunter kommen deutlich schlechter weg.

gern geschehn.

er war kein volltrottel, sondern ein hochintelligenter diktatorischer soziopath.

klingt irgendwie a net besser… :grin:
…aber dafür differenzierter… :grin: :grin: :grin:

ja imma noch oda isa schun Gstorbe ??? :eyes:

 
 
mir deucht, Du soitast de Zeitung net nur zum Zuadeckn nehman, ondan zeitweis an Blick einiwerfn. :eyes: :wink:
 
 

…was Sie von mir wollen mit Ihrer Antwort? :sob:

HU

Jo Sakra stimmt :worried:,hob mi glatt vablödelt weyl i eha an Belustikoni gmoant hob :grin: :eyes:

oba wurscht Der is ano drann wia Alle :smiling_face:

Lg Pg

Monstale :grin: , Frogn derf ma imma :smiling_face:, Nur mit de Auntwortn :eyes:, des is hoid a andane Gschicht-Gell :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Der Kapitään der Kosta Koncordia Francesco Sche… hat gestern seinen
neuen Job als Busfahrer angenommen… :wink: :grin:

lg

und scho wida hoda Neiche Freind gfundn, :smiling_face: De Schüla de an dem Tog ggf nimma ind Schul miassn, und an Abschlepp Untanehma…so gsehn schofft Der a Menge Oarbeitsplätze, mit Seyne Katastrophen :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

…eigentlich, oba schuid san jo imma die weibsbilda, zumindest bei da costa… :wink: :grin:

lg

:grin:

…schurke, des bist oba net du??? :sunglasses:

lg

wobei ma sagen muss, dass der werte herr kapitän bedingt durch die schräglag auf 2 gschrappen gfallen is, die er in der hektik mit rettungsbooten verwechselt hat und beide dieses missverständnis net überlebt ham… :wink:

Das ist doch kein Kreisverkehr! :face_with_diagonal_mouth: :wink: :grin: :sunglasses: