Jössas!

… bin a Pferd :wink:

Unsa bestes Roß im Stoi! :wink: :grin: :grin:

… weil - des anzige Ross :wink:

Gertschi… i stöll mir di grod vor… in Leder mit Zaumzeig… von da Blondn aun da Longe vorgeführt… Muahhaaaaaaa… Tschuidign… owa des woar sooooo wos von „Aufglegt“…

Wie geht’s da denn heite???
Endgültig olle Nochwehn obgelegt???
Und da Blonden…schaut’s wieda so frisch aus wie sonst immer, oder immer noch „Verraucht“!!!

… aufn deitsch … mir haum tauscht - i bin fit und sie liegt danieder :wink:

IMMER noch… nau searwas… de Muttl hoit nix mehr aus… i sich schon, du muaßt de Mamschi wieda amoi öfters mitzahn und a wengl wos Hochprozentiges zuführn… des geht jo ned, das de Frau noch ANMOI a wengl Rambazamba, a Leich is… :eyes: :worried:

… oid wirds :grin:

mir a, owa deswegen glei um 30 Joahr ölda ausschaun… obwoi… vielleicht… noch an vasoffanan WE um de Pänse aunfrogn… ha?? Des kunnt gehn, wos denkst du?!
Vielleicht kriagn ma sogoar wos nochzoiht??!!

… jo do samm no Liachtjohre entfernt … i was Lichtjohr is a Längenmoß oba so gsehgn … laung is es eh no :grin: :cold_face:

…mir werden des ehh nimmer bekommen… Lebensmitelgutscheine a klans Toschngöld… oda vielleicht an Benzingutschein fürn Rosnmäher…

Damit mir de Herrenhäuser und Gärten unserer Politiker in Ordnung hoitn könnan…

… und rechtzeitig ohhaun in wärmere Gefielde … :wink: und eana des orschleckn auschoffn …

soo bleed san mir aa wieder net. :cry: :grin: :wink:

der Gedaunke das du wirklich glaubst das „wir“ NED so bled san, bestätigt meine Aussage… wären wir es nicht GÄBE ES DEN GESAMTEN WAHNSINN NICHT!!!

Da es ihn aber gibt er besonder bei Parteiposten, neuen Ministerienposten und „Beauftragten“ sowie EU-Posten kein Halten gibt als auch beim Geldregen für diverse Banken und andere Geldvernichter KEINERLEI EINHALT geboten wird… rechne mal ein bisserl was da überbleiben soll für das gemeine Volk!!!

Ajoooo… und natürlich DRINGEND nötige FuZo’s Umbauten um z.B. 25 Mille wie bei der MaHü, müssen ja schließlich auch bezahlt werden!!!