Jetzt seh

i des erst, i hab des monsterle bei mir in der küche stehn…is jo oag

da den HEROLD - do muaß jo sofurt a Kaummajäga her. :cold_face: :grin: :grin: :grin:

i war bin ma bis jetzt net sicher ob i mi mehr gschreckt hab oder ob as lachen überwogen hot wie i des gsehn hab wos do vor mir steht - :grin: :grin: :grin:

kaummajäger? najo, schaut jo eigentlich eh liab aus as monstale, gute dienste leistets a beim morgendlichen munterwerdritual - i waß eigentlich goarnet vo wo des häferl daher is, kauft hab i ma des sicher net…interessant interessant hmmmm…

waß´, wia laung der scho bei Dir ei- und ausgeht. :eyes:

Host irgendwölche Obdrücke, oda Losungen a gfundn? Zwegn da Lebnsmittl-Hygiene warats. :sob: :grin: :grin: :grin:

is des ganze scho a bissl owa aus und eingehn bei mir, ohne das i des merk is  fost net möglich :hushed:, weil a pitbulldame :face_with_diagonal_mouth: und so a junger narrischer terriermix a no do is, und der klane hot nix aunders zum tuan als ois mögliche in da stimmlag vom hohen c zu verquietschen  (bellen kann ma des no net nennen :cry:)

jo zwecks da hügiene, des häferl is sauber, des hab i scho a paarmal abgwaschn ohne das ma aufgfalln wär das do as monsterel owaschaut, komisch is owa scho des ganze gschichtal

…sind überall! :grin:

Willi …