wos is mit´n Haudi? Warum gratuliert do kana? ![]()
[b]Ollas Guate zum Wiegnfest!!! ![]()
[/b]Virtuell känn ma jo zumindast austässn auf unsa beida Geburtstog - PROOOOOOOOOOOOOOST!!!
![]()
wos is mit´n Haudi? Warum gratuliert do kana? ![]()
[b]Ollas Guate zum Wiegnfest!!! ![]()
[/b]Virtuell känn ma jo zumindast austässn auf unsa beida Geburtstog - PROOOOOOOOOOOOOOST!!!
![]()
Muss noch schnell jetzt einsteigen, später kann i nimmer lesen und schreiben ![]()
alles gute herr alteisen ![]()
muaßt da hoit wenigstns zum Geburtstog wos Gscheits vagunnan und net imma diese Blindmocha saufn.
![]()
Alles Gute zum Geburtstag, Haudi!
Most kann man unbeschränkt viel saufen, davon kann man nicht blind werden! ![]()
der schmeckt auch warm mit teebeutl ausgezeichnet ![]()
… wir kennen uns nicht, trotzdem kommen auch von mir die besten Wünsche, viel Gesundheit und Glück zum Geburtstag!
Gruß Jürgen
…Mr. Bohrmaschin-A-Style is jo a schaun wieda a Joahr ölda wuarn…
Ahh von mir des Ollabeste, zum Burzltog, hoff Du kaunnst as noch lesn! ![]()
oba de saufn jo Obstla dazua, donn wirds zach.
![]()
so is:
Olles Guate a von mir.
LG
s rentnamandl
alles gute zum geburtstag mein kärntner landsmann (auch wenn ich dich aus der ferne betrachten [muss])
Wenn der Lovontoler Eisenfresser so oid is, wia da Alteisen ausschaut, dann werden olle 2 schon die Patina auf die Eier hobn. In diesem Sinne: Olles Guate an beide
loooooooool
Alles Gute zum Geburtstag!
bin scho fast z’spät dran!
alles gute zum geburtstag!
mocht nix wennst der muttersprache net mehr mächtig bist - des wird jo wieder ![]()
wünsch da alles gute zum börfday
lg da willi
Vielleicht wü eam a kana obwohl … der mocht nix 4 Kotzn und is im Gegnsotz zu mir intelent oiso …
ALLES GUTE HERR HAUDIWAUDI und möge er gesund und munter so weiter machen wie man ihn kennt.
GLG vom gerade heimgekehrten Gerry
den guten wünschen an und burzeltagsbusserl gibts beim nächsten treffen nachträglich ![]()
glg monika
Kann sein, dass das jetzt irgendwie abgeschmackt klingt, aber ich war - glaube ich - gestern wirklich nicht im Forum. ![]()
Daher nachträglich und dafür umso eindringlicher:
Alles Gute zum Geburtstag, oide Hittn! ![]()
ha, fettes sorry - komplett übersegn.
Häbbi börsday vom Frosch!
So schlimm ist ein ordentlicher Trester bzw. Obstler auch wieder nicht. ![]()