Katastrophe, der optorg

da didi, mei lieblingskarnta ist heute 50.
 
ollas guate und ka angst, dass da do ane auf´s hosentürl haut.
 
des ist a gerücht :wink:
 
kannst aber als ausred nehma, wennst net wüst. de weiber sagn dazua migräne :grin:
 
 
chris
 
 
 

von mir aaaaah!
Alles gute!

wünsch ich dem Geburtstagskind hier auch nochmal, von Herzen, alles Gute.
Lass es krachen … :slight_smile:

Da Alex

landleut haltn zsam

 
Alles Gute [image]http://www.movie2digital.at/wcf/images/smilies/Blumen.gif[/image]
 
 
und viel Gesundheit :wink:

Opti !!

aba 50 ?? des schockiert mi, da san ja nur a poar Lachfalten in deim Gsicht :grin: :grin:

tua gscheid feian und los lei lafn :sunglasses:

hot goarnit wegeton

a bisserl sodbrennen aber des hob i mit 49 a schon ghobt.

i hof nur dass de zweiten 50 joahr net a so schnöll vagehn. wal sunst muass i ma des no überlegen und werd 150

lg da opti

 
nur 150 wern miassen? schwächling
 
mei spruch: des anziche was i muaß, ist sterben und des ist net sicher.
 
chris

So alt werde ich auch einmal … aber erst 2015 , bäh bäh bäh :wink:

do hostjono a zeitl hin … und wer waaß daleebsdas, des lebm im südn is kurzlebig … ;-]

Danke hob obm korrigieääärt. :wink:

des find I total fies, weil wie soll I jezz mein eintrag sinnlos korrigiern daß er paßt … :-[

i hob jetz de Mocht, daß i Di wieda um 5 Johr jinga mochn kaunn?

bitte tua des ned - sonst fahr I ohne fs herum … ;-}

°lp°

scheiße - jezzn habi ganz umasunst mei alter verratn … ;-}

Auch von mir nachträglich
 
ALLES LIEBE und GUTE zum RUNDEN !!!

hey didi, ist schon alles roger bei dir. ???
lg. tabo :wink:

und a bisserl a mülch und es geht wieder
sunst geh i nomol in de apoTHEKE gggg

und bei dir??? oder host lei mit wossa gfeiert

Hallo Opti
Wir wünschen auch Dir alles Gute zum halben 100er
die Fixin und I haben des scho hinter uns
jetzt fangt die zeit des wehtuns an
Möglich das ich zu Ostern nach Karintia komm
grüsse Strohschedl+Fixin

jo des mit wehtuan is net so schlimm
bled is dass lei mehr an tog saufen konnst und drei tog brauchst bis wieder normal bist
vor 25 joahr woar des umgekehrt

und i was net de puffbrause stoßt ma sowos von auffa i werd gscheiter wieder bier trinken
des feine krafl is net so meins gggg
lei lei aus dem süden

und i sog da wos
es ändert sich an dem tag genau nix aber davor und danach ggggg
lg aus dem süden