wie hoch die Wahrscheinlichkeit is das du gegen a Betonwand rutscht wenns dich auflegt.
wie man das wissen kann? indem ma sich videos vom hungaroring anschaut. da gibts einige kurven wo afoch a schicke betonwand danebensteht.
aber hey… fahr hin wo du willst Mir is des eh ned so wichtig.
ajo, der Pannonia Ring kost mehr, aber für mich mit Auto und Hänger… is des ka Ersparniss wenn i zum Hungaroring fahr, weil des was i mehr Spritverbrauch beim Auto hab den Preis völlig relativiert, und wenn i dann an Abnutzung und Zeitverlust denk, brauch i garnimma weiterdenken.
Jo Hr .Killa was hast ned Easy …i moan des is jo da sinn für mi auf ana Rennstreck dos es ned Isi is …weyl waun ichs Isi hobn wui -foahr i es übliche Doppla Hittn Hausrundal , do konn sogar i mi Inzwischn nimma verfahrn
wer vor dir die Ideallinie verparkt machst slow in fast out…
oiso a weng langsamer anfahrn so 2 Meter abstand zu erm halten länger aussen bleiben geschwindigkeitsüberschuss aufbaun und dann innen an erm vorbei.
sieht ma eh bei der motogp wie des geht. tua ned so
wann fahrstn? oiso wennst ma sogst wennst fahrst komm i a
mei Hängerkupplung am neichn auto muass i no montiern, pickerl beim hänger machen, die sitzbank montiern beim moped, und den Schlauch zum bremsaAusgleichsbehälter tauschen der was saftlt, und an neichn vorderreifen brauch i, i hoff an dem liegts…
und dann hoffen das der Auspuff ned wieder bricht.
obwoi i des laut jetzn mol üwalesn hob …weyl Laut is für mi scho laung aut …Nervt Nur Andere und Schnella bist deswegn a ned
gib i Dir Trotzdem an Hinweis wos ich verwenden tät …
Äpfel und Birnen , oda doch liaba Birnen und Äpfel
a Geistige Leuchte woasd Du eh no Nia in meine Augn …oiso drehstas wida hin wiasdas grod brauchst …auch des Verhalten Deinaseits is ma ned Neu
Heast -Koa Mensch hod hier vom Hungaroring -Sondern vom Euro Ring -vs- Pannoniaring gfaslt …Da Euroring is da Neueste Bj 2004 , und ob Der a No irgendwelche Beton Wände hod , woas i ned …owa DU kennst Dich eh aus …daun schaugsta halt amal a Video vom EURORING aun …Vielleicht findsd da auch a poar Beton Wänd