Kawasaki Ninja zx-6r CH-Sportauspuff

wie hoch die Wahrscheinlichkeit is das du gegen a Betonwand rutscht wenns dich auflegt.

wie man das wissen kann? indem ma sich videos vom hungaroring anschaut. da gibts einige kurven wo afoch a schicke betonwand danebensteht.

aber hey… fahr hin wo du willst :slight_smile: Mir is des eh ned so wichtig.

ajo, der Pannonia Ring kost mehr, aber für mich mit Auto und Hänger… is des ka Ersparniss wenn i zum Hungaroring fahr, weil des was i mehr Spritverbrauch beim Auto hab den Preis völlig relativiert, und wenn i dann an Abnutzung und Zeitverlust denk, brauch i garnimma weiterdenken.

aber des muasst ned verstehn.

deswegen brauchst jetzn ned auf mi hintreten wenn i offensichtlich an fehler gmacht hab.

des is ned grad die ritterlichste tugend, während ich dich ja -irrtümlicherweise aber trotzdem- davor bewahren wollte dich zu verkrüppeln.

oiso denk nomal nach du moralapostel.

hab dacht des is der gleiche

humble in victory gracefull in defeat…

Nau searwas… a Winklwerk… iwahoin is duart ned so easy… owa büllich! Dafiar owa a weiter…
I glaub, i für mi bleib beim Pan… :smiling_face:

Jo Hr .Killa was hast ned Easy :grin: …i moan des is jo da sinn für mi auf ana Rennstreck dos es ned Isi is :wink: …weyl waun ichs Isi hobn wui -foahr i es übliche Doppla Hittn Hausrundal , do konn sogar i mi Inzwischn nimma verfahrn :grin: :sunglasses:

Lg Pg

…easy is g’mant das es ned zöhlt WIE man fährt, sondern wie gut man die Ideallinie VERPARKT weuls schaun schmoi ist! :eyes: :grin: :grin: :grin:

wer vor dir die Ideallinie verparkt machst slow in fast out…

oiso a weng langsamer anfahrn so 2 Meter abstand zu erm halten länger aussen bleiben geschwindigkeitsüberschuss aufbaun und dann innen an erm vorbei.

sieht ma eh bei der motogp wie des geht. tua ned so :slight_smile:

wann fahrstn? oiso wennst ma sogst wennst fahrst komm i a :slight_smile:

mei Hängerkupplung am neichn auto muass i no montiern, pickerl beim hänger machen, die sitzbank montiern beim moped, und den Schlauch zum bremsaAusgleichsbehälter tauschen der was saftlt, und an neichn vorderreifen brauch i, i hoff an dem liegts…
und dann hoffen das der Auspuff ned wieder bricht.

Servas hier auf 1000ps

obwoi i des laut jetzn mol üwalesn hob :grin: …weyl Laut is für mi scho laung aut :cold_face:…Nervt Nur Andere und Schnella bist deswegn a ned :wink:
gib i Dir Trotzdem an Hinweis wos ich verwenden tät …

YOSHIMURA …und Nix Anderes

Adresse und Händler für Die CH im Google suchen .

Lg Pg

Äpfel und Birnen , oda doch liaba Birnen und Äpfel

a Geistige Leuchte woasd Du eh no Nia in meine Augn :wink: …oiso drehstas wida hin wiasdas grod brauchst …auch des Verhalten Deinaseits is ma ned Neu :grin:

Heast :cold_face:-Koa Mensch hod hier vom Hungaroring -Sondern vom Euro Ring -vs- Pannoniaring gfaslt …Da Euroring is da Neueste Bj 2004 , und ob Der a No irgendwelche Beton Wände hod , woas i ned …owa DU kennst Dich eh aus :wink: …daun schaugsta halt amal a Video vom EURORING aun …Vielleicht findsd da auch a poar Beton Wänd :grin: :grin: :grin:

Oiso und des gibts in Ungarn

Euro-Ring, Örkény

Hungaroring, Budapest

Pannonia-Ring, Sárvár

Bild Euroring

Hungaroring …ums dens hier Vorher goar ned gangan is

merkst wos :eyes:?..Na i denk Du merkst Nix -mehr :sunglasses: :grin:

geh…Hintretn :eyes:woar hold grod koa Aundana do :grin: …-Na Gschmarri - :sunglasses:koana hod Dich Getretn El-Schönibär :grin: …Gaunz im Gegnteil …woar a Guate Numma Deynaseits :smiling_face: …weils ma eh scho Fad im Schädl woar :cold_face: :grin:

Um Derartige Widaholungen Deynaseits wird gebetn :smiling_face:…zwecks da Tristess warads :grin:

Ned Weinen El …Ollas wird Gut oda auch ned :grin:

TERMINKALENDER STEHT EUWEI NO NIX VON DEM PANNONIA RING…